Ferrari vuonna 2010

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Ja Kimin auto oli Barcelona- kehitysvaiheessa, Rossin auto varmastikkin kauden lopussa nähty auto mitä oli jo pitkä kausi kehitetty.

Edittiä: Ja aika-ajon ensimmäisellä osiolla Kimi ajoi 1.20,701.
Tuo 1.21.6jotain on kisan aikana ajettu nopein kierros.
Kiitokset lisäyksistä... Eli Rossin aika numeroinakaan ei sit ollu niin kova mitä Maikkari anto taas ymmärtää.

Ja se on ihan totta, että autokin on varmaan kehittyny.. Renkaista paha sanoo, voi olla aika tasoissakin... Uralliset F1 fillarit ja sliksit GP2 renkaat siis...
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
GP2-renkaat oli muistaakseni 1,5 s per kierros nopsampia, kun niitä urarengasaikaan Ferrarilla kokeiltiin.
koko ajan löytyy jostain syitä, miksi Rossi pääsi noin lähelle Räikköstä :D

no okei, ajattelin itekki kyllä ettei tossa oo koko totuus (siis siinä Rossin ajassa verrattuna Räikkösen aikaan)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vitun hyvää moderointia tässä topiikissa. Melkeen jokainen postaus koskee Ferrarin tämän vuoden F1-autoa!:D
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Vitun hyvää moderointia tässä topiikissa. Melkeen jokainen postaus koskee Ferrarin tämän vuoden F1-autoa!:D
No kumpis on parempi: omat otsikot autolle, kuskeille ja tiimille ylipäätään, jotka risteävät ja sitten taitetaan kolmessa otsikossa samaa kuraa, vai yksi otsake koko tämän kauden Ferraria koskevalle roskalle?
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Hmm... Massan aikoja tältä päivältä ei ainakaan Ferrarin sivuilta annettu julkisuuteen.

Massa ajeli kuitenkin eri renkailla kuin Rossi. Uusien sääntöjen mukaisilla demo-renkailla, sanoopi Ferrarin kotisivut.

Atlaksella tiedetään, että Massa olisi ajanut 2008 keväällä F2008-autolla ja GP2-slikseillä Barcelonassa ajan 1.18.339.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Parempien ehdotusten puutteessa muutin otsikon, tämä kun käsittelee liki alusta alkaen muutakin kuin itse autoa. Itse kotterolle lienee syytä perustaa uusi otsikko esittelyn lähestyessä.
 
Viimeksi muokattu:

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14202
Ferrarilla voi auto olla hyvä, mutta kuskien välillä voi tulla eripuraa monesta asiasta joten tilanne ei tule olemaan helppo etenkin jos kausi jatkuu edellisen tapaan... Tosin voihan olla että auto olisi nyt parempi, mutta veikkaan tästä kaudesta tulevan keskinkertainen ellei ihmeitä tapahdu.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Kun tuosta Rossi vs Massa-testiajoista aloitettiin keskustelemaan, niin lisään James Allenin tiedon asiasta. Hän sanoo, että Massa ajoi n. 3 sekuntia kovempia kierrosaikoja perjantaina. En tiedä, mistä on tiedon onkinut.

Rossi lapped Barcelona in 1m 21.9 seconds, in a 2008 car with 2009 tyres. The following day Massa put the performance in context when he went almost three seconds faster, setting a time in the 1m 18s. It is not known whether the conditions in terms of fuel load and new tyres were identical. Massa covered over 400km in his test, helping him with his rehabilitation from injury.
 

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
Viimeksi muokattu:

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Oho, maikkarillakin on kerrankin oikein mietitty pintaa syvemmälle asioita...:p
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
koko ajan löytyy jostain syitä, miksi Rossi pääsi noin lähelle Räikköstä :D
Mitäs hemmettiä tässä taas ajetaan takaa? Ihan kuin räikkösen kierrosennätys tarvitsisi jonkinlaista vakuuttelua ollakseen suvereeni asia??? Eihän ne muut ole ajaneet "edes" niin lujaa kuin Kimi, mutta silti tässä yritetään jotenkin Kimiä taas downgreidata. Ei voi käsittää...
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Mitäs hemmettiä tässä taas ajetaan takaa? Ihan kuin räikkösen kierrosennätys tarvitsisi jonkinlaista vakuuttelua ollakseen suvereeni asia??? Eihän ne muut ole ajaneet "edes" niin lujaa kuin Kimi, mutta silti tässä yritetään jotenkin Kimiä taas downgreidata. Ei voi käsittää...
No ei se niin mene. Räikkönen on nyt vain jo määritelmä ja synonyymi monelle asialle F1:ssä. Nopeudelle, rohkeudelle, lahjakkuudelle, cooliudelle.
Kaikkia verrataan Räikköseen.;)
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
Mitäs hemmettiä tässä taas ajetaan takaa? Ihan kuin räikkösen kierrosennätys tarvitsisi jonkinlaista vakuuttelua ollakseen suvereeni asia??? Eihän ne muut ole ajaneet "edes" niin lujaa kuin Kimi, mutta silti tässä yritetään jotenkin Kimiä taas downgreidata. Ei voi käsittää...
Sä taisit muuten ymmärtää mun kirjotuksen väärin :D Itse pidän Kimiä erittäin kovana kuskina.

Se mua vaan nauratti miten joillakin tuntui olevan tarvetta upgreidata Kimiä niin paljon :)
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Se mua vaan nauratti miten joillakin tuntui olevan tarvetta upgreidata Kimiä niin paljon :)
Niin, joku alunperin kysyi, miksi Rossin aika oli lähellä Kimin kierrosennätystä? Siihen kai lähdettiin hakemaan vastausta ja selvisi mm. että kierrosennätys on kisakierros, jolloin sitä ei kannattaisi edes verrata kevyellä autolla ajettuihin testiaikoihin.

Mutta, ymmärrän, että olit pilke silmäkulmassa.:)
 

mauke

Well-known member
Liittynyt
15.7.2009
Viestit
371
Sä taisit muuten ymmärtää mun kirjotuksen väärin :D Itse pidän Kimiä erittäin kovana kuskina.

Se mua vaan nauratti miten joillakin tuntui olevan tarvetta upgreidata Kimiä niin paljon :)
Itseäni lähinnä huvittaa vaan tuo uutisointi (etenkin maikkarilla) kun melko oleelliset jutut unohdetaan ja aina verrataan kaikkea mahdollista Räikköseen, vaikka siellä 2008 aika-ajoissa oli nopeampiakin kuskeja. Massa nyt näytti testeissä vähän suuntaa mihin tuo auto kykenee, ja osoitti ettei tuo ihan niin simppeliä ole :rolleyes:

Ei sillä, tuskimpa tältä foorumilta löytyisi kovin montaa ketkä pystyisivät tuon mopoilijan kanssa samoihin kierrosaikoihin vaikka saisivat treenatakkin :D
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös