kronk
Well-known member
Tämä oli lause joka sai oman kommenttini herkiämään, ferrarin 051 moottori ei ole juurikaan edeltäjäänsä lyhyempi, pakosarja on vain muutettu hieman pystynpään joka mahdollistaa ulostuonnin katteesta, hieman edempänä, sinänsä melko mielenkiintoinen ratkaisu, ja uskoisin myöskin jopa toimivampi kuin mclarenin nyt kehittämä.mikæl
[QB]Yhden selityksen keksin. Jos Ferrarin lyhyempi moottori sallii pakosarjojen uudelleen suunnittelun siten QB]
Oma työtehtäväni, sitä kun joku ihmetteli,on henkilöautojen teknisen suunnittelun puolella.En ylenkatso räikköstä, vaan odotan menestystä mutta en ensimmäisellä kaudella, annetaan aikaa tottua nykyiseen työympäristöön ja insinööreihin.
Kisoissa käyn siksi koska työnantajani kustantaa euroopassa ajettavat gp:t.
Edes oma ammattitaitoni ei anna minulle valmiutta sen kummemmin kuin spekuloida autoja, koska en ole niitä ollut itse suunnittelemassa, aerodynaamisia yksityiskohtia on vaikea silmällä tutkia, ne joudutaan tutkimaan tuulitunnelissa.
tässäkin on valitettava yksityiskohta, siinä kun ferrari testaa tuulitunnelissa koko autoa, ei paragoniinkaan ole tulossa tilat kuin 1:2 mallille.
En ole työssäni missään tekemisissä formuloiden kanssa, toivoisin vain kun joku kirjoittaa tänne palstalle jotain spekulaatiota, ottaisi hän ensin selvää faktoista, ettei niitä "tietoja" joku sitten ottaisi faktoina.
Oikein hyvää talven jatkoa kaikille.
P.S. asenteella kurjat kyykkyyn pärjää elämässä kaiken parhaiten