Ferrari F60

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lugera

Well-known member
Minun mielestäni aikaisemmin aiheeseen lähetetty IndyCar-auto on itse asiassa todella ruma. Tuo ei vastaa sitä upeaa IndyCar-autoa, mitä minulla oli mielessä. Tuossakin lähetetyssä kuvassa on silityslauta etusiipenä jne.

Tässä on se upeampi

Ja tässä

Nyt jos vertaa tuota kuvaa ja F60, niin minun makuaistieni mukaan tuo on paljon upeamman näköinen! Sanokoot muut mitä tahansa.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Minun mielestäni aikaisemmin aiheeseen lähetetty IndyCar-auto on itse asiassa todella ruma. Tuo ei vastaa sitä upeaa IndyCar-autoa, mitä minulla oli mielessä. Tuossakin lähetetyssä kuvassa on silityslauta etusiipenä jne.

Tässä on se upeampi

Ja tässä
Sama auto kuin se aiemmin laitettu, noissa ollaan vain normiratasiivillä, aikaisemmassa ovaalilla. Kuvakulma ratkaisee?

Miksan

Well-known member
Tosi ruma toi F60. Pointsit ainoastaan tyylikkäästä mallinimestä siviilipuolen legendamallien jatkoksi:thumbup:
No se jatko on jo olemassa eli Enzo, jonka virallinen nimi siis on F60.
F1:n mallinimi tulee siitä kun Ferrari on ollu ykkäsissä 60-vuotta mukana.

mjk

...
Pitääkö se nyt sivutolkulla panna tänne samoja photoshoppeja. Oishan se hieno kun tekis sitä ja tätä.. ja vielä vaihtas värinki ja kuskitki.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Onko Kimi vielä päässyt testaamaan tuota uutta peliä? Kun täällä pyörii vain noita Massan ajokuvia.

Mickey

Well-known member
Kyllä tää vaan muun muassa sivukuvasta hyvältä näyttää. Mielestäni paremmalta kuin mikään f1-auto ikinä. Paras kuvakulma on silti takayläviisto, sori toisto, mutku se on niin HIENO.

Takasiipeen vähän lisää leveyttä, niin se olisi siinä. :ahem:

-edit- Ja hakkaa tasaiseksi tuossa ohjaamon vieressä olevat kohoumat.

Viimeksi muokattu:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Ei ne isot ilmanottoaukot oo tuossa Ferrarissakaan.

Larenissa vaan se aukko oli enempi vaakatasossa ja ponttooni niin kauhee jötkäle että aukko näytti niin pieneltä. Eihän se tosiaan oo sen parempi kuin Ferrarissakaan. Eihän Larenissa oo mitään muuta kuin takasiipi hienompi kuin Ferrarissa...

Murre

Well-known member
Ihan mielettömän kaunis auto tuo F60 on, toivottavasti vielä nopeakin. Itseasiassa niin kaunis, että olen yrittänyt etsiä tuosta 1280x1024 -taustakuvaa itselleni. Toistaiseksi en ole vielä löytänyt. :<

Ramse

Well-known member
Sijainti
Tervola
Ihan mielettömän kaunis auto tuo F60 on, toivottavasti vielä nopeakin. Itseasiassa niin kaunis, että olen yrittänyt etsiä tuosta 1280x1024 -taustakuvaa itselleni. Toistaiseksi en ole vielä löytänyt. :<
Ite muokkasin oikean kokoisen tästä. :)

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Monille tuottaa silmänoikkuja tuo piikkimäinen keula. Itselleni ei. Se on kaunis kuin mikä.
Käyristetyt keulat ei-ohenevine kärkineen toivat minulle aina mieleen sanonko minkä käyrän, ja vielä lörpön sellaisen. Nyt kaaran etupää näyttää hyökkäävältä ja mukavan maskuliiniselta.

Mut hei, antakaa mun spekuloida vielä pakoputkista!

Mangelo

Well-known member
On tuo Ferrari vaan hieno. Sisäänajovideoissa näytti kevytperäiseltäkin. Jos tänä vuonna Kimi ei hakkaa Massaa 9-1 ni sitten ei koskaan.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Niinhän se menee, että aika harvaa F1-autoa kuvaillaan adjektiivilla kaunis, mutta nähtävästi F60 kuuluu siihen kategoriaan. Ja onhan se kaunis. Klassikko jo syntyessään. Kuten oli aikanaan F2002. Kyllä hirvitti Mclarenin ja Kimin kannalta katsella niitä julkistamiskuvia. Siitä näki, että nyt on luotu jotain poikkeuksellista, niinkuin kuva kertonee.

Tombazis on aika äijä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.