First world problems

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Armeijasta saatu salamurhaajan koulutus on kyllä oiva perusta taitavalle veitsenkäytölle. Me HanRPston:n miehet sen tiedämme, jos kutka :ahem:
Minun nuoruudessa ei riittänyt kertakäyttösinkoja kaikille, niin sain tetsata puukarahkan kanssa. Pistin sen sitten telaketjujen väliin poikittain ja voitin Summan taistelun. NEVÖ FORGET!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Alppu, pese hampaat
tukankin varmaan kampaat,
sitten lasket lampaat,
ennen kuin unien polkuja tampaat.
 

Örfil

Guest
Pesinköhän mä jo hampaat vai en? En oikeasti muista. Ärsyttävää.
Paljastanpa sellaisen sala-asian, että useasti suihkussa en muista että pesinkö varpaat. Yhtä useasti ne takuulla tulee sitten varmasti pestyä kahdesti.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mikähän kissaa kiinnostaa lusikoissa ja haarukoissa? Ei muuten haittas, mutta jättää aina lusikkalaatikon auki ja pimeessä siihen kävelee pahki.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Piti nousta boottaamaan wifihäkkyrä käsipelin, kun ei suostunut verkon kautta siitä suoriutumaan. Hitto, että elämä voi olla hankalaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Meinasin, että tällä viikolla syön noita varmuusvarastoja loppuun, että ei oo sitten mitään ihan ylivanhoja varasafkoja nurkissa. Viimeiseksi jäi purkillinen jotain kik-hernemössöä säilykepurkissa. Sen jälkeen kaapit huutavatkin tyhjyyttään ja tavoite saavutettu.
Söinkö sen hernemuhennoksen siis tänään?
Vitut.
Huomasin kaikkien näiden vuosien jälkeen että en omista edes purkinavajaa ja millään vippaskonstilla en jaksanut alkaa vääntää jotain papumuhennostölkkiä auki. Kostox näen nälkää täällä nyt. Heräsin noin tunti sitten nälkääni.
Tästä voineekin jo päätellä että ihan kauheesti en purkkiruokaa syö, kun avaajan puuttumisen huomaaminenkin kesti monta vuotta.
Puolustuksekseni voin todeta että olen toki säilykkeitäkin syönyt, joskus. Mutta ne on olleet kaikki näitä repäisykannellisia.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Lähiravintolassa on tänään 'kaikki ruoat -50 %'- päivä ja meillä on sinne pöytävaraus klo 19.30, jolloin vaimoke pääsee töistä.
Mutta mulla on HIRVEÄ NÄLKÄ JUST NYT!

Nyt tässä tuskailen mitä tehdä. Syödäkö jotain vai kituuttaa vielä puolitoista tuntia. ON TÄMÄ ELÄMÄ HIRVEÄTÄ!
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Panin Steamista juuri 19 Gt kokoisen pelin tulemaan 11Mb nopeudella. Vittu puoli tuntia jotuu odottamaan! Elämä on yht' helvettiä.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7204
Meinasin, että tällä viikolla syön noita varmuusvarastoja loppuun, että ei oo sitten mitään ihan ylivanhoja varasafkoja nurkissa. Viimeiseksi jäi purkillinen jotain kik-hernemössöä säilykepurkissa. Sen jälkeen kaapit huutavatkin tyhjyyttään ja tavoite saavutettu.
Söinkö sen hernemuhennoksen siis tänään?
Vitut.
Huomasin kaikkien näiden vuosien jälkeen että en omista edes purkinavajaa ja millään vippaskonstilla en jaksanut alkaa vääntää jotain papumuhennostölkkiä auki. Kostox näen nälkää täällä nyt. Heräsin noin tunti sitten nälkääni.
Tästä voineekin jo päätellä että ihan kauheesti en purkkiruokaa syö, kun avaajan puuttumisen huomaaminenkin kesti monta vuotta.
Puolustuksekseni voin todeta että olen toki säilykkeitäkin syönyt, joskus. Mutta ne on olleet kaikki näitä repäisykannellisia.
Kai sinulta nyt edes puukko tai taltta sekä vasara löytyy.

Ei muuta isketään vasaralla puukko tai taltta tölkin kannesta läpi ja tölkki on saatu avattua.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Miksi keltään löytyisi taltta?? Ellei nyt satu olemaan joku seppä tai talttatyyppi. Mitä ihmettä esim. minä tekisin taltalla?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla ainaskin on taltta. Tai siis kainuulaisittain talatta.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Talttailen niinku et talt talt. Lohkon palasia. Leikkaan läskilihaa. Taon järkeä päähän burbien. Kolaan lunta. Käytän varalusikkana. Tungen ahteriini. Pamputan hippejä, auts, älä pamputa, Uljas! Katson autiota hiekkarantaa. Olen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mikäpä siinä sitten. No minäpä kerron että mikäpä: taltta.

Arvoitus on ratkaistu,
epätietoisuuden kierre katkaistu.
Jatkamme matkamme viisaampina,
paitsi *, joka on kakkaa viskova apina.

* = vapaavalintainen forumisti, ei kuitenkaan burb
 
Ylös