Irwin
Well-known member
Pistäppäs lähdettä "romuksi haukkumiseen".Vaikee uskoa, että se hirveesti motivoi, kun kuski haukkuu tekeleen kerta toisensa jälkeen ihan romuksi.
Pistäppäs lähdettä "romuksi haukkumiseen".Vaikee uskoa, että se hirveesti motivoi, kun kuski haukkuu tekeleen kerta toisensa jälkeen ihan romuksi.
Muistan lukeneeni jostain, että niille oltaisiin jopa sanottu että jos mahdollista, niin aiheuttakaa kolari, jolla saadaan Villeneuve pois pelistä.Samaahan Ferrarilla jo Schumin aikoina harrastettiin. Muistan lukeneeni että silloisia Sauber-kuskeja käskettiin hidastelemaan Villeneuvea Jerezissä -97.
Tuohon onnistui toki Luca Badoer, mutta kysessä oli Forti ja 1996 Monacon GP.Muistan lukeneeni jostain, että niille oltaisiin jopa sanottu että jos mahdollista, niin aiheuttakaa kolari, jolla saadaan Villeneuve pois pelistä.
Alonso on kyllä kiistatta yksi parhaista kuljettajista, mutta jotenkin kummasti aina ollut yhdistettynä tuollaiseen kilpa-auton kabiinin ulkopuoliseen ei niin reiluun peliin. Rellulla tallikaveri ajoi seinään... McLarenilla tuli tallin sisäinen sota... Ferrarilla kaikki yhden puolesta ja vielä kilpakumppaneiden toisesta tallista pitäisi alkaa nöyristelemään.Niin.
Kyllähän nuo jutut Alonson arvostusta ainakin minun silmissäni laskevat melko radikaalisti.
Olkoonkin niin, että Alonso on melko hyvä kuljettaja ja parhaana päivänään yltää jopa sellaiseen 91% suoritukseen kun muut hyvät jäävät sinne 89% paikkeille.
Paha sanoa ekan kisan jälkeen mutta kyllä mun silmään Alonso nousi suurimmaksi mestarisuosikiksi. Toivottavasti Kimi roikkuu pitkään peesissä. Viime kaudella Ferrarin kehitys oli aika huimaa.Vaikka ärsyttää myöntää,niin Alonso ajo hienosti.Ja kun Ferrarilla homma toimii niin Alonso on suuri mestarisuosikki.Nyt Alonso on loistavassa tilanteessa,kun ei tarvitse miettiä joka kisassa,että miten saa autoon 10 prosenttia lisää vauhtia.
Paljon se ero oli suurimillaan??? 0,8s? Mitä karkuun ajamista se on jos tallitoveri pysyy kokoajan perässä, mutta vauhtiero ei riitä ohittamiseen. Putoa jo maanpinnalle.Kyllähän Banco yritti ohi ensimmäisellä kierroksella, mutta sen jälkeen Massa ajoi karkuun. Ainoastaan Vettelin pitämä juna piti Alonson Massan kyydissä. Heti kun Massalla oli puhdas rata edessä niin Alonso jäi kauas taakse.
Toisaalta isolle tallille on helpompi tehdä huonosta hyvä kuin hyvästä paras...Paha sanoa ekan kisan jälkeen mutta kyllä mun silmään Alonso nousi suurimmaksi mestarisuosikiksi. Toivottavasti Kimi roikkuu pitkään peesissä. Viime kaudella Ferrarin kehitys oli aika huimaa.
Alonso on kyllä kiistatta yksi parhaista kuljettajista, mutta jotenkin kummasti aina ollut yhdistettynä tuollaiseen kilpa-auton kabiinin ulkopuoliseen ei niin reiluun peliin. Rellulla tallikaveri ajoi seinään... McLarenilla tuli tallin sisäinen sota... Ferrarilla kaikki yhden puolesta ja vielä kilpakumppaneiden toisesta tallista pitäisi alkaa nöyristelemään.
Loistava kuljettaja, mutta en lähtisi antamaan Alonsolle mitään mister fair play palkintoa.
Itse arvostan suoraselkäisyyttä ihmisissä, tästä minun suosikkikuljettat ovat Kimi, Vettel ja Button.
Ferraria legendaarinen talli pilaa itseään liiallisella politikoinilla.
Vettelhän on itse varsinainen tiimiradioon kitisijä, eikä oikein osaa ottaa vastuuta omista kolaritilanteistaan. Viime kaudella Ricciardo ja Senna saivat reippaasti ansaitsematonta löylyä Abu Dhabin ja São Paulon tilanteista. Brunoa mahdollisimman kivuliaasti sivaltaakseen tuore triplamestari nosti kommentissaan Saksan televisiolle esiin Ayrtonin. PR-hymyn taakse kätkeytyy sangen pimeä luonne.Ps. Vettel suoraselkäinen kuski? Voi sitä itkun määrää kun Webber alkaisi kyseistä saksalaista kyykyttämään.
Sarkasmisi taisi osua tahattomasti oikeaan. Mietitäämpäs Ferraria:[/B]
Suomalaisten mielestähän Ferrari on aina ollut likaista peliä pelaava talli jo vuodesta 1996 lähtien, kun taas 2007-2009 asiat olivat aivan toisin
Normaali politikointi sitten my ass. Joitain kuljettajia oikein kasvatetaan kunnioittamaan/väistämään/jeesaamaan Ferrarin kultapoikaa. En yleensä ole näin ärsyyntynyt yhdestäkään kuljettajasta, varsinkin kun aitoa lahjakkuutta ja hillitöntä taistelutahtoa löytyy, mutta Alonso... hitto että se ottaa päähän.Ja vielä koomisempaa, jos tästä syytetään Alonsoa. Eiköhän nuo käskyt jaeta Ferrarin johtoportaasta.
Ihan normaalia F1-politikointia, jota on taatusti ollut niin kauan kuin sarjaa on ajettu.
Ei ollut asiat toisin edes 2007-2009. Mutta hyvä Ferrarille että pelasivat noina aikoina itselleen aurinkokuninkaan talliin joka pelastaa Ferrarin...[/B]
Suomalaisten mielestähän Ferrari on aina ollut likaista peliä pelaava talli jo vuodesta 1996 lähtien, kun taas 2007-2009 asiat olivat aivan toisin
Fernando Alonsolle nyt ja aina :thumbup:
Ps. Vettel suoraselkäinen kuski? Voi sitä itkun määrää kun Webber alkaisi kyseistä saksalaista kyykyttämään.
Kyllä Alonso mestaruuksia vielä voittaa.Veikkaukseni on että Alonso ei tule voittamaan yhtäkään mestaruutta niiden kahden lisäksi jotka hänellä on.
Puhe ei ollut, että Sauberilta olisi sanottu...Lähteekö joku oikeasti itkemään jos Sauberille ollaan sanottu että "älä nyt tuhoa alonson kisaa".
Alonsoa en ainakaan minä syyttänyt asiasta. Sen sijaan on koomista, että täydellistä Fernandoa, joka taistelee mestaruudesta täysin surkealla autolla, tarvii vielä auttaa tällä tavalla. Ja siihen asemaan Fernando on aivan itse itsensä laittanut...Ja vielä koomisempaa, jos tästä syytetään Alonsoa. Eiköhän nuo käskyt jaeta Ferrarin johtoportaasta.
Sun silmitön fanitus ei ainakaan ole jäänyt epäselväksi.Hyvä suoritus meni pirstaaleeksi Alonson parempaan varikkopysähdykseen. Kunnon kuljettaja olisi ruvennut taistelemaan sijoituksestaan.
Niinpä! Kausi alkoi aivan eri tavalla kuin viime vuonna. Autoa pystyttiin kehittämään kilpailukykyiseksi vasta kauden loppupuolella ja sittenhän homma alkoikin sujua ihan mallikkaasti. Nyt ollaan mestaruustaistossa jo kauden alusta saakka.....mikä oli kyllä ihan odotettua. Se mikä puhuu eniten Ferrarin ja Alonson puolesta on tasaisuus.Vaikka ärsyttää myöntää,niin Alonso ajo hienosti.Ja kun Ferrarilla homma toimii niin Alonso on suuri mestarisuosikki.Nyt Alonso on loistavassa tilanteessa,kun ei tarvitse miettiä joka kisassa,että miten saa autoon 10 prosenttia lisää vauhtia.