Kyllä, Rosberg olisi ihan oikea kaappaus ja lihaksien osoitus Ferrarilta, mutta jotenkin tuntuu kovin epätodennäköiseltä vaihtoehdolta juuri nyt.Ferrarilla ollaan hamuttu Nico Rosbergia talliin jo jonkin aikaa. Eli siinä on yksi mahdollinen Massan tai jopa Alonson korvaaja.
No eipä jatka ei, meinaan jos pitää paikkansa, että irtisanonu sopimuksensa, mutta jatkaa edelleen ajamista Sauberilla "vapaana agenttina" tällä hetkellä.Tottakai jos Massa sössii nyt pahasti seuraavat kolme-neljä kisaa niin voi olla että tapahtuu varsin pikaisestikin suunnan muutos, en nimittäin usko että Hulkki jatkaa Sauberilla enää ensi kaudelle. Bianchi on vielä vähän liian iso riski, olisi hyvä jos hän saisi ajaa ainakin yhden kauden jossain keskikastin tallissa ja piestä sielläkin tallikaverinsa huolella. Hyppy Ferrariin voi olla vielä liikaa nuorelle miehelle.
Lähde: Sportti.com- Jos minun on pakko vaihtaa tallia, on uuden tallipaikan löydyttävä kilpailukykyisestä tallista. Muussa tapauksessa en halua jatkaa F1:ssä. Haluan jatkaa F1:ssä, mutta myös menestyä siellä. En ole mukana vain osallistumisen vuoksi. Paikasta pikkutallissa en ole kiinnostunut.
Todellisuudessa varmaan molemmat kilpailevat Caterham paikasta ensikaudeksi..Massa: Lähde: Sportti.com
Hmm. Miksiköhän mieleeni tulee eräs Suomussalmelta kotoisin oleva entinen F1-kuski?
Ferrari factor?Ihmetyttää miksi Massa vs Nico, eikä myöskään Massa vs Sutil kolhaisuja tutkittu ollenkaan?
Toivottavasti Felipe lähtee, jotta saadaan vähän uutta verta kärkiautoihin. Ei mulla siis mitään Massaa vastaan ole, mutta vähän väsynyttä tuo meno alkaa olemaan.Montezemolo kritisoi myös brassikuljettaja Massan suorituksia. Massan kausi on ollut taas kerran pettymys. Hän on MM-sarjassa seitsemäntenä.
- Viime päivinä olemme olleet todella selväsanaisia hänen kanssaan: tarvitsemme tuloksia ja pisteitä.
Massa on nähty, ehkä jossain muussa tallissa voisi alkaa loistaa uudelleen. Tai sitten ei.Toivottavasti Felipe lähtee, jotta saadaan vähän uutta verta kärkiautoihin. Ei mulla siis mitään Massaa vastaan ole, mutta vähän väsynyttä tuo meno alkaa olemaan.
Oma taiili painanut kakkosen myös lokaan....Massa on nähty, ehkä jossain muussa tallissa voisi alkaa loistaa uudelleen. Tai sitten ei.
Meinaat, että saisi kenkää? Epäilen, koska Ferrarin automyynti kukoistaa ja yritys tekee ennätysvoittoja.Oma taiili painanut kakkosen myös lokaan....
Jos Ferarille menee pitää tietää että olet selvä ykkönen. Jos kuulee että kuskit on tasaveroisia tukea ei löydy vaan maa alkaa viettää jokapuelelta alta, sillon kannattaa lähteä heti. Muuten päädyt Rubeniksi ja Felippeksi.
Odotuksissa on Molon jälkeinen aika joka pian koittaa...
Mulla on semmonen kutina, et sitä aikaa ei välttämättä kannata innolla odotella. On Molo kuitenkin aika kiltti ja hiljainen jätkä, kun miettii millainen voisi olla. Otetaan laatu-esimerkit eli Briatore ja Berlusconi :alppu:Odotuksissa on Molon jälkeinen aika joka pian koittaa...
Onhan se samanlaista ollut jo muutaman vuoden. Päähän tulleesta mutterista lähtien. Muutamia yksittäisiä väläytyksiä jolloin kerennyt Alonson vauhtii.Toivottavasti Felipe lähtee, jotta saadaan vähän uutta verta kärkiautoihin. Ei mulla siis mitään Massaa vastaan ole, mutta vähän väsynyttä tuo meno alkaa olemaan.