Örfil
Guest
Mä en syö lihaa. En edes hedelmälihaa. Tiukka linja!
Mirri saattaa olla siitä pahoillaan.Mä en syö lihaa. En edes hedelmälihaa. Tiukka linja!
Jos muna loppuu kesken, niin multa saa kyllä.Kun ostaa leipätarvikkeita - leipää, juustoa, leikkelettä, munaa/kurkkua ja tomaattia - niin niistä aina joku loppuu ennen muita. Sitten kun sitä ostaa lisää niin sitten loppuvat ne muut ja yhtä tai kahta artikkelia jää jäljelle. Alkaa loputon limbo, jossa ikinä ei ole hyvä ja tasan. Kauhtunut tomttoneljännes jää pyörimään tiskipöydän kulmalle ja rosvisviipaleet huutelevat jääkaapista viimeistä käyttöpäiväänsä. On sekin nyt sitten.
Joku roti pitäisi kyllä saada.
Näytä liitetiedosto 21758Jos muna loppuu kesken, niin multa saa kyllä.
Firman dokumenttienhallinta lienee a) alkeellinen b) retuperällä?On fiddumainen homma laittaa jälleenmyyjien yhteystiedot ajan tasalle, mutta fiduduskerroin nousee potenssiin, kun teet sen toisen kertaa, koska jollakin kolleegalla on tiedosto varattuna ja et pysty tallentamaan muutoksia vaan siitä tulikin kopio. 'Leikkaa-liimaa-systeemillä' sen saa kasaan, mutta kyllä vie kallista aikaa.
Terveiset meidän Q-asemalta.
c) RuotsissaFirman dokumenttienhallinta lienee a) alkeellinen b) retuperällä?
Toisaalta miksi kaverilla olisi kuussa seljässä frisbeegolfreppu?:doubtful:Fotosopattu kuva.
Kaiketi kyseessä on harvinaisen tyhmä kaveri, joka ei tiedä, että kuussa ei ole ilmakehää.
Eikö frisbee lennäkään kuussa?Kaiketi kyseessä on harvinaisen tyhmä kaveri, joka ei tiedä, että kuussa ei ole ilmakehää.
Ai Ralph?Firman dokumenttienhallinta lienee a) alkeellinen b) retuperällä?
Kyllä frisbee lentää kuussa ja se lentää itseasiassa paljon pidemmälle kuin maapallolla.Eikö frisbee lennäkään kuussa?
Ei lennä, jos mä heitän forella.:thumbfh:Kyllä frisbee lentää kuussa ja se lentää itseasiassa paljon pidemmälle kuin maapallolla.
Niin niin, mutta markon friba ei lennä, se tarttee ilmaa.Kyllä frisbee lentää kuussa ja se lentää itseasiassa paljon pidemmälle kuin maapallolla.