AnttiL
Reittinörtti
Kevythybridipohdintaa
https://dirtfish.com/rally/wrc/mild-hybrid-remains-an-option-for-rally2-future/
https://dirtfish.com/rally/wrc/mild-hybrid-remains-an-option-for-rally2-future/
Jos on netissä, niin viittaa toki lähteeseen.Nostetaas tänne: ensiksi netin kautta tullut vastaan ja itsekin huhun poikasta kuullut, että Toyota olisi sittenkin päätynyt rally3n sijaan Rally2n kehittämiseen. Netistä tulleen väitteen mukaan testaus alkaisi kesällä
Ihan keskustelupalstalta tuli vastaan mutta hyvä että Antti löysi ihan lähteenkin Kuitenkin uskalsin vasta laittaa, kun itsekin asiasta kuulin.Jos on netissä, niin viittaa toki lähteeseen.
Ei kai se näin ole?Itse olen siinä käsityksessä että Rally3 auton olisi perustuttava Rally4 autoon (jossain kohtaa oli puhetta konversiokiteistäkin...), joten sitä taustaa vastaan tuo päätös olisi ihan looginen.
Ei se näköjään aivan täysin näin ole, säännöt toki monilta osin yhtenevät: https://www.fia.com/sites/default/files/260_2022_wmsc_2021.12.15_corrected_2022.01.04.pdfEi kai se näin ole?
Auton ostohinta on max 200 000 €, mutta se pitää sisällään vain karvalakki auton ilman mitään erikoisuuksia tai varaosia. esim autojen tiedunkeruu maksaa heti extraa ja on aika oleellinen osa auton kunnossapitoa.Eikö R5 autoilla ollut alunperin joku sovittu cost cap, josta on ilmeisesti sittemmin jossain vaiheessa luovuttu?
Mikkelsen sanoo moottorin olevan uusi ja vääntävämpi. Auton koosta on paha sanoa mitään, kun ei ole aikaisempaa mallia vieressä verrokkina.Edelleen sama 1.6 4 pyttynen kone, joka oli edellisessä mallissa.
On tuo ihme jahkailua ,jo vuodesta 2017 asti on jauhettu että tuleeko sieltä sitä R5/Rally2 autoa
Normaalia Toyotan julkaisupolitiikkaa. Vaikka huomenna lanseerattaisiin uusi Corolla niin kukaan ei sano sanaakaan ja myyjät levittelee käsiään kun eivät "tiedä" mitään... Kertovat sitten kun on jotain kättä pidempää. Eli valmis auto. Siihen saakka kiistetään kaikki...On tuo ihme jahkailua ,jo vuodesta 2017 asti on jauhettu että tuleeko sieltä sitä R5/Rally2 autoa