Se näyttää voittaja-autolta.
Saundi Muistuttaa puolikasta kuutoskonetta...onko turbon kuristin samaa kokoa kun nelos koneessa, jos on, nii sithän kolmosesta saa otettua vähemmän tehoja???ihan hyvä saundi kolmemukisessakin
Sama kuristin 32mm?. Kolmemukisessa nosto 13mm 4muki 11mm. Ehkä saa enemmän vääntöjä, huipputeho mennee kuristajan mukaan..?Saundi Muistuttaa puolikasta kuutoskonetta...onko turbon kuristin samaa kokoa kun nelos koneessa, jos on, nii sithän kolmosesta saa otettua vähemmän tehoja???
No sitten sieltä oli yksi NGK pimeenä. Tuossa videon Rally2 Toitsussa ei kuitenkaan neljää sylinteriä pelissä ollut mukana. Sen verran pörisevä ääni oli.Näillähän ei oo mitään merkitystä kun Toyotassa on 4 sylinterinen moottori
Juuri näin. Suorassa kutosessa on parhaimmillaan (vaparina) terävä ujeltava ääni, mitä ei kolmella sylinterillä saavuta oikein mitenkään.Kolmisylinterisen ja nelitahtisen rivimoottorin ääni muistuttaa etäisesti ehkä hiukan kuusisylinterisen bokserin ääntä. V6 moottoria vielä vähemmän eikä suoraa kutosta ollenkaan.
Kyllä vaan Välillä kun oikein korvaa heristi, niin r2 Yariksessa saattoi kuulla jopa B-ryhmän Mg Metron soundeja.Kolmisylinterisen ja nelitahtisen rivimoottorin ääni muistuttaa etäisesti ehkä hiukan kuusisylinterisen bokserin ääntä. V6 moottoria vielä vähemmän eikä suoraa kutosta ollenkaan.
No sitten muistin myös ihan oikein.Ei kai virallisesti mutta JML:n puheiden perusteella 2023 testaillaan ja asiakasautojen myynti alkaisi sitten 2024 kaudelle. MItään juttua works-tiimistä ei ole julkisuudessa ollut.