Felipe Massa: "Olin surkea ilman luistonestoa"

Stedos

Banned
Sijainti
kuussa
formulastara sanoi:
Huu, kyllä nyt on kusi sukassa ja pelottaa. :)

Puuttuukohan Massalta jonkilaista realismintajua, kun uho on taas yhden kisan jälkeen tuota luokkaa?

Siis ihan Ferrarin tallipisteitä ajatellen. Jos se raasu huomaakin, että Kimi on nopeampi, niin meneekö homma taas läskiksi? Minusta ainakin se on suurta paskapuhetta, että kyseessä olisi "maailman paras kakkoskuski", tai edes millään tasolla talliaan ajatteleva kuljettaja. Minäminäminä jne. :yuck:
Mikä uho?, jos Massa sanoo, että haluaa jatkaa Barcelonan tapaisilla otteilla niin onko se paskapuhetta? vähän rajaa näihin juttuihin.

Toivottavasti Massa vie seuraavat 2 kisaa saadaan jännä mm-sarja

Revolt

Lead Singer
Formulastara taas vauhdissa haukkumassa tällä kertaa Massan maanrakoon IL:n lööpin perusteella. :thumbup: Sä tosiaan taidat pitää keltaista lehdistöä absoluuttisena totuutena? :nope:

Ja muutenkin, vaikka se olisi kaiken tuon sanonutkin niin kenen tahansa muun kohdalla se olisi tervettä itseluottamusta ja menestyksennälkää mutta Massan kohdalla "älytöntä uhoa"... Hohhoijaa. Vaihtakaa jo levyä, lapset.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Revolt sanoi:
Formulastara taas vauhdissa haukkumassa tällä kertaa Massan maanrakoon IL:n lööpin perusteella. :thumbup: Sä tosiaan taidat pitää keltaista lehdistöä absoluuttisena totuutena? :nope:

Ja muutenkin, vaikka se olisi kaiken tuon sanonutkin niin kenen tahansa muun kohdalla se olisi tervettä itseluottamusta ja menestyksennälkää mutta Massan kohdalla "älytöntä uhoa"... Hohhoijaa. Vaihtakaa jo levyä, lapset.

Revolt taas vauhdissa haukkumassa formulastaran maanrakoon, jonkun IL-lööpin perusteella. Menkää puimaan vaikka Stedosin kans kahville, miten joku kehtaa pitää Massan uhoilua ihan uhoiluna. Nyrkin puintia palkintopallilla uhoiluna. Lausuntoja eri medioista uhoiluna. Se on vaan todella lapsellista, vaihtais joskus levyä.

Jas mä en jaksa vastata enää yhteenkään sun provokatiiviseen "aikuismaiseen" argumenttiin. Että suotta vaivaudut kommentoimaan. Samat kahdelle muulle järjen jättiläiselle, jotka Massan Bahrainin suoritus toi kolostaan nalkuttamaan. Stedos ja JM82, lopettakaa, please. Teette vaan hallaa itsellenne.

Wesselius

Well-known member
formulastara sanoi:
miten joku kehtaa pitää Massan uhoilua ihan uhoiluna. Nyrkin puintia palkintopallilla uhoiluna. Lausuntoja eri medioista uhoiluna. Se on vaan todella lapsellista, vaihtais joskus levyä.
jotain yli-optimismia se on ei niinkään uhoamista, naurettavaa kylläkin siitä oon samaa mieltä. anyway siitä ei ole mitään hyötyä, kohta taas häntä koipien välissä ihmettelemässä "miks ei taaskaan käyny yhtä hyvä onni ku kimillä" hamilton sen sijaan uhoaa/on uhonnut, ja se myös kostautuu niinkuin ollaan nähty, ei pää kestä omia paineita - ei kummallakaan.

ihan läppäkuskeja molemmat.

Viimeksi muokattu:

Hauki

kierroksella ohitettava
Sijainti
vesikasvillisuuden suojassa
Wesselius sanoi:
jotain yli-optimismia se on ei niinkään uhoamista, naurettavaa kylläkin siitä oon samaa mieltä. anyway siitä ei ole mitään hyötyä, kohta taas häntä koipien välissä ihmettelemässä "miks ei taaskaan käyny yhtä hyvä onni ku kimillä" hamilton sen sijaan uhoaa/on uhonnut, ja se myös kostautuu niinkuin ollaan nähty, ei pää kestä omia paineita - ei kummallakaan.

ihan läppäkuskeja molemmat.
Hamiltonista ei sen enempää, mutta mua kyllä myös ärsytti Massan selittelyt jossain vaiheessa. Tämä siis ennen kun huomasin, että miehen sanomisista on sen verran huvia, ettei niistä kannata polttaa päreitä. Joten kun seuraava "lausuntokierros" taas lähenee, ottakaahan hyvät naiset ja herrat oluttuoppi käteen, mukava asento sohvalla ja ei kun nauttimaan tämän hetken parhaasta off-track-viihteestä :thumbup:.

WebSlave

Trackman
Hauki sanoi:
Joten kun seuraava "lausuntokierros" taas lähenee, ottakaahan hyvät naiset ja herrat oluttuoppi käteen, mukava asento sohvalla ja ei kun nauttimaan tämän hetken parhaasta off-track-viihteestä :thumbup:.
Nyt kun vielä osaisi suhtautua formulastaran purkauksiin viihteenä... ;)

Pärre

Well-known member
Sijainti
Lahti
Siitä kaikki lienevät kuitenkin autuaallisessa määrin yhtä mieltä, että Kimi harvemmin osallistuu selityskinkereihin. Siitä olisi tullut tosi surkea saarnamies. :)

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Pärre sanoi:
Siitä kaikki lienevät kuitenkin autuaallisessa määrin yhtä mieltä, että Kimi harvemmin osallistuu selityskinkereihin. Siitä olisi tullut tosi surkea saarnamies. :)
Varmasti Kimistä olisi tullut surkea saarnamies. Toteaisi seurakunnalleen vaan et uskonnolliset olosuhteet on samat kaikille ja et kysykää Massalta, se tykkää puhua. :D

Pärre

Well-known member
Sijainti
Lahti
"Katotaan nyt, mitä me saadaan aikaiseksi".

"Ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu". Hallelujaa!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pärre sanoi:
"Katotaan nyt, mitä me saadaan aikaiseksi".

"Ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu". Hallelujaa!
Juuri näin. Jospa toimittajat joskus alkaisivat kysyä muutakin kuin itsestäänselvyyksiä. Itse asiassa toisinaan kuultavat analyysit tyyliin: "Uskoisin että olemme pystyneet kehittämään autoa nopeammaksi ja jos tulemme maaliin ennen muita voitamme kilpailun", ovat tuo "Katotaan nyt..." -kommentti pidemmässä ja tiedotusvälineystävällisemmässä muodossa.

Tulipa sekava viesti, pitäis vissiin vähentää lainausmerkkien kanssa kikkailua.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Nuo videot on ihan käteviä näköjään, esim tuosta Massan ulosajosta.

Viimeksi muokattu:

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
formulastara sanoi:
Revolt taas vauhdissa haukkumassa formulastaran maanrakoon, jonkun IL-lööpin perusteella. Menkää puimaan vaikka Stedosin kans kahville, miten joku kehtaa pitää Massan uhoilua ihan uhoiluna. Nyrkin puintia palkintopallilla uhoiluna. Lausuntoja eri medioista uhoiluna. Se on vaan todella lapsellista, vaihtais joskus levyä.

Jas mä en jaksa vastata enää yhteenkään sun provokatiiviseen "aikuismaiseen" argumenttiin. Että suotta vaivaudut kommentoimaan. Samat kahdelle muulle järjen jättiläiselle, jotka Massan Bahrainin suoritus toi kolostaan nalkuttamaan. Stedos ja JM82, lopettakaa, please. Teette vaan hallaa itsellenne.
Minä en jaksa todellakaan enää kommentoida sinun ihan älyttömiä "Kimi on kuningas ja virheetön sekä muut paskoja" kommentteihisi. Olen älynnyt ne lopettaa, koska ei siitä tule mitään, koska fanitat Räikköstä. Jos nalkuttamista on se, että sanotaa Massan paremmuus Bahrainista, niin sinä et kyllä kestä Räikkösen tappiota. Näköjään nalkuttaminen on sinun mielestä sitä, jos asiat sanotaan suoraan. Ja mitä nalkuttamiseen tulee, niin formulastara vois kyllä katella vaan rehellisesti kyllä peiliin. Sinä et suinkaan anna povokatiivisia kommentteja Lewiksesta ja Alonsosta esimerkiksi. Voi jessus sentään.... Mutta se siitä.

Viimeksi muokattu:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
JML82 sanoi:
Minä en jaksa todellakaan enää kommentoida sinun ihan älyttömiä "Kimi on kuningas ja virheetön sekä muut paskoja" kommentteihisi. Olen älynnyt ne lopettaa, koska ei siitä tule mitään, koska fanitat Räikköstä. Jos nalkuttamista on se, että sanotaa Massan paremmuus Bahrainista, niin sinä et kyllä kestä Räikkösen tappiota. Näköjään nalkuttaminen on sinun mielestä sitä, jos asiat sanotaan suoraan. Ja mitä nalkuttamiseen tulee, niin formulastara vois kyllä katella vaan rehellisesti kyllä peiliin. Sinä et suinkaan anna povokatiivisia kommentteja Lewiksesta ja Alonsosta esimerkiksi. Voi jessus sentään.... Mutta se siitä.
No mitä sää sitten edelleen jatkat jauhamista. Annetaanko olla? Sen vaan sanon, että Kimillä on aivan naurettava iceman-tatuointi. Älä vaan sano, että se on sun mielestä cool? :) Ja sen, ettei muut ole paskoja.

zUsT

Well-known member
Sijainti
Tila
Ihme juttu noi Massan spinnit. Tuntuu ettei kaveri saa koskaan noita virheitään korjattua vaan aina lähtee totaalisesti lapikkaasta. Silti kaveri tuntuu aina onnistuvan aika-ajossa vaikka vedetään ihan limitillä. Ei käsitä.

Ois kyllä hieno nähä miten Massa vetäis reikä päässä vanhoilla Q säännöillä:D

Wesselius

Well-known member
formulastara sanoi:
No mitä sää sitten edelleen jatkat jauhamista. Annetaanko olla? Sen vaan sanon, että Kimillä on aivan naurettava iceman-tatuointi. Älä vaan sano, että se on sun mielestä cool? :) Ja sen, ettei muut ole paskoja.
älkää vaan antako olla, on nimittäin erittäin viihdyttävää taistelua..

FORMULASTARA VS. JUMALA82

ketä kiinnostaa kisat kun voi seurata näin jännittävää kädenvääntöä formulafoorumin herruudesta.

Viimeksi muokattu:

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Wesselius sanoi:
älkää vaan antako olla, on nimittäin erittäin viihdyttävää taistelua..

FORMULASTARA VS. JUMALA82

ketä kiinnostaa kisat kun voi seurata näin jännittävää kädenvääntöä formulafoorumin herruudesta.
Minä lopetan tähän... Ja mitä Wesseliuksen tulee, taidat olla itse jumala :)