Zervuska Haidis
Well-known member
Tuolle voide- ja rasvakeskustelulle on kyllä ihan oma toikkikin jo olemassa.
MOT.Naisten suikuissa on noin sata purnukkaa, joista yksikään ei ole tavallista saippuaa tai shampoota.
Kyseessähän oli toki täysin spekulatiivinen peseytymistilanne tuon saippuan osalta :ahem:. Sitä paitsi siinä mun suihkusaippuapullossa lukee "for men" :frank:.Äijä käyttää naislitkuja! Aavistuksen hintahtavahkoa.
Puolikomppaus. U2:sta diggaan jossain määrin, tosin siitäkin tosin paljon enämpi livenä kuin studioversiona (ajoittain vähän tylsää...), mutta Coldplay on mun korvissa jotain aivan käsittämätöntä tuubaa ja se kundin lauluääni...osaahan se teknisesti laulaa, mutta kuulostaa silti lähinnä kiimaiselta lampaalta. On vaan valitettavasti vaan vaimon lempparibändejä, mikä ei tee asiasta yhtään helpompaa, etenkään autossa :dunno:Eiku kyllä Coldplay menee siihe samaa ulinasarjaan kun U2 jota en voi sietää.
Paiskaa Coldplaytallenteet raivokkaasti motarilla ikkunasta ja huuda KUKA TÄN AUTON ON MAKSANUT HÄH? KUKA?!?Puolikomppaus. U2:sta diggaan jossain määrin, tosin siitäkin tosin paljon enämpi livenä kuin studioversiona (ajoittain vähän tylsää...), mutta Coldplay on mun korvissa jotain aivan käsittämätöntä tuubaa ja se kundin lauluääni...osaahan se teknisesti laulaa, mutta kuulostaa silti lähinnä kiimaiselta lampaalta. On vaan valitettavasti vaan vaimon lempparibändejä, mikä ei tee asiasta yhtään helpompaa, etenkään autossa :dunno:
Minä.KUKA TÄN AUTON ON MAKSANUT HÄH? KUKA?!?
Soi toi muijan puhelin jonnin verran.Kommandiittiyhtiöllä vain yksi puhelin?
Molemmat hakkaa Bonon. Biisi sekä Jari.Jaahas, kaipaatko Valkeaa Unelmaa Jari Sillanpään karaokeversiona?
Toi aamulla takaisin kakskymppisen. Koroiksi tarjosin kahvit. Korkoketkuttelulla elän kohta herroiksi:ahem:Persaukiset kaverit, tuo kauhein vitsaus yöllisten kännisoittajien ohessa :ahem: