Ghost_Glove
Jääkausi
Tossa edestä maantasosta otetussa kuvassa näyttää kyllä mageelta! Mun silmään sopii noi ponttoonien korotetut ulkoreunat.
Ei Ei. Tolla autolla ei voiteta tulevalla kaudella yhtään osakilpailua. Työntötanko jousitus takana, viimevuoden tapaiset pyöreät sivuponttoonit ja RedBull tyyppinen keula. Eli eivät ole keksineet mitään uutta, vain uusi diffuusori voisi pelastaa Ferrarin, mutta tulevalla kaudella ainakin kolmella tallilla on nopeampi auto. Ferrari siis jatkaa linjalla, joka sillä oli ennen Brawnia ja Schumacheria.
Oli. Aika monen tallin on uskottu RB:tä kopioivan, mutten ehkä kuitenkaan lähtisi julistamaan sen ratkaisun ylivoimaista paremmuutta.Eikös kaikilla muilla paitsi RB:llä ollut viime vuonnakin työntötankojousitus?
Tarkoitatko sitä, että siinä missä muut tallit antavat sponsorille koko värityksen, selviää Ferrari edelleen pelkillä siivillä? Hitusen ontuva vertaus saattoi nyt olla.No - istuu sponsorin linjaan, mitä tallin hallintaan tulee.
Estetiikka minä pelkästään tarkoitin, että valkoiset siivet muuten rumina kapistuksina korostuvat ja vievät framea muulta autolta. Ja jos muut tallit antavatkin sponssille koko värityksen niin aiemmin Ferrarin filosofiassa oli olla tekemättä myönnytyksiä tässä. Nyt sponssi päättää kuskeistakin, kun aiemmin - korkeintaan Schumi.Tarkoitatko sitä, että siinä missä muut tallit antavat sponsorille koko värityksen, selviää Ferrari edelleen pelkillä siivillä? Hitusen ontuva vertaus saattoi nyt olla.
Mitä valkoiseen väriin tulee, niin Ferrari on käyttänyt sitä autossaan jo kauan ennen sponsoriaikaa. Sikäli se sopii väritykseen oikein hyvin, vaikka mustat siivet esteettisemmät olisivatkin.
Mitenhän tuo taittuu Monacon Löövssiin?
Auto on ensi järkytyksen jälkeen ihan menettelevän näköinen, toivottavasti siivet tosiaan muuttuisivat tuosta viime vuotisesta. Nyt tuntuu kuitenkin jotenkin siltä, ettei Ferrari taaskaan uskalla ottaa sitä riskiä ihan kunnolla ja uusia konseptiaan pohjamutia myöten. Kovasti on F60:stä tuttuja -joskin eteenpäin jalostettuja elementtejä, kuten sujuvan malliset ja jännästi vähän sivuilta koholla olevat ponttoonit. Näin kiinnitetään ilmeisesti enemmän huomiota ponttoonien yläpuolisiin virtauksiin, selkästi niitä pyritään kontrolloimaan aiempaa enemmän. Kenties virtaukset ovat ennen menneetkin niiltä osin vähän minne sattuu. Red Bull-keula -tosin hyvin hillitty, kuten koko auto. Aika hillittyä kuitenkin. En näe tässä dominaattoria. Jonninlaista edistystä kyllä. Mutta saapi nähdä muut autot...
Kyllä, vaikka syyhyttää kovasti.Eli maltat siihen asti, että olen nähnyt muutkin autot... ja vasta sitten kerrot meille alkavan kauden voimasuhteet
Eikös se diffuusorin koko ole säänöstelty hyvin tarkasti. Ei akselivälin pidentyminen siihen vaikuta mitenkään...Tuosta akselivälistä vielä: nyt on ainakin tilaa hirmudiffuusorille... :eek!:
Vielä on mahdollista, että muut on ryssiny autonsa vielä pahemminAika siistin näköinen paketti. Saas nähdä kuinka erilaiset siivet sitten vielä tulevat olemaan. Huomaa tällä foorumilla taas hyvin Kimin lähdön Ferrarilta, alkaa auto näyttää heti ensi kättelyssä rumalta, hitaalta, värit pellehermannilta ja voittojakaan ei ennusteta lain! Jatketaan samaan malliin :alppu:
7-kerrosdiffuusori ottaa tilansa. Viime kaudellahan oli hankaluuksia saada edes tupladiffuusori mahtumaan.Eikös se diffuusorin koko ole säänöstelty hyvin tarkasti. Ei akselivälin pidentyminen siihen vaikuta mitenkään...
Vielä on mahdollista, että muut on ryssiny autonsa vielä pahemmin