Fia antaa tänään tuomionsa A1-ringin tapahtumista-VEIKKAUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minkä tuomion tai päätöksen Fia tänään antaa? Selviikö kuin koira veräjästä, saako varoituksen vai saako jonkin rangaistuksen? Ja minkälaisen???

Itse veikkaan että Michael Schumacher saa palkintopalli ja lehdistötilaisuus sekoilusta 10 sekunnin aikasakon ja hänet pudotetaan näin toiseksi kisassa. Ferrari saa varoituksen siitä että on toiminut siten että on vahingoittanut F1-kisojen mainetta. doubtful

Veikkaus on melko pitkälti samanlainen kuin miinun...
Ett silleen!!!!!!!1

No veikkauksissa pitää aina hakea yllätyksiä, joten veikkaan että kuskit saa pisteensä, mutta Ferrari menettää tallipisteensä.
En kyllä usko tähän itsekään, mutta veikkauksestahan nyt oli kyse :D

Itse toivoisin että Ferrari saisi kolmen kilpailun kilpailukiellon lajin häpäisemisestä.

Tosiasiassa tuskin mitään sanktioita tulee. FIA:n vellihousut antavat muodollisen tuomion ja varoituksen: soso, ettehän tee sitä toiste, ettehän, jookosta?

RotariKeijo:
Itse toivoisin että Ferrari saisi kolmen kilpailun kilpailukiellon lajin häpäisemisestä.

Tosiasiassa tuskin mitään sanktioita tulee. FIA:n vellihousut antavat muodollisen tuomion ja varoituksen: soso, ettehän tee sitä toiste, ettehän, jookosta?
Olen samaa mieltä !!

Toivon että Schumi tiputetaan aikasakolla toiseksi ja että Ferrari menettää tallipisteensä Itävallan kisasta.

Veikkaan että mitään rangaistuksia ei tule. Korkeintaan vähän nuhtelua. Toimihan Ferrari niin "hienosti" viime kisassa...

Suumakker saa kymmenensekunnin aika-sakon kun pakotti Baarikellon korkeimmalle korokkeelle. Baarikello saa myöskin kymmenen sekunnin aikasakon kun hidasti vaarallisesti ennen ruutulippua :D

M.Schumacher ja Alex Yoong joutuvat vaihtamaan tallipaikkoja.

jones:
Itse veikkaan että Michael Schumacher saa palkintopalli ja lehdistötilaisuus sekoilusta 10 sekunnin aikasakon ja hänet pudotetaan näin toiseksi kisassa. Ferrari saa varoituksen siitä että on toiminut siten että on vahingoittanut F1-kisojen mainetta. doubtful
Tuon päätöksen jälkeen Ferrarilla olisi kyllä aihettaa juhliin. Pistetilanne vielä muistutukseksi:

1. M.Schumacher 76 (->72)
2. Ralf Schumacher 30
3. J.P. Montoya 27
4. R. Barrichello 26 (->30)
5. David Coulthard 26
6. Kimi Raikkonen 11

Saas nähä... :mad:

Paras ratkaisu tulevien kisojen kannalta olisi pakottaa Ferrari käyttämään loppukauden kisoissa F2001-mallia, kun tuntuvat olevan kehityksessä vuoden verran muita edellä. :rolleyes:

<small>[ 26-06-2002, 10:57: Message edited by: Henkka ]</small>

Tuskin saa mtään näkyvää rangaistusta, kunhan muodon vuoksi käyvät höpisemässä!

Henkka:
M.Schumacher ja Alex Yoong joutuvat vaihtamaan tallipaikkoja.
Entäs jos Schumi voittaa kisoja silloinkin yhtä ylivoimaisesti ja Yoong ajaa viimeisenä? :D

Veikkaukseni:
Mitään Itävallan GP:n lopputuloksiin vaikuttavia rangaistuksia ei tule, ainoastaan varoitus palkintopallisekoilujen johdosta.

sasa:
RotariKeijo:

Olen samaa mieltä !!
Näin se taitaa mennä.

<small>[ 26-06-2002, 11:05: Message edited by: GeGe ]</small>

Ferrarille, Shumille ja Barrichellolle annetaan kaikille 10p lisää :( ja annetaan muille talleille määräys että Ferrarria ei saa ohittaa tulevissa kisoissa.

Tuskin Ferrari saa mitään rangaistusta. Pelkällä varoituksella selviää. Onhan kyseessä nähkääs FERRARI.

Minun veikkaus on, että Ferrari saa vain nuhtelut tapauksesta. Toiveeni taas olisi, että Ferrari suljettaisiin loppukaudeksi pois koko sarjasta. Tulis vähän mielenkiintoa että saako muut Sumia kiinni. :D

Kilpailutapahtumista ei sitten tullut mitään rangaistusta, podiumpelleilystä 1M$ sakot Ferrarille, Schumille ja Ruupenille yhteisesti maksettaviksi. 500000 $ heti ja loput jos sama toistuu.

Lähde: www.fia.com

<small>[ 26-06-2002, 13:00: Message edited by: ranger ]</small>

FIA toruu Ferraria julkisesti ja toteaa, että jos samaa tapahtuu tulevaisuudessa, he joutuvat taas torumaan Ferraria. :D

Olipas ympäri pyöreetä. No, siinä kävi kuten aiemmin ounasteltiin, että ei FIA voi (& halua) sääntöjensä puitteissa puuttua kuin palkintopallisekoiluun. Oh, tuo pyhä protokolla!