General FUp sanoi:
Michelin oli kirjeenvaihdosta päätellen aivan yhtä taipumaton kuin FIA:kin. Ei voi sopua syntyä jos kumpikin puoli pitää omia ehdotuksiaan ainoina oikeina vaihtoehtoina. Kuinkas pitkään paperimiehet ovat jo kiukutelleet?
Mä en oikein ymmärrä mihin suuntaan Michelin olisi voinut joustaa? Jos vaihtoehtoina turvallisuusriski ja turvallisuusriski niin mitä siinä voi tehdä muuta kuin kertoa tosiasiat talleille, FIA:lle ja elää sen mukana?
Se mikä tuossa oli vähän hämmentävää oli se, että lauantaina Michelin sanoi, ettei pysty takaamaan renkaiden kestävyydestä kuin sen 10 kierrosta ja sunnuntaina suositeltiin vetäytymään kokonaan kisasta. Tuossa kohtaa vastuu oli 10 kierroksen jälkeen siirtynyt talleille ja kuljettajille, jotka olisivat ottaneet tietoisen riskin...
Talleilla ei tossa kuitenkaan oikein ole vaihtoehtoja, kun 10 kierroksen välein tehtävä renkaan vaihto ei ole mahdollista käytettävissä olevien renkaiden määrän puolesta eikä missään nimessä muutenkaan järkevää, sillä eihän siitä kilpailua olisi saatu aikaiseksi. Shikaanihomma taas olisi ollut jo sinänsä turvallisuusriski, jos rataa muutettaisiin lennossa ilman harjoituksia.
Kyllä mun mielestä oli kuitenkin loppujen lopuksi hyvä asia, ettei kenenkään hengellä ruvettu leikkimään vaikka kuskit tietäisivätkin riskit jne.