...
Jatketaan kuitenkin vähän vielä
-- No, loppukaudesta Bari piti sitten lippua ylhäällä ja Schumacher keskittyi lähinnä vastapuolen viihdyttämiseen - suoritustason luonnollisen notkahduksen seurauksena.
---------------
?????
---------------
-- Nyt lähdetään sitten puolustamaan mestaruutta jo kuudennen kerran perättäin ja odotuksista ei tarvitse edes puhua. Eurosportin haastattelussa mekaanikko totesi osuvasti : "Ferrarilla kaikki tekevät työnsä luonnostaan korkeimmalla mahdollisella tasolla. Tiedämme sanomattakin johdon odotukset ja meihin kohdistuvan paineen. Motivaation saamme ainoastaan voitetuista kilpailuista sekä saavutetuista mestaruuksista."
-------------------
Voin vakuuttaa että myös muiden tallien työtä tekevät tuntevat johdon odotukset ja tekevät parhaansa. Mielestäni tämä pelkkää ”propagandaa” että otat esille moisen asian ....
------------------
-- Lähtö uudelle sesongille tulee olemaan kiinnostava myös sen takia, että sääntömuutokset sekoittanevat pakkaa oikein kunnolla - vuoden 2003 tapaan.
Ferrarihan on tottunut rakentamaan toimivalle konseptille, radikaalien ratkaisujen sijasta, joten muutamia kysymysmerkkejä on ilmassa.
------------------
Kaikki tallit ovat tottuneet rakentamaan toimivalle konseptille j.n.e.
------------------
Rory Byrne on todennut uudesta autosta vasta muutamia asioita.
Luonnollisesti se on "parannus" edelliseen verrattuna mutta se tulee olemaan myös paljon hitaampi.
FIA:n pykälät tekevät siis tehtävänsä.
"I think next year's car is going to be different in quite a few areas. It's still early days and we're still busy on all the research but I'm quite sure it's going to be another step forward."
"The 2005 car will be better than this year's, that's for sure. In terms of overall performance, it won't, because of the rule changes. But, technically, it will be a big step forward. We are going to be lapping at least a second slower, probably more than that - in fact, considerably more than that at most circuits."
Uutta menopeliä ei nähdä kuitenkaan radalla, kilpailuissa, kuin vasta alkukauden jälkeen.
Tuttu juttu show kaikille.
Hybridillä mennään siis ainakin pari kisaa uuden moottorisäännön takia, joka pakottaa motin kestämään kaksi kilpailua kerrallaan.
-------------------
-- Jos Mclaren ja kumppanit ovat omilla anti-Schumi raketeillaan jäljessä kun ruutulippu heilahtaa Melbournessa niin punaisten pilttuusta saadaan varmasti muutama leveä hymy kansainväliseen televisioon.
-------------------
Mitkä ne on ne anti-Schumi rakenteet? hah hah
-------------------
-- Tässä vielä kommentti tuosta hybridin käytöstä...
"Because the rules were finalised too late and because they are so significant, we've had to do a lot of work and research to optimise the 2005 car. If we wanted to produce it early, we'd have had to make too many compromises on performance - and we don't want to.
-------------------
Mielestäni tämän tapaiset propagandistiset kirjoitukset pitäisi olla tuolla ”F1 – Vapaa” puolella koska suurin osa on kyseenalaista ”roska puhetta” se ei mielestäni riitä että liittää mukaan joitain järkeviä kommentteja (ja nekin englanniksi) ..