Missä? Tänne linkitetyssä Carlos Garcian kommentissa ei ainakaan tuollaista sanottu.Meni totaalisesti hermot, kun joku espanjan autoliiton ääliö vakuutti Alonson olevan puhdas kuin pulmunen.
Mulla oli ainakin lähteenä aina luotettava maikkari.Missä? Tänne linkitetyssä Carlos Garcian kommentissa ei ainakaan tuollaista sanottu.
Maikkari kääntää AS:ää. Luotettavuus huipussaan.
Toi on just niin tota. Lehdet ja muut mediat lainailee toisiaan ja kohta huhut sun muut onkin totta. Vielä jos löytyy nettilinkki niin sitten minkä tahansa aivopierun onkin jo todella pidettävä paikkansa.Maikkari kääntää AS:ää. Luotettavuus huipussaan.
Mutta täytyy myöntää, onhan tuo lähde.
...joku espanjan autoliiton ääliö vakuutti Alonson olevan puhdas kuin pulmunen.
Tässä hommassa kun ei ole kyse siitä mitä uskoo tai ei usko, vaan pitäisi olla jotain konkreettisempaa lyödä pöytään. Syytön kunnes toisin todistetaan. Tähän mennessä kukaan ei ole esittänyt mitään Alonsoa vastaan. Jopa Piquet Jr. on todennut ettei Alonso ollut mukana suunnittelemassa juttua.Kuka ihan oikeasti uskoo, että Alonso oli täysin tietämätön hänen voittonsa junailusta? Kukaan ei edes kisan jälkeen maininnut Alonsolle, että "hei, Piquet kolaroi tahallaan, jotta voitat"?
On kerrassaan uskomatonta paskaa, jos Alonso pääsee (taas) kuin koira veräjästä. Meni totaalisesti hermot, kun joku espanjan autoliiton ääliö vakuutti Alonson olevan puhdas kuin pulmunen.
Miksi se on järjenvastaista?Ja taitaa olla, niin järjenvastaista kun se tässä tapauksessa onkin - syytön kunnes toisin osoitetaan.
Se ettei tiennyt, eikä siis kertonut kenellekään ja että olisi näin syytön.Miksi se on järjenvastaista?
Mun mielestä ei voi eikä pidä tuomita syylliseksi ilman näyttöä. Syyttömyyden osoittaminen tällaisissa tapauksissa lienee täysin mahdotonta, siksi syyllisyys pitää todistaa.Se ettei tiennyt, eikä siis kertonut kenellekään ja että olisi näin syytön.
Niinhän minäkin sanoin + että se tietämättömyys on mielestäni järjenvastaista.Mun mielestä ei voi eikä pidä tuomita syylliseksi ilman näyttöä. Syyttömyyden osoittaminen tällaisissa tapauksissa lienee täysin mahdotonta, siksi syyllisyys pitää todistaa.
Tosta sun kommentista sai kyllä sen kuvan että syyttömyys on järjenvastaista.Niinhän minäkin sanoin + että se tietämättömyys on mielestäni järjenvastaista.
En minäkään sellaista väitä, mutta suhtaudun varauksella uutisiin, joita ei löydy luotettavimmilta kansainvälisiltä F1-sivustoilta.En kuitenkaan usko että linkkini juttu tai sen sisältämä ajatus olisi täysin keksitty ja oleellinen sisältö väärä.
Toisaalta ainakaan minä en muista ainuttakaan tapausta, jossa kuskia olisi rankaistu kertomatta jättämisestä. Voi olla että näyttö on aiemminkin puuttunut tai kuljettajalle on myönnetty immuniteetti.En ole ajamassa Alonsolle rangaistusta ilman näyttöä, mutta olen ymmärtänyt tältä foorumilta että jos hän on jutusta tiennyt ja saanut infoa tallin sisältä, olisi hän ollut sääntöjen mukaan velvollinen kertomaan siitä FIA:lle.
Eli tallille vain ehdollista, jos ei havaita yhtä vakavia rikkeitä kahden seuraavan vuoden aikana ei tule kilpailukieltoa.The World Motor Sport Council finds that Renault F1 team members Flavio Briatore, Pat Symonds and Nelson Piquet Jr. conspired to cause a deliberate crash at the 2008 Singapore Grand Prix. The World Motor Sport Council therefore finds Renault F1, which, under article 123 of the International Sporting Code, is responsible for the actions of its employees, in breach of Articles 151(c) and point 2(c) of Chapter IV of Appendix L of the Code, and Articles 3.2, 30.3 and/or 39.1 of the Formula One Sporting Regulations.
The World Motor Sport Council considers Renault F1’s breaches relating to the 2008 Singapore Grand Prix to be of unparalleled severity. Renault F1’s breaches not only compromised the integrity of the sport but also endangered the lives of spectators, officials, other competitors and Nelson Piquet Jr. himself. The World Motor Sport Council considers that offences of this severity merit permanent disqualification from the FIA Formula One World Championship. However, having regard to the points in mitigation mentioned above and in particular the steps taken by Renault F1 to identify and address the failings within its team and condemn the actions of the individuals involved, the WMSC has decided to suspend Renault F1’s disqualification until the end of the 2011 season. The World Motor Sport Council will only activate this disqualification if Renault F1 is found guilty of a comparable breach during that time.