Niin.. missä oli toleranssit..?Stig Helmer sanoi:McLaren-talli menetti Häkkisen voiton tuomat 10 pistettä, kun oli unohtunut joku vaivainen sinetti, jolla ei käytännössä ollut mitään virkaa, koska toinen sinetti oli kuitenkin paikallaan.
:nope:
Niin.. missä oli toleranssit..?Stig Helmer sanoi:McLaren-talli menetti Häkkisen voiton tuomat 10 pistettä, kun oli unohtunut joku vaivainen sinetti, jolla ei käytännössä ollut mitään virkaa, koska toinen sinetti oli kuitenkin paikallaan.
:nope:
Kyse ei ole siitä kuka voitti. Kyse on periaatteesta. Toleranssisiipi tuhosi FIAn uskottavuuden vuosiksi..Fern-sehen-ando sanoi:älkää ny enää siitä toleranssisiivestä höpöttäkö. iha laillinen hökötys ja mitä väliä ku irvine menetti muutenki mestaruuden häkkisen täysin typerään ohitukseen herbertistä
Sitä en ole väittänytkään ja jos massan suoma turva tuottaa mielihyvää niin ollos hyvä..Ferrari 4ever sanoi:En ole pienen pääni kanssa kuitenkaan yksin.
Ferrari on auto, auto on kone, kone on kasa muttereita. Teikäläisten uskomiset eivät pysty tosiasioita muuttamaan, vaikka kuinka haluaisitte toisin itsellenne uskotella.Ferrari ei ole vain kasa muttereita. Se on oma kulttuurinsa ja elämäntapa monelle. Kuskit tulevat ja menevät mutta SF on ja pysyy.
Uskottavuus on karannut.. muulla ei ole merkitystä.Ferrari 4ever sanoi:Ja koita ymmärtää, että FIA:n ei tule suhtautua kuten johonkin muuhun kansainväliseen urheilujärjestöön. Jos näin olisi niin se uskottavuus olisi karannut jo paljon paljon aikaisemmin.
Malesia 99 oli ongelmallinen tapaus mutta paljon ongelmallisempi oli Benettonin ja Mclarenin laiton softa vuonna 94.
"Sääntöjen henki" otetaan esille silloin kun mitään oikeata sääntörikkomusta ei ole tehty.. puhutaan siis porsaanrei'istä..Michelinin tapauksessa taasen saatiin kunnolla etua ja yritettiin pantata viimeiseen asti sitä faktaa, että asianomaiset tiesivät rikkoneen sääntöjen henkeä. Uudet renkaat olivat valmiina kiinnijäämistä varten. Ja muita lukuisia tapauksia löytyy vuosien varrelta.
Teknisesti ottaen totta.Ferrari 4ever sanoi:Vähän sama kuin mongooli sanoisi, että Finlandia on vain kappale muiden joukossa tai että Kalevala koostuu paperista ja musteesta.
Perskeles, mun piti sanoa melkein toi sama, mutta ehdit ensin. Sanonpa kuitenkin:General FUp sanoi:Ai niin, Ferrarin ainoa huono puoli on nykyään tuo väritys, tummempi oli parempi![]()
Eikö sulle ole koskaan juolahtanut mieleen, että Schumi laitettiin 1996 umpisurkean auton rattiin? Sittemmin Schumi (ja tietysti muut tallin jäsenet) ovat tehneet autosta ylivoimaisen. Sun tekstistä saa ainakin sellasen kuvan, että Schumi on kattonut kotona telkkua monta vuotta ja sitten kun Ferrari on saanut hyvän auton, se vaan istu siihen ja alko napsimaan voittoja.Vellu sanoi:Schumiakin voisin arvostaa enemmän, jos se pistäisi kampoihin kehnommalla kalustolla haastajana. Kun niin hyvän kuskin laittaa ylivoimaisen auton rattiin, niin se tuntuu samalta kuin antaisi nyrkkiraudan sille koulun ilkeimmälle ja isoimmalle raggarille.
Ihan umpisurkealla autolla ei voiteta kisoja. Voit tietysti lukea tuon mun kommenttini uudestaan, jos vaikka ymmärtäisit sen paremmin toisella lukemiskerralla.Schumifani sanoi:Eikö sulle ole koskaan juolahtanut mieleen, että Schumi laitettiin 1996 umpisurkean auton rattiin? Sittemmin Schumi (ja tietysti muut tallin jäsenet) ovat tehneet autosta ylivoimaisen. Sun tekstistä saa ainakin sellasen kuvan, että Schumi on kattonut kotona telkkua monta vuotta ja sitten kun Ferrari on saanut hyvän auton, se vaan istu siihen ja alko napsimaan voittoja.
Voi voi; näin esitettynä formulat menettävät kaiken hohtonsa:nope:Ylen Sankia Priha sanoi:
Ferrari on auto, auto on kone, kone on kasa muttereita. Teikäläisten uskomiset eivät pysty tosiasioita muuttamaan, vaikka kuinka haluaisitte toisin itsellenne uskotella.
Niin mainittakoon, että tarkoitin tuolla 'ekalla merkkimestaruudella' sitä mestaruutta, mikä tuli sen parinkymmenen vuoden tauon jälkeen, en kaikkien aikojen ekaa merkkimestaruutta. Ja tuossa vaiheessa (1996) vielä Ferrarin kisasuoritukset kiinnostivat, vaikkakin Schumi oli jo mukana sopassa. Eikä ihan umpisurkealla autolla saada 59:ää pistettä ja sijoituta kolmanneksi kuljettajien tilastossa.Schumifani sanoi:Eikö sulle ole koskaan juolahtanut mieleen, että Schumi laitettiin 1996 umpisurkean auton rattiin?
kyllähän schumin voitot silloin voidaan pistää a) sateen b) turva-auton ja c) muiden kolarointien / oman satumaisen onnen piikkiinVellu sanoi:Niin mainittakoon, että tarkoitin tuolla 'ekalla merkkimestaruudella' sitä mestaruutta, mikä tuli sen parinkymmenen vuoden tauon jälkeen, en kaikkien aikojen ekaa merkkimestaruutta. Ja tuossa vaiheessa (1996) vielä Ferrarin kisasuoritukset kiinnostivat, vaikkakin Schumi oli jo mukana sopassa. Eikä ihan umpisurkealla autolla saada 59:ää pistettä ja sijoituta kolmanneksi kuljettajien tilastossa.