FIA kysyy fanien mielipidettä sääntömuutoksiin

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
- Voittajallekin 2pistettä lisää
- Aika-ajot kerrasta poikki, eikä mitään kaksinkertaisia aika-ajoja, eikä etenkään kisabensoja. Joko tunnin aika-ajo takaisin tai jätettäisiin vain nykyinen lauantain aika-ajo
- Luistonestot ym elektroniikka-avut pois, joilla autot kulkevat ja kuljettajat istuvat
- Viimekauden korit ja moottorit halvalla yksityistalleille
- Sliksit takaisin

Jeeves

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
- Voittajallekin 2pistettä lisää
- Aika-ajot kerrasta poikki, eikä mitään kaksinkertaisia aika-ajoja, eikä etenkään kisabensoja. Joko tunnin aika-ajo takaisin tai jätettäisiin vain nykyinen lauantain aika-ajo
- Luistonestot ym elektroniikka-avut pois, joilla autot kulkevat ja kuljettajat istuvat
- Viimekauden korit ja moottorit halvalla yksityistalleille
- Sliksit takaisin
Minkä ihmeen takia slicksit pitäisi tuoda takaisin? Ilman aerodynaamisia muutoksia autoihin jarrutusmatkat vain lyhentyvät, tehden ohitusyritykset vieläkin vaikeammiksi, kuin mitä ne nykyisin ovat.

Aeuk

Well-known member
Jone sanoi:
Millonkohan me fanit päästään niitä omia mielipiteitämme sanelemaan?
Nyt sinne FIAn etusivulle on ilmestynyt mainosteksti, kauniita poliittisia lauseita pyörii mainoksessa. Ajoitettu Monacon GP:n kanssa tämä kysely / tutkimus; ilmestyyköhän se sinne juuri kun Monacon startti tapahtuu ... :rolleyes:

DFiaA

I told you so
Aeuk sanoi:
Nyt sinne FIAn etusivulle on ilmestynyt mainosteksti, kauniita poliittisia lauseita pyörii mainoksessa. Ajoitettu Monacon GP:n kanssa tämä kysely / tutkimus; ilmestyyköhän se sinne juuri kun Monacon startti tapahtuu ... :rolleyes:
Todennäköisesti sivuvastaava on unohtanu koko homman. Tai sitten kysely tehdään paperilappusilla paikanpäällä ihmisiltä jotka tulivat viettämään iltapäivää.

Aeuk

Well-known member
No nyt siellä on näkösilläkin jo kysely, mutta ei vaan linkki toimi :D

EDIT: Kas kummaa, nythän se jo toimiikin. Kokeilin useamman kerran muutaman minuutin aikana eikä se toiminut.

http://www.fia-amd-survey2005.com/Intro.aspx

Viimeksi muokattu:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Piti oikein ottaa sanakirja käteen joidenkin sanojen kanssa:
flamboyance
intrigue

Erikseen oli eroteltuna tuo aika-ajo formaatti kysymys, joten näkäjään haluavat siihen fanien selkeän mielipiteen.
Vastasin, että vanhaan malliin monta lentävää kierrosta. En tiedä oliko vain aika kullannut muistot vai vastasinko "oikein".

Aeuk

Well-known member
Jep, tulipa vastattua kyselyyn. Ihan hyviä kysymyksiä oli, toivottavasti kyselyn tuloksia myös hyödynnetään.

Eipä saanut tuo nykyinen aika-ajotyyli ja / tai yhden kiekan tyylit täältäkään kannatusta.

Jeeves

Well-known member
jusban sanoi:
Piti oikein ottaa sanakirja käteen joidenkin sanojen kanssa:
flamboyance
intrigue

Sama täällä. :)

Toivottavasti tosiaan ymmärtävät myös ottaa oppia noista vastauksista, eikä kyseessä ole vain tavallinen "näin sen pitäisi toimia" - galluppi.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Niin mitäs noi muten tarkoittaakaan? En jaksa sanakirjaa kaivaa mistään ja justiinsa on tossa taustalla se sivu auki.:eek:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Se huono puoli tuossa kyselyssä oli, että avoimia kysymyksiä ei ollut.

Olisin kaivannut erityisesti fanien kannanottoa välitankkauksiin, kun itse ainakin olen niitä vastaan.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Taitaa olla ruuhkaa palvelussa ...

Server Too Busy
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Server Too Busy

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[HttpException (0x80004005): Server Too Busy]
System.Web.HttpRuntime.RejectRequestInternal(HttpWorkerRequest wr) +148

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.573; ASP.NET Version:1.1.4322.573

Jone

Well-known member
Sijainti
Savonlinna
Oli mielenkiintoinen kysely. Aika pitkä ja yksityiskohtainen... Toivottavasti meidän fanien ääni tosiaan kuuluu...

DFiaA

I told you so
Englannin kieliseen ei millään päässy pitänee vääntää saksaa :dunno:

edit sekin tökkii :dunno:

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Törkeää! Suomenkieltä ei ole valittavissa kyselyssä! Joku RUOTSI vaan on! Eihän ne osaa siellä edes ajaa autoa.

Nyt kyllä boikotoin tätä kyselyä!

hhanhi

Hei vaan kaikki :)
Sijainti
Oolu
Jeeves sanoi:
Minkä ihmeen takia slicksit pitäisi tuoda takaisin? Ilman aerodynaamisia muutoksia autoihin jarrutusmatkat vain lyhentyvät, tehden ohitusyritykset vieläkin vaikeammiksi, kuin mitä ne nykyisin ovat.
Ihan mutu tuntumalla olen ajatellut että tällöin mekaanisen pidon osuus nousisi jolloin tämä kuuluisa imuefekti vaikuttaisi vähemmän peräkkäin ajaessa. Tai sitten olen käsittänyt ihan väärin.

Jokatapauksessa tuollaiset kippikärryrenkaat ei kuulu kilpa-autoihin.

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
hhanhi sanoi:
Ihan mutu tuntumalla olen ajatellut että tällöin mekaanisen pidon osuus nousisi jolloin tämä kuuluisa imuefekti vaikuttaisi vähemmän peräkkäin ajaessa. Tai sitten olen käsittänyt ihan väärin.

Mun mielestä olet käsittänyt ihan oikein.

Jeeves

Well-known member
hhanhi sanoi:

Jokatapauksessa tuollaiset kippikärryrenkaat ei kuulu kilpa-autoihin.
Itse olen kyllä käsittänyt niin, että autojen aerodynamiikka on nykytasolla sitä luokkaa, että saa olla aikamoiset liimarenkaat jos sillä keinolla aiotaan ohituksia lisätä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jeeves sanoi:
Renkaiden vaikutus jarrutusmatkaan taitaa loppujen lopuksi olla aika vähäinen, suurin syyhän on itse jarruissa ja siipien tuomassa pidossa. Jarrutuksen loppuvaiheessa niiden merkitys toki korostuu, mutta noin mutuna väittäisin eron tulevan nimenomaan huippunopeuksista jarrutettaessa. Lisäksi alkaa olemaan varsin toissijaista, onko renkaissa urat vai ei, urarenkaat on nykyisellään suorastaan käsittämättömän pitävät rengaskilpailun vaikutuksesta.

Aika-ajojen muuttamisen entisenlaiseksi lisäksi poistaisin itse välitankkaukset ja tekisin ehkä jarruille jotain, kenties vähentäisin myös siipiä. Ohituksia ei kuitenkaan juuri tulla tietyillä radoilla näkemään, vaikka tehtäisiin suuriakin muutoksia, joten ehkä kiinnittäisin enemmän huomiota areenoihin. Minä en ainakaan Imolan tai Hungaroringin perään itkisi. Lisäksi törsäämiseen voisi olla hyvä saada jotkut rajat, tosin sen rajoittaminen on varsin hankala taiteenlaji.