Noniin. Nyt kun tämä ratkesi, voidaan haudata Kimi ainakni tämän toikin osalta.Massa > Kimi
Massa = kuka tahansa F1-sarjan kuski 2010
Kimi < kaikki F1-sarjan kuskit 2010
MOT.
Noniin. Nyt kun tämä ratkesi, voidaan haudata Kimi ainakni tämän toikin osalta.Massa > Kimi
Massa = kuka tahansa F1-sarjan kuski 2010
Kimi < kaikki F1-sarjan kuskit 2010
MOT.
Kyllä tuotahan minä tarkoitin, että Ferrarin kaavalla Kimiä huonompaa kuskia tuskin sarjassa on lähivuosina ollut. Muuten vain palkkasivat. Ja vielä maksoivat jotta tämä surkimus ei ajaisi - varmaa huolehtivat vain kuskien yleisestä tasosta - useilla kymmenillä miljoonilla. On se jaloa.Massa > Kimi
Massa = kuka tahansa F1-sarjan kuski 2010
Kimi < kaikki F1-sarjan kuskit 2010
MOT.
Minusta tämä valaisee hehkeästi Alonson väittämää: "En ole koskaan ollut ykköskuski". Varsinkin kun lausunto tulee kolmen ajetun kisan jälkeen...http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/04/1097931
Briatoren ohje: Ferrarin valittava ykköskuski.
Renault'n ex-tallipäällikkö Flavio Briatore kehottaa Ferrari-tallia valitsemaan itselleen ykköskuljettajan. Briatoren mielestä Ferrari-kuskien Fernando Alonson ja Felipe Massan välinen taistelu ei ole tallille pidemmän päälle eduksi...
..................
Kas kun se nyt on ajankohtaista. Ei kauden alussa, ei viime- tai edellisvuotena. Jos Alonso on ahtaalla niin varmaan valinnalla on kiire vai tarkoittiko Briatore, että pistejohdossa olevan Massan pitää saada Alonson tuki mestaruuden metsästykseen.
Olisiko Alonsolla hätä puserossa ja Briatoren olkapää lohtuna.
Missä on se Massan vanha uho? Ei nuo latinot pärjää ilman asennetta, ja Massa haahuilee jossain varjojen mailla kun kuviakin ja haastatteluja katsoo. Nyt kallonkutistajalle ja äkkiä etsimään sitä jojoa.Minuakin on vähän yllättänyt Massan selkeä altavastaajan asema alkukauden aikana. Noin kun jatkuu niin pidemmässä juoksussa Alonso alkaa karata pisteissäkin. Joka ikisen 4 kisan aika-ajoissa Alonso ajanut nopeamman ajan (vaikka Malesiassa se oli toki sattumaakin taktiikkamokissa).
Mun mielestä Massa on ollut aiempaa vaisumpi koko kauden ajan toistaiseksi. Vanha agressiivisuus ja yrittäminen on poissa. Olisikohan se onnettomuus kuitenkin vaikuttamassa asiaan.Missä on se Massan vanha uho? Ei nuo latinot pärjää ilman asennetta, ja Massa haahuilee jossain varjojen mailla kun kuviakin ja haastatteluja katsoo. Nyt kallonkutistajalle ja äkkiä etsimään sitä jojoa.
Vaikka olenkin hiukan huollisani, niin tämän päivän sijoitusten kolmas ja seitsemäs ero on aika suuri, kun vertaa aikaeroon joka olis 0,25s. Ero on jonkinlainen, muttei mikään täydellinen katastrooffikaan, onhan noita ennenkin ollut. Jos ero olisi suurempi, yli 0,4s niin olisin erittäin huollissani.Massa näyttää henkisesti ihan lyödyltä. Jotain jo kertoo jos kaverin vahvuus eli aika-ajot menee näin mollivoittosesti. Tallikaveri kolmanteen ruutuun, kun itse tyytyy seitsemänteen. Massan pitää saada nyt tsemppi päälle tai jää pahasti jälkeen.
Onnettumuus voi olla osasyynä vaikka Massa ajanutkin tällä hetkellä parasta alkukauttaan koko urallaan, tai sitten Ferrarin tiimin sisällä on jotain sellaista hierarkiaa mistä me kansalaiset emme tiedä.Kysymys on miehen olemuksesta, ei niinkään hävitystä erosta tallikaveriin. Miehen olemus on selvästi muuttunut vaisummaksi, niinpä siitä heitetään sitten ymmärrettävää depattia, että tämä korreloisi miehen suorituksiin radalla.
Kysymys kuuluukin, johtuuko olemuksen muutos
1. Onnettomuudesta?
2. Tietoisuudesta, että hänet olisi alennettu pelastaja-messias-Alonson alapuolelle tallin hierarkissa?
3. Jostain muusta, mistä?
Ei minustakaan mutta toivottavasti tämän kisan jälkeen tilanteen hallinta siirtyy espanjalaisleiriin.Mies sentään johtaa MM-sarjaa, mutta kenestä oikeesti tuntuu siltä? Ei musta ainakaan.