Naurettavaa kyllä ja siksi se onkin niin hauskaa. Tuo hemmetin hannu hanhi on sen verta saanut ajella rauhassa ilman murheita, että nautitaan nyt kun vielä voidaan. Bileet :alppu:Tää on muuten ihan helvetin naurettavaa. Joka kerta kun Alonsolla tai Kimillä on huono kisa, niin fanit oksentavat ristiin toikkeihin. Me ollaan parempia kuin tämä.
OT.Toxicity on aivan oikeassa.
Foorumin täysin epäjohdonmukaisella moderointi linjalla ei varmaan ole asian kanssa mitään tekemistä?Tää on muuten ihan helvetin naurettavaa. Joka kerta kun Alonsolla tai Kimillä on huono kisa, niin fanit oksentavat ristiin toikkeihin. Me ollaan parempia kuin tämä.
Pusi pusi. En ole tainnut ton viestin lisäksi hirveesti muuta tänne postannut tänään. Mitäs riitaa mä olen tänään haastanut?OT.
:doubtful::doubtful::doubtful::doubtful::doubtful::doubtful:
Ihanko tosissaan mode käy sanomaan että pelkkä riidanhaastaja on oikeassa?
Voi hyvää päivää ja hyvää jatkoa kaikille.
Ps. Miten saan tuon Toxin ignoreen niin, että en näe enää sen idioottimaisia viestejä?
Se on toi sun avatar. Se on niin agresiivisen näköinen, että pikkupilteille menee herne nenää jo pelkästään siitä.Pusi pusi. En ole tainnut ton viestin lisäksi hirveesti muuta tänne postannut tänään. Mitäs riitaa mä olen tänään haastanut?
40 viestiä näköjään olet tänään puskenut, ilmeisesti siis ihan normaali päiväannos trollausta ja vettel-fanitusta?Pusi pusi. En ole tainnut ton viestin lisäksi hirveesti muuta tänne postannut tänään. Mitäs riitaa mä olen tänään haastanut?
OT.Toxicity on aivan oikeassa.
On ne ihan mukavia. Mukavempia kuin Alonso.Löytyyhän täältä sentään mukaviakin tyyppejä, joihin palstan modet eivät lukeudu.
Edit. Nyt jatkellaan taas sitten vormuloista.
Tarkoitin tätä toikkia, mutta kiva että joku seuraa paljon tänne kirjoittelen. Ilmeisesti tämmöisenä päivänä Vetteliä ei saa puolustaa tai on trolli? Voisin ton sun viestin raportoida, mutta täällä ei tunnu moderaattoreita hirveästi kiinnostavan niin annan olla. Peace.40 viestiä näköjään olet tänään puskenut, ilmeisesti siis ihan normaali päiväannos trollausta ja vettel-fanitusta?
Eikös Alonso ole ihan mukava?On ne ihan mukavia. Mukavempia kuin Alonso.
Etkai nyt vaan mennyt sanomaan sitä.....EIII!Aika iso sääli, että tämäkin forum on mennyt pilalle. Ennen täällä suurin osa keskustelijoista sentään tiesi formuloista jotain, nykyään joka toinen viesti on säälittävää provoamista ilman mitään faktapohjaa. Kolmosen kommenttipalstan neropatit sitten löysivät tiensä tännekin. Ikävä kyllä sitä suurinta saastaa tuntuu tulevan nimenomaan fanaattisten Kimi-fanien näppäimistöltä. Myötähäpeä on kova.
OT.Aika iso sääli, että tämäkin forum on mennyt pilalle. Ennen täällä suurin osa keskustelijoista sentään tiesi formuloista jotain, nykyään joka toinen viesti on säälittävää provoamista ilman mitään faktapohjaa. Kolmosen kommenttipalstan neropatit sitten löysivät tiensä tännekin. Ikävä kyllä sitä suurinta saastaa tuntuu tulevan nimenomaan fanaattisten Kimi-fanien näppäimistöltä. Myötähäpeä on kova.