Niin en tiedä pitääkö paikkaansa mut viime viikon torstaina ferrari testas KERS:iä ja siit ois akut räjähtänyt...noin ainakin Saari sanoi blogissaan, oli kuullut "sisäpiiriläiseltä".Heh, oliko siis Ferrarin loistava idea Kiinassa ottaa KERs pois käytöstä mutta jättää autoon sen paino siten, ettei voinut edes painojakaumaa muuttaa? Nehän on fiksuja poikia nuo italialaiset
Ei, vaan huomisen harjoituksissa Kimillä ei kerssiä ja Massalla on vertailun vuoksi. Kimi päättää sen jälkeen laittaako kersin viikonlopuksi. Otsikko on harhaanjohtava.Voi sun vittu. Ei KERSiä Sakhiriin? Makarooneilla ei kyllä taas paljoa sytytä. :jaska:
Mikähän siinä on, ettei Massalle tehty samalla kevyempää autoa? Olisihan siinä lisää pelivaraa painoilla ja painojakauman hiomiseen. Vai onko se liian kallis Massalle?Ei, vaan huomisen harjoituksissa Kimillä ei kerssiä ja Massalla on vertailun vuoksi. Kimi päättää sen jälkeen laittaako kersin viikonlopuksi. Otsikko on harhaanjohtava.
Ja tosiaan kevyempää autoa on suunniteltu Kimille jo hetken juuri Kersin takia. Saataisiin näin paremmaksi painojakaumaa Kersin kanssa eli enemmän pelivaraa painojen sijoittelussa. Uudistuksen piti olla valmis vasta Barcassa, mutta näköjään painavat hommia hiki hatussa Ferrarilla. Samaa on suunniteltu Bemarilla Kubican takia.
Ferrarillahan onkin juuri nyt kova puute tällaisista konsulteista, jotka eivät ota mitään vastuuta mistään mutta jakavat mieluusti rajatonta viisauttaan lähes mistä asiasta tahansa.MTV3.fi sanoi:Kohusuunnittelija haluaa Ferrarille
23.04.2009 15:24
Toyotan ja Force Indian F1-talleista potkut saanut tekninen johtaja Mike Gascoyne haluaisi seuraavaksi työskennellä Ferrari-tallin riveissä.
- En etsi mitään vakituista työtä, mutta voisin toimia konsultin roolissa aerodynamiikkapuolella, tuulitunnelin suhteen. Ferrari rikastuttaisi uraani. Asun Sveitsin ja Saksan välillä tyttöystäväni Silvian kanssa, joten Maranelloon meneminen ei olisi ongelma, Gascoyne ilmoitti itsevarmasti italialaiselle La Gazzetta dello Sport -lehdelle.
Toyota-urallaan Gascoyne oli F1:n kovapalkkaisin insinööri 8 miljoonan dollarin vuosipalkallaan. Hän on työskennellyt myös Sauber, McLaren, Tyrrell, Jordan, Spyker ja Renault -talleissa.
(MTV3)
AUTOSPORT understands that Raikkonen's weight makes the KERS decision particularly marginal on his car. Ferrari is set to introduce a new lighter-weight chassis for him in the next race in a bid to improve this situation, with the chassis undergoing crash testing yesterday.
Brawnillakin on tasan sama kaara kuin Australiassa.No, Ferrari (Bemarin ohella) ei ole tuonut oikein kummempia päivityksiä muihin talleihin verrattuna, niin siksi varmaan ero muihin kasvaa.
Suosittelen mieluummin profeetan jobia, eli unesta (näkyjä) ennustaja vai mikä se o..Näin ennen Malesian kisaa unta, että Kimi voitti Barcelonassa. Jos pitää kutinsa, rupean ennustajaksi. :alppu:
Voi muuten olla ihan kohtuullinen kerroin :alppu:Näin ennen Malesian kisaa unta, että Kimi voitti Barcelonassa. Jos pitää kutinsa, rupean ennustajaksi. :alppu:
B stands for "better". Kuten Dennis sanoi 200...4?Hieman pelottaa millainen on B-malli kun tämä A-malli on tätä luokkaa.