Kimillä oli bensa loppumassa, joten oli pakko tulla varikolle :idea:. Talli päätti ottaa riskin ja laittaa sadekelin kumit alle, koska sateen tiedettiin alkavan pian varikkopysähdyksen jälkeen. Massalla oli enemmän bensaa kuin Räkällä, joten hän tuli varikolle vasta sateen alettua.Sehän oli kaiketi Kimin oma idea/päätös. Massahan jatkoi radalla.
Ai olisiko vaihdettu?En ole kyllä mistään kuullut että Kimi olisi tullut varikolleSpassa 2008 Kimille oltaisiin vaihdettu viimeiselle kierrokselle välinkelin renkaat jos Kimi olisi päässyt pitille asti. En tiiä oisko se ollu "neronleimaus" mutta ois sillä Laren päihitetty. Tällä kertaa Kimi sitten kusi sen..
Kimi sanoi itse kisan jälkeen, että olivat ottamassa pysähdystä viimeiselle kierrokselle. En nyt sitten linkkiä kyllä osaa/jaksa ettiä noinkin vanhaan uutiseen, mutta näin asia taisi olla.Ai olisiko vaihdettu?En ole kyllä mistään kuullut että Kimi olisi tullut varikolle
Olet kyllä ihan oikeassa, tämä oli suunnitelma.Kimi sanoi itse kisan jälkeen, että olivat ottamassa pysähdystä viimeiselle kierrokselle. En nyt sitten linkkiä kyllä osaa/jaksa ettiä noinkin vanhaan uutiseen, mutta näin asia taisi olla.
Olis.Ai olisiko vaihdettu?En ole kyllä mistään kuullut että Kimi olisi tullut varikolle
Nyt puhut Malesian kisasta kun quotaamassasi tekstissä puhuttiin Spa 2008 kisasta.Kimillä oli bensa loppumassa, joten oli pakko tulla varikolle :idea:. Talli päätti ottaa riskin ja laittaa sadekelin kumit alle, koska sateen tiedettiin alkavan pian varikkopysähdyksen jälkeen. Massalla oli enemmän bensaa kuin Räkällä, joten hän tuli varikolle vasta sateen alettua.
Brawnhan kaipasi uusia haasteita, varmaan laajemmassa mittakaavassa kuin pelkästään henkilökohtaisella tasolla. Välttämättä tallipäällikkyys Ferrarilla ei olisi riittänyt. :doubtful:Ei voi kuin pyöritellä päätään Ferrarin toiminnalle, kun tarjolla olisi ollut Ross Brawn.
Oletan ja luotan, että nyt Kiinassa ja Kiinasta eteenpäin taktiikkapuoli on Ferrarilla kunnossa, eikä tallin munausten takia pilata kisoja. Se olisi jo merkittävää edistystä alkukauteen nähden. Sitten voisi keskittyä auton nopeuden ja luotettavuuden parantamiseen. Punaiset tulee vielä.
baldisserri (huom. oikeinkirjoitus) tuli brawnin tilalle tämän jäätyä sapattivapaalle.Mikäs heppu tämä Baldisseri nyt olikaan ja koska oli tullut hyllytysta edeltäviin tehtäviin? Veikö hän aikanaan Stepneyn himoitseman paikan?
Niin paitsi se on Baldissieri.baldisserri (huom. oikeinkirjoitus) tuli brawnin tilalle tämän jäätyä sapattivapaalle.
Korkeintaan Heikki Kullan kirjoituksissa.Niin paitsi se on Baldissieri.
niin paitsi se on heicci.Korkeintaan Heikki Kullan kirjoituksissa.
Joo ei pitäis lukea noita suomenkielisiä formula-juttuja. Ainoastaan ei ole virheellisesti kirjoitettu, mutta myös oikeinkirjoitus kusee.Korkeintaan Heikki Kullan kirjoituksissa.
Ei tainnut olla tarjolla.. Ja muutenkin Domenicalia on turha nyt moittia, mestaruus 2007, mestaruus 2008 (merkistä jos puhutaan), joten ei nyt huonon (diffuusorijuttu) alkukauden jälkeen ole mun mielestä mitään syytä heivata Stefano pihalle..Ei voi kuin pyöritellä päätään Ferrarin toiminnalle, kun tarjolla olisi ollut Ross Brawn.
Joo kyllähän Brawn varmaan oltaisiin otettu, jos mies olisi itse halunnut. Ja Domenicali tuli muuten tallipäälliköksi 2008. Todt oli vielä 2007 pomona.Ei tainnut olla tarjolla.. Ja muutenkin Domenicalia on turha nyt moittia, mestaruus 2007, mestaruus 2008 (merkistä jos puhutaan), joten ei nyt huonon (diffuusorijuttu) alkukauden jälkeen ole mun mielestä mitään syytä heivata Stefano pihalle..
Totta, mutta kaiketi "siirtymä" oli 2007 vuonna jolloin Todt antoi tehtäviä enemmän Domenicalille. Tarkkoja kun ollaan, niin olet aivan oikiassa.Joo kyllähän Brawn varmaan oltaisiin otettu, jos mies olisi itse halunnut. Ja Domenicali tuli muuten tallipäälliköksi 2008. Todt oli vielä 2007 pomona.