Vaikka on vanha, niin aina, öh, ajankohtainen :wink:
Näin näyttää nyt lukevan jo FinRacen sivuillakin osakilpailut osiossa http://www.finrace.fi/content/fi/1007/89/Osakilpailut.htmlIlmeisesti kalenteria on tuosta muokattu. Botniaringin Facebook-sivujen mukaan, ainakin Botniaringin kisaa olisi siirretty viikoa myöhempään eli olisi näin ollen 20.-21.07. (= samaan aikaan kuin Kemoran Historic Race)
Näin on. Siellä ei ole ketään, niin ei ole häiriköitäkäänFinRace tapahtumissa on sentään jonkinlainen roti
No, minulle tuo Porsche-luokka on kyllä mielenkiintoisin, jos sinnekin saadaan kunnon kisailua aikaiseksi. Ajaakohan ne vielä niillä omilla ratasäännöillään (jossa siis pitää kiltisti anta tilaa, jos joku on tulossa ohi)?täytyy sanoa, että tämä Camaro Cup saa myös tämän FINRacen näyttämään astetta (tai paria) mielenkiintoisemmalta.
No, minulle tuo Porsche-luokka on kyllä mielenkiintoisin, jos sinnekin saadaan kunnon kisailua aikaiseksi. Ajaakohan ne vielä niillä omilla ratasäännöillään (jossa siis pitää kiltisti anta tilaa, jos joku on tulossa ohi)?
Tarkennuksena yllä olevaan: Tuossa mainitut ratasäännöt koskevat Porsche Sports Cupin kisoja eli kerhon sisäisiä kilpailuja. Niiden säännöissä on muutamia "herrasmiespykäliä". Näitä kisoja ajetaan kyllä kansallistenkin kisojen yhteydessä.
FinRacen yhteydessä ajetaan Porsche GT3 Cup Trophy- sarjaa, jonka säännölt ovat aivan Fia:n ja AKK:n mukaiset säännöt. Siellä ei armoa tunneta! Vertaa esim. viime syksyn Ahveniston FinRace-kisan hevosenkengän kilkkaus.
Tutustukaa aiheeseen nettisivuilla http://www.gt3cup.fi/site?node_id=0
Minulle mielenkiintoisin luokka tulee olemaan Camarot ja perässä sitten Porsche GT3 Cup Trophy Finland, niinkuin myös Porsche Junior Program.No, minulle tuo Porsche-luokka on kyllä mielenkiintoisin.
Luulisin ettei Avoin GT luokkaa tänä vuonna enää edes ole kun esim Kuismanen ja Vanhanen lähtivät kiertämään STT:hen. Jos GT-luokka joskus palaa, niin sen pitäisi olla vielä parempi kuin mitä se oli esim 2009.Ainoa mitä kaipaisi, olis GT-autot, mutta niitä pitäisi olla huomattavasti enemmän ja tasaisempaa kilvanajoa.
Omasta mielestäni turha sarja. Melkoista kohellusta oli ainakin Botniaringin osakilpailussa? Tulikos siitä ratavarikon tunaroinnista sanktioita, vai painettiinko villasella?- Bemarit, joo vanhoja, mutta alkaa sekin olla jo kovin siistinnäköinen ryhmä. Tosin aikamoista jonossa ajelua se nykyään taitaa olla
Juu, olin ratavarikolla katsomassa tuota. Mieleeni jäi, joku organisaation (siis Porsche klubin) papparainen, joka puhisi siinä, että kuka kilkkasi ketä, naama kurtulla, ja ketä tulee sanktioimaan. Saattoi olla, että ymmärsin väärin, ja kaveri vain muisteli menneitä, jolloin jokaisesta osumasta joku vietiin etupenkkiin, oli syytä tai ei. Tuo kolarihan oli mielestäni ns normaali kisatapahtuma. Valitettava, mutta noita sattuu, kun täysillä ajetaan.FinRacen yhteydessä ajetaan Porsche GT3 Cup Trophy- sarjaa, jonka säännölt ovat aivan Fia:n ja AKK:n mukaiset säännöt. Siellä ei armoa tunneta! Vertaa esim. viime syksyn Ahveniston FinRace-kisan hevosenkengän kilkkaus.
No, ne Avoimien kisojen GT-lähdöt ovat ennekin olleet muuta kuin Finracen vastaavat. Eiköhän Valtti, Hietamäki, Dahlbacka ja kumppanit rahtaa kalustonsa sinne kuten ennenkin.Luulisin ettei Avoin GT luokkaa tänä vuonna enää edes ole kun esim Kuismanen ja Vanhanen lähtivät kiertämään STT:hen. Jos GT-luokka joskus palaa, niin sen pitäisi olla vielä parempi kuin mitä se oli esim 2009.