Ferrari-tallin muutokset

Miss Piggy

Schufosa
Amrl sanoi:
Hirmu pitkä stoori. En ihan kokonaan lukenut, mutta kommentoin vähäsen...

Näistä kaiken maailman teorioista puhutaan, mutta jotensakin uskoisin silti, että Schumacher itsekin halusi lopettaa Ykkösissä tämän, tai viimeistään ensi kauden jälkeen. Lähes 38-vuotiaana alkaa varmasti ikä painamaan ja tekis mieli tehdä elämässä ehkä muutakin, kun ajella rataa ympäri henkensä kaupalla. Mä en itse Schumin fanina olis halunnut nähdä sitä päivää, että Schumi olis ajellut vanhana ja hitaana kuskina nuorempien painaessa edellä. Se olis ollut hyvin surullista nähtävää.:nope: Onneksi sitä päivää ei tullut/tule ja Schumi lopetti huipulla ajouransa. Kyllä sille miehelle löytyy käyttöä (Ferrarilla) muissakin hommissa. Jokaisen on lopetettava uransa joskus.

Siis en sillä sano, etteikö tämä painostusteoria voisi olla tottakin yhtä hyvin, mutta toisaalta tämä spekulointi on turhaa.

Artikkelin lopuosaa vaan silmäilin, joten siitä ei kommentoitavaa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Amrl sanoi:
Todella mielenkiintoinen artikkeli kulissien takaisesta taistelusta ja juonittelusta. Luultavasti vielä lähellä totuutta. MSa jo kertoi, että Schumi teki itse päätöksensä, siihen ei painostanut Montezemolo tai Kimi. Tai ajankohdassa kyllä Monte painosti. Kun ei uskalla ajaa nopeaa ja samanveroisella autolla ajavaa tallikaveria vastaan niin ei.

Tuo Häkkisen Ferrari kytkentä oli sen sijaan minulle ihan uutta. Ilmankos tuntuu nyt arvostelevan Kimiä tuosta Ferrari-sopparista. Pientä kateutta?

Calvin

Well-known member
jupla sanoi:
Todella mielenkiintoinen artikkeli kulissien takaisesta taistelusta ja juonittelusta. Luultavasti vielä lähellä totuutta. MSa jo kertoi, että Schumi teki itse päätöksensä, siihen ei painostanut Montezemolo tai Kimi. Tai ajankohdassa kyllä Monte painosti. Kun ei uskalla ajaa nopeaa ja samanveroisella autolla ajavaa tallikaveria vastaan niin ei.

Tuo Häkkisen Ferrari kytkentä oli sen sijaan minulle ihan uutta. Ilmankos tuntuu nyt arvostelevan Kimiä tuosta Ferrari-sopparista. Pientä kateutta?
Kateudesta puheen ollen, onkohan Kimi kohta tienannut jo enemmän kuin Häkä koko F1-uransa aikana? On kyllä Kimblellä hirmuiset tienestit jos väitteet pitävät paikkansa, ensi vuonna taitaa tienata about kaksi kertaa niin paljon kuin seuraavaksi parhaiten palkattu (Lonso?).

hurjapäätön

formulat kulkee kovaa
Sijainti
MONACO!!!
Calvin sanoi:
Kateudesta puheen ollen, onkohan Kimi kohta tienannut jo enemmän kuin Häkä koko F1-uransa aikana? On kyllä Kimblellä hirmuiset tienestit jos väitteet pitävät paikkansa, ensi vuonna taitaa tienata about kaksi kertaa niin paljon kuin seuraavaksi parhaiten palkattu (Lonso?).
Tuplasti paremmalle, tuplasti parempi palkka:thumbup:

Miss Piggy

Schufosa
Ihan off topic, mutta pakko mainita, että Calvinilla on ihan huippu allekirjotus! :D :eek: En oo aiemmin huomannutkaan moista, vai lieneekö uutuus...:wink:

Calvin

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
Ihan off topic, mutta pakko mainita, että Calvinilla on ihan huippu allekirjotus! :D :eek: En oo aiemmin huomannutkaan moista, vai lieneekö uutuus...:wink:
On se ollut tuossa jo jonkin aikaa. Muistaakseni Kirsi Kunnaksen käsialaa.