Minäkin haluaisin kuulla nauha, muistiko Bild laittaa audiomateriaalia todisteeksi?Ketuttaako jo pahemman kerran että Vettel huristelee toiseen MM-titteliin?
Saksalaisen Bild-lehden mukaan Fernando Alonso on nyreissään haukkunut pahemman kerran Vettelin Monzan palkintojenjaon yhteydessä.
Bild sai tapauksesta vihiä ja raportoi kuunnelleensa tv-nauhat uudemman kerran. Lehden mukaan niistä selviää, että Alonso on Italian GP:ssä päästänyt suustaan todella kovaa tekstiä:
- Fuck you, my boy!
Tarkistin videolta ja kyllä se Alonso sanoo siinä "Fuck you" Vettelille.Minäkin haluaisin kuulla nauha, muistiko Bild laittaa audiomateriaalia todisteeksi?
Aivan oikein sanottu. Pisteet Alonsolle!Tarkistin videolta ja kyllä se Alonso sanoo siinä "Fuck you" Vettelille.
Voiton tahtoinen kaveri! Haluaa voittaa myös Mr Kusipää -palkinnon. Sekin voidaan näköjään jakaa selvästi ennen kauden viimeistä kisaa... :yuck:Aivan oikein sanottu. Pisteet Alonsolle!
Minäpä olen.En ole Alonso-fani.
Näinpä, samoilla linjoilla olen kanssasi.Aivan oikein sanottu. Pisteet Alonsolle!
Mitäs pahaa Vettel on meidän Alonsolle tehnyt? Heilutellut etusormeaa ärsyttävästi liian usein...? :doubtful:Aivan oikein sanottu. Pisteet Alonsolle!
Missä kohdassa? Katsoin palkintojenjaon juuri boksilta (kun muistin, että se oli vielä tallella), mutten huomannut. Itse asiassa Alonson ja Vettelin välillä ei vaihdettu sanan sanaa eikä oikein katseitakaan, vaikka kyllä Fernando Buttonin kanssa takahuoneessa jutteli.Tarkistin videolta ja kyllä se Alonso sanoo siinä "Fuck you" Vettelille.
Alonso ja Vettel kävivät kyllä juttutuokion takahuoneessa ja pätkä keskustelusta ohitustilanteeseen liittyen kuultiin. Tämä siis BBC:llä.Missä kohdassa? Katsoin palkintojenjaon juuri boksilta (kun muistin, että se oli vielä tallella), mutten huomannut. Itse asiassa Alonson ja Vettelin välillä ei vaihdettu sanan sanaa eikä oikein katseitakaan, vaikka kyllä Fernando Buttonin kanssa takahuoneessa jutteli.
Ohitti törkeästi nurtsin kautta. Mikä sika!Mitäs pahaa Vettel on meidän Alonsolle tehnyt?
Tai siis Vettel yritti puhua aiheesta, mutta Alonsoa ei kiinnostanut.Alonso ja Vettel kävivät kyllä juttutuokion takahuoneessa ja pätkä keskustelusta ohitustilanteeseen liittyen kuultiin. Tämä siis BBC:llä.
Aivan oikein sanottu. Pisteet Alonsolle!
Joo! Just sitä tuolla F1-sarjassa tarvittaisiin paljon enemmän, että kuskit sanoisivat toisilleen "Fuck you!". Kaikki kaikille ja koko ajan.Näinpä, samoilla linjoilla olen kanssasi.
Pitäisköhän mun vastata tähän vasta kahden vuoden päästä, että minäpäs en, vieläkään.Minäpä olen.
Vaikea löytää näitä uusia Irvinejä, Villeneuveja, Alonsoja, Montoya:ta.Joo! Just sitä tuolla F1-sarjassa tarvittaisiin paljon enemmän, että kuskit sanoisivat toisilleen "Fuck you!". Kaikki kaikille ja koko ajan.
Ei tarvitse tietenkään.Pitäisköhän mun vastata tähän vasta kahden vuoden päästä, että minäpäs en, vieläkään.
:doubtful: