mìkæl2
Member
- Liittynyt
- 22.11.2000
- Viestit
- 10
Kuinka moni uskoo, että Ferrari tulee ausseihin autolla jossa takarenkaiden ilmanohjain on vain pieni varren päässä oleva lippa eikä kiinteä osa ponttoonia. Ja että sivuilmanohjainta ei eturenkaiden takana ( ns toleranssiohjainta ) ole lainkaan. Tuo pakoputkiratkaisuhan on mahdollinen silti. Ja mitä mieltä siitä, että tämä vallankumouksellinen muotoilu levitetään Ferrarilta kera kierrosennätysten aivan esteettömästi muiden tallien pohdittavaksi.
Sillä jos tuo toteutuu. Se on - paitsi kaunista - myös suuri puheenaihe ja muidenkin testauksen seuraava suunta. Toimiessaan ja näin julkistettuna on useammassakin tuulitunnelissa kohta ”riisuttu” formula. Mukava seurata mitä vm-sivuilla tämä aerodynamiikkaa tutkiva italialaistoimittaja palstallaan kirjoittaa jo ennen ensimmäistä kisaa. Silloin kun asiassa on vielä jos- sana.
Itse luulin autoa keskeneräiseksi. Moni muukin. Toisaalta niin nättiä tuo on kun kaikenmaailman lipat ja ohjaimet vähenevät. Että voisiahan tuon toivoa totta olevankin.
<small>[ 13-02-2002, 10:54: Message edited by: mikæl ]</small>
Sillä jos tuo toteutuu. Se on - paitsi kaunista - myös suuri puheenaihe ja muidenkin testauksen seuraava suunta. Toimiessaan ja näin julkistettuna on useammassakin tuulitunnelissa kohta ”riisuttu” formula. Mukava seurata mitä vm-sivuilla tämä aerodynamiikkaa tutkiva italialaistoimittaja palstallaan kirjoittaa jo ennen ensimmäistä kisaa. Silloin kun asiassa on vielä jos- sana.
Itse luulin autoa keskeneräiseksi. Moni muukin. Toisaalta niin nättiä tuo on kun kaikenmaailman lipat ja ohjaimet vähenevät. Että voisiahan tuon toivoa totta olevankin.
<small>[ 13-02-2002, 10:54: Message edited by: mikæl ]</small>