Säälittävä provo, mutta haukkasin :tongue: Kuitenkin siinä tärkeimmässä vielä 2-1 FernandolleMukava että pääsee edes tasoihin jossain Räkän kanssa kun ei onnistunut edes ensimmäisellä Ferkku kaudellaan mestaruutta saavuttamaan.
Säälittävä provo, mutta haukkasin :tongue: Kuitenkin siinä tärkeimmässä vielä 2-1 FernandolleMukava että pääsee edes tasoihin jossain Räkän kanssa kun ei onnistunut edes ensimmäisellä Ferkku kaudellaan mestaruutta saavuttamaan.
EI OLE MITÄÄN NIIN TÄRKEÄÄ, KUIN KUKA VOITTI EKALLA FERRARI-KAUDELLAAN MESTARUUDEN!Säälittävä provo, mutta haukkasin :tongue: Kuitenkin siinä tärkeimmässä vielä 2-1 Fernandolle
Ei moni muukaan ole pystynyt Ferrarilla tuohon esim Prost, Lauda ja Mansell.Esim. Schumi ei pystynyt samaan 1996 Ferrarilla...
Huoh, nyt oli jo niin huono provo että...EI OLE MITÄÄN NIIN TÄRKEÄÄ, KUIN KUKA VOITTI EKALLA FERRARI-KAUDELLAAN MESTARUUDEN!
Esim. Schumi ei pystynyt samaan 1996 Ferrarilla...
Epämiellyttävä ehkä, jota korostettu näkökulmasta suomalaisen kuljettajan puolesta. Ei silti, olen mieltä että Kimi oli ehdottomasti sen verran hyvä että ansaitsi MM:n. Kuin myös Schumi, Alonso, Hamilton, Vettel..Huoh, nyt oli jo niin huono provo että...
Odotitko oikeasti Alonson pysyvän noin hyvin Red Bullin perässä? Minulle ainakin tuli yllätyksenä miten hyvä Ferrari oli tänään.Alonsolta sellainen kisa mitä ajattelinkin, piti ihan hyvää vauhtia yllä mutta tämä oli vain yksi kolmas sija ei mitään muuta ja vielä tietenkin on parannettavaa.
Sitä en odottanut että noin hyvin Alonso pysyisi RBR:nien perässä, mutta siihen kuitenkin oli mahdollisuus niinkuin kisavauhdista aiemmin olimme nähneet ja podium sijaa itse veikkailin mikä sitten tulikin loppujen lopuksi.Odotitko oikeasti Alonson pysyvän noin hyvin Red Bullin perässä? Minulle ainakin tuli yllätyksenä miten hyvä Ferrari oli tänään.
Olihan se todella hyvä suoritus. Red Bullien sijaan käyttäisin McLarenia vertailukohteena. Ferrari oli selvästi Mäkkejä nopeampi kisassa. Vaikea sanoa vaikuttiko asiaan se, että Ferrarin auto on hellä renkaille ja Turkin rata syö renkaita, eli ehkä tästä syystä McLaren (ja Mersu?) olivat heikompia kuin monilla muilla radoilla.Odotitko oikeasti Alonson pysyvän noin hyvin Red Bullin perässä? Minulle ainakin tuli yllätyksenä miten hyvä Ferrari oli tänään.
Varmaan jonkinasteinen vaihtelu menee renkaiden piikkiin, mutta itseäni yllätti enemmänkin McLarenin ja Mersun vaisuus kisassa, kuin Ferrarin vauhti suhteessa Red Bulliin. Alonso ei aiemmissa kisoissa suoriutunut parhaalla mahdollisella tavalla joten parannus oli odotettu.Odotitko oikeasti Alonson pysyvän noin hyvin Red Bullin perässä? Minulle ainakin tuli yllätyksenä miten hyvä Ferrari oli tänään.
Minulle Alonson jatkosopimus ei ollut yllätys eikä varmaan monille muillekkaan, mies sanoi itse jo helmikuussa että jos Ferrari tarjoaa sopimusta niin laittaa nimen paperiin, tosin silloin Alonso puhui vuosista 2014/15, mutta sopimus tehtiinkin näköjään 2016 loppuun asti.Alonsolle pitkä jatkosopimus Ferrarilla
Formula 1 -luokan kaksinkertainen maailmanmestari Fernando Alonso ja Ferrari-talli ovat jatkaneet sopimustaan neljällä vuodella. Uusi sopimus pitää espanjalaiskuljettajan Ferrarin ratissa kauden 2016 loppuun saakka.
Ensimmäinen kausi tuotti MM-hopeaa, ja Alonso on ilmoittanut jo aiemmin haluavansa päättää uransa Ferrarin ratissa.
- On suuri ilo päästä jatkosopimukseen Fernandon kaltaisen kuljettajan kanssa, joka on osoittanut pystyvänsä voittamaan vaikeimmissakin olosuhteissa, Ferrarin puheenjohtaja Luca di Montezemolo totesi Autosport-lehdelle.
- Fernandolla on kaikki vaadittavat ominaisuudet - sekä teknisesti että henkilönä - ollakseen johtavassa roolissa Ferrarin historiassa, ja toivon, että hän rikastaa sitä uusilla voitoilla hyvinkin pian.
- Olen erittäin tyytyväinen päästyämme sopimukseen. Tunsin oloni heti mukavaksi Ferrarilla, ja nyt se on jo kuin toinen perhe minulle, Alonso kiittelee Autosport-lehdelle.
Nykyisen sopimuksensa lopussa Alonso on 35-vuotias. Vaikka Alonso ei ota kantaa uransa mahdolliseen jatkoon sopimuksen päättymisen jälkeen, näyttää selvältä, että kaksinkertaisen maailmanmestarin ura päättyy aikanaan Maranellossa.
- Minulla on rajaton luotto Maranellossa toimiviin miehiin ja naisiin sekä niihin, jotka johtavat heitä. Sen takia on luonnollista jatkaa sopimustani pitkäaikaisesti tallissa, jossa tulen ilman epäilyksiä päättämään F1-urani joku päivä.
Maailmanmestaruutensa Renault'lla vuosina 2005 ja 2006 voittanut Alonso on tällä hetkellä MM-sarjassa viidentenä 41 pisteellään.
Massa ainakin Montezemolon puheiden mukaan jatkaa Alonson parina ensi vuonnakin, toki voi pidempäänkin tai sitten ei. En itse ainakaan hyvin paljon rupea spekuloimaan tässä vaiheessa kuka voisi olla mahdollinen uusi tiimikaveri Alonsolle, mutta onhan Kubica, Rosberg sun muut huhuissa pyörähtänyt.Pitkä on sopimus. Sitten vaan arvuuttelemaan, että suostuuko kukaan "huippukuski" lähtemään Ferrarille Alonson esiliinaksi, vai haalitaanko sinne joku Barrichello ajelemaan tiimipisteistä?