Varmasti väittää ettei tiedä, mutta ennemmin lehmät lentävät ilman apuja kuin tuon totuus olisi todellinen.Uskoisin, että Alonso väittää, että ei tiedä asiasta yhtään mitään (eikä välttämättä tiedäkkään).
Mutta vaikka ei olisi tiennytkään niin ei kai se nyt niin idiootti ole ettei olisi tajunnut jälkeenpäin.Uskoisin, että Alonso väittää, että ei tiedä asiasta yhtään mitään (eikä välttämättä tiedäkkään), joten hän selviäisi ilman sanktioita koko jutusta. Renaultille saattaa kyllä tulla kovempi paukku.
Tuollaista sanoin 2008 Singaporen kisan jälkeenJaa, saa nähdä ruvetaako käyttää Piquet temppua useammin. 2 kuski keskeyttää sopivasti (SC ulos) kun 1 kuski just käynnyt varikolla. Siinä tehtävä Kimille/Heikille seuraavissa kisoissa.
:thumbup:Todistuksessaan Piquet sanoo, että Symonds veti hänet syrjään ensimmäisen kokouksen jälkeen ja neuvoi, että hänen pitäisi kolaroida joko 13. tai 14. kierroksella, juuri ennen Alonson kaavailtua ensimmäistä varikkopysähdystä kierroksella 17.
...mikäli on uskominen Autosport-lehteä.
...tai ylipäätään suostua moiseen edes pyynnöstä - aika epätoivoinen on ollut jätkän tilanne.Ei muilla kuskeilla vaan tulisi mieleen ehdottaa taktiikkapalaverissa että voisi vapaaehtoisesti kaasutella päin betonimuuria.
Lisäksi maikkarin uutistoimitus, sylttytoimisto pahimmasta päästä, kehtaa epäillä Autosportin luotettavuutta:
Quest-tiedustelupalveluMuutenkin erinäisiä kirjoitusvirheitä ja tönkkölauseita tuossa jutussa...
Symonds: Kun meidän autolla ei ole oikein realistisia mahdollisuuksia voittoon, pitäisköhän alonson taktiikassa ottaa riski turvaauton tulosta radallaJos Piquet on tätä ite ehdottanut niin ei kyllä kauheesti heru sympatioita sinnekkään. Ihme mustamaalaamista kun syy on itessään.
Ecclestonehan kävi heti kuumottamaan Pikeetä, eikös se jostain kilpailukiellosta puhunut sille. Bernietä pelottaa huoli omista osuuksistaan rahavirroissa, jos Renoo ja Altsu saisi penalttia. :yuck:Miksi? Ihan vaan myötätunnosta? Tuossahan sanotaan että Briatore, Piquet ja Symonds kävivät keskustelut.
Aika epäilyttävä kyllä tuo Symondsin kommentti..
Varmasti Alonso tiesi, viimeistään kisan jälkeen, ja tuolloinhan hänen olisi pitänyt saman tien marssia FIA:n puheille. Ei marssinut -> kilpailukieltoa molemmille kuskeille ihan samalla tavalla kuin Renaultin tiimillekin.Varmasti väittää ettei tiedä, mutta ennemmin lehmät lentävät ilman apuja kuin tuon totuus olisi todellinen.
Mutta pääseekö yksi suuri hyötyjä jonka osuus ei tule esille tästä täysin kuin koira veräjästä. Alonso. Ei hänkää täysin tietämätön ole voinut olla - ainakaan jälkikäteen. Eikä muutenkaan puhdas menneisyydeltään tai kuskipolitiikan suhteen.Joo unohtu laittaa viestin loppuun, että noiden kaikkien juttujen perustellaa ei voi olla kyllä Briatorellakaan puhtaat jauhot pussissa tapahtuman kanssa. Jos tää ois ollut vaan Piquet'n idea niin luulis, että Piquet ois hyllytetty tai jotain, mutta jos Rellulla tiedettiin tästä ja annettiin sen tapahtua niin ainoa syyllinen on Rellu, vaikka Piquet tekikin aivan idiotttimaisen tempun,
Onpa mutkikasta. Ei tiedä mitä tästä ajattelis...
Alonso on suhteellisen turvassa ellei Briatore tai Symonds päätä kaataa tätä Alonsonkin niskaan, siitä huolimatta, että Alonso hyötyi tempusta. Jos Alonson ei voi osoittaa olleen tietoinen suunnitelmasta, ei häntä voi siitä rangaista. Kyseenalaista on, että riittäisikö edes tietoisuus vaan pitäisikö olla jopa mukana suunnittelemassa.Mutta pääseekö yksi suuri hyötyjä jonka osuus ei tule esille tästä täysin kuin koira veräjästä. Alonso. Ei hänkää täysin tietämätön ole voinut olla - ainakaan jälkikäteen. Eikä muutenkaan puhdas menneisyydeltään tai kuskipolitiikan suhteen.
Noh, siellä on niin hataria haitanaiheutuspykäliä joihin ei normaali lakipykälät ole verrattavissa joten eipä tuota tiedä. Jos on osoitettavissa, että Alonso sai myöhemminkään tietää järjestelystä - voidaan hänen katsoa aiheuttaneen haittaa lajille kun ei kertonut asiasta FIAlle. Tähän malliin se meni vakoilujupakassakin, joka sekin saattoi antaa Alonsolle "ehdollista" näiden vilunkien suhteen.Alonso on suhteellisen turvassa ellei Briatore tai Symonds päätä kaataa tätä Alonsonkin niskaan, siitä huolimatta, että Alonso hyötyi tempusta. Jos Alonson ei voi osoittaa olleen tietoinen suunnitelmasta, ei häntä voi siitä rangaista. Kyseenalaista on, että riittäisikö edes tietoisuus vaan pitäisikö olla jopa mukana suunnittelemassa.