Ferrari 4ever sanoi:
YSP ei muista teknisiä yksityiskohtia eikä oikeastaan mitään muutakaan paitsi, että toiminnan takana oli pakko olla salaliitto.
Sen muistan että Mäkin viritys oli laillinen.. ja laillisesta tehtiin laiton.. yllätys yllätys, Ferkun valituksen jälkeen.
Myös Malesian farssia kutsutaan Ferrarin suosinnaksi vaikka kyseessä oli sääntökirjassa ollut epäselvyys. Muistuuko viime kauden rengasskandaali mieleen?
Ilmanohjainten maksimileveydessä ei ole mitään epäselvää. "Epäselvyys" asiaan ilmaantui vasta kun FIA keksi soveltaa jonkun älykääpiön keksimää toleranssia..
Seuraavalla kaudella Brasiliassa molemmat Sauberit hylättiin kun etusiivet olivat tipahtaneet 7 milliä liian alas. Sauber väitti Interlagosin pomppuisuuden väsyttäneen kiinnityksiä. Ei toleransseja, ei lieventäviä asianhaaroja, ei sääntömuutoksia.. Hylkäys ja moitteet päälle..
Siinä toimittiin oikein, kunpa vain olisi Malesiassakin toimittu näin.
Viime vuoden rengashässäkässä oli selkeä epäselvyys, koska mittausajankohtaa ei kirjassa mainittu. Porsaanreikä löytyi ja se tukittiin, mutta sääntöuudistusta ei sovellettu takautuvasti, kuten Malesian tapauksessa.. se meni aivan oikein.
YSP varmaan muistanee myös tapauksen, jolloin Häkkinen työnnettiin viimeisestä mutkasta liikkeelle ja hän ajoi maaliin.Muistaako YSP myös sen, että Benettonista ja Mclarenista (Häkkisen autosta) löytyi laiton konfiguraatio vuonna 94. Tallit selvisivät nimellisillä varoituksilla, koska FIA ei uskaltanut käynnistää ruljanssia.
Olisi ehdottomasti pitänyt nostaa älämölö, molemmissa tapauksissa.
Täydellistä puusilmäisyyttä ja yksipuolisuutta väittää Ferraria kieroksi talliksi kun oma kultainen Mclaren on sortunut samoihin synteihin useita kertoja. Vain röyhkeät selviävät F1:sten maailmassa. Kausi on jatkuvaa tasapainottelua ja kabinettipeliä verhojen takana ja yleisö saa vain murusia pöydältä, joista tietyt ihmiset vetävät omia johtopäätöksiään.
Hah.. ensin syyttelet vainoharhaisuudesta ja sitten myönnät kulissien takaiset "salaliitot". Mitenkä se nyt sitten on? Päättäisitkö?
Eikä McLaren ole sen kummemmin kultainen. Auto sekin on siinä missä muutkin. Se vain kuulostaa kotoiselta kun suosikkikuskit ovat sillä kurvailleet iän kaiken..
Ehkä sinun on vaikea ymmärtää ettei auto ole kuin kasa pultteja ja muttereita. Mutta älä suotta vaivaa sillä pientä päätäsi..
Muissa suurissa F1-talleissa ja niiden organisaatioissa ei ole mitään legendaarista tai myyttistä. Konservatiiviset Mersut, Bemarit ja muut mauttomat lahnat, jotka tuottavat autoja liukuhihnalta kauppoihin.
Ferrarissa on eniten tunnelatausta ja intohimoa. Se on legenda, joka on F1:sten Brasilia. Sen näkee matkustamalla mihinkä tahansa kilpailuun kauden aikana. Punainen väri hallitsee tapahtumia radalla JA katsomossa. Sen näkee kun Maranellon väreihin sonnustautuneen ihmisen suutelevan maata, jonka yli Ferrari on ajanut. Sen kuulee kun kirkon kellot kajahtavat voiton jälkeen. Monzan GP on elämys, jonka jokainen F1-fani ansaitsisi kokea.
Son Forza se! :thumbup:
Intin munamankelissa on yhtä paljon legendaa ja myyttiä kuin missä tahansa autossa..
Palvotaan samoin tein joustinpatjaa. Sehän on myyttisen mukava nukkua verrattuna halpoihin vaahtomuoviläystäkkeisiin.