Zervuska Haidis
Well-known member
Onnea. Ja jaksamisia jos sattuu kolmenkympin kriisi iskemään.
Se kaikista tärkein. :alppu:Tämä olikin tärkeä lisäys.
:thumbup:Alonso... Hän on mielestäni hyvä kilvan ajaja, eikä hänessä oikein löydy huonoja puolia, vaikka etsisi.
Niin no radallahan Alonso on hyvä ja tasainen kuski, mutta radan ulkouoliset asiat taitaapi olla suurin syy siihen, miksi Alonso tuntuu olevan niin epäsuosittu. Itsehän en tykkää ollenkaan Alonsosta eikä tämä "anti-fanitus" liity juurikaan Alonson ajamiseen.Alonso... Hän on mielestäni hyvä kilvan ajaja, eikä hänessä oikein löydy huonoja puolia, vaikka etsisi.
Joo..Alonso... Hän on mielestäni hyvä kilvan ajaja, eikä hänessä oikein löydy huonoja puolia, vaikka etsisi.
Alonso... Hän on mielestäni hyvä kilvan ajaja, eikä hänessä oikein löydy huonoja puolia, vaikka etsisi.
Ei.Voiko tota nyt sanoa Alonson huonoksi puoleksi?
Miksi ei?
No, usein käynti optikolla auttaa. :yuck:Alonso... Hän on mielestäni hyvä kilvan ajaja, eikä hänessä oikein löydy huonoja puolia, vaikka etsisi.
Ehkä Vettel-fani puhui suorituksista radalla...No, usein käynti optikolla auttaa. :yuck:
En tiedä olenko tulossa vanhaksi mutta hieman saman tyyppisiä ajatuksia on omassa päässä liikkunut. :eek!:Pakko sanoa, että arvostus miestä kohtaan on noussut tänä vuonna.Ehkä ikä on tuonut järkeä miehen päähän ja tajunnut, että joskus on tullut oltua aika mulkku ihminen ja on aika muuttua.
Ehkä juuri tästä syystä olen alkanut sietämään Alonsoa paremmin. Silverstonen voittokaan ei oikeastaan vituttanut, mutta se selittyy eniten sillä, että supertriplassa mulla oli oikea rivi.Alonson kannatus foorumilla nousee aina silloin kun menestystä ei tule liikaa. Esimerkiksi vuoden 2009 alussa hän oli sijalla 4 suosikkikuski-äänestyksessä, vain pari pinnaa Vettelin perässä.
Ei minulle ainakaan ole tuolla mitään merkitystä. Miehen habitus on mielestäni erilainen kuin ennen.Alonson kannatus foorumilla nousee aina silloin kun menestystä ei tule liikaa. Esimerkiksi vuoden 2009 alussa hän oli sijalla 4 suosikkikuski-äänestyksessä, vain pari pinnaa Vettelin perässä.