First world problems

  • Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jouduin avaamaan Googlen etusivun, jotta kämpääni tulisi sen verran valoa, että näkisin mitä tuossa HBO:n tarjousläystäkkeessä lukee "Kokeile 2kk ilmaiseksi" -tekstin lisäksi.
Ja arvasin oikein, niillä on ehtoja: pitää syöttää joku koodi jonnekin. Että on tehty vaikeeksi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eikä ne nyt sitten edes hyväksy mun koodia, tai siis koodin yhteydessä annettua sähköpostia, koska mä olen vanha asiakas. En mä nyt niin vanha ole, siis periaatteessa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Saattaisin saada ehkä vanhoillakin tiedoilla tuon 2kk ilmaiseksi, jos saisin täytettyä tuon lomakkeen.
Pitääkö mun nyt tämän takia laittaa valot päälle kämppään? Hankala saada muuten selvää.
Ihmiset on vittu menny kuuhun joskus viiskötluvulla, ja mä joudun vittu venymään!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Saattaisin saada ehkä vanhoillakin tiedoilla tuon 2kk ilmaiseksi, jos saisin täytettyä tuon lomakkeen.
Pitääkö mun nyt tämän takia laittaa valot päälle kämppään? Hankala saada muuten selvää.
Ihmiset on vittu menny kuuhun joskus viiskötluvulla, ja mä joudun vittu venymään!
Lähen tupakille miettimään tätä.
Jos tämä hihityttää vielä darrassa, niin lisään vuoden kommentti-ketjuun.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ja luottokortin numeroahan se kysyy. Se luottokortti on tuolla takin taskussa, eteisessä.
Mene ja hae.

Koittaisivat nyt auttaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ja mähän olen aiemmin laittanut Nordean nettisivuilla luottokorttiin rajoitukset, ettei voi käyttää ulkomailla ja netissä.
Ja nyt en voi ottaa niitä rajoituksia pois, niinku et mitä hemmettiä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla on nyt sitten kaikki valot päällä, kun piti säätää näitä juttuja. Ja mitään hyötyä ei ollut.
Tarviis vissiin lähteä sammuttelemaan. Rapsuttelen nyt kuitenkin ensiks nänniäni. Nnnoiiin. Mmmhhhh.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Mitenhän tuo Lance Stroll? Siinä on muuten tulevaisuuden mestari. Voi joutua Boltteri hieman kovemmalle tämän hepun kanssa kuin massan.

Onkohan tuolla Lancella pikkurahasta pula?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26859
Ärsyttää piippaus joka kuuluu aina kun läppäri lataa akkua ja lopettaa lataamisen. Johdossa on vikaa ja verkkovirrassaolo vaihtelee jatkuvasti. En oo keksiny millä pirulla tuon piippauksen sais vaiennettua, se kuuluu, vaikka on äänet nollissa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
En oo keksiny millä pirulla tuon piippauksen sais vaiennettua, se kuuluu, vaikka on äänet nollissa.
Mitäpä jos hankkisit kunnossa olevan johdon (ja/tai laturin). Eiköhän piippaus vaientuisi. (ellei cmos.ta löydy jotain asetusta)

Ei liene hyväksi, että tuollaista vaihtelua tulee lyhyen ajansisällä useasti...tai no... joku mekatsu/hardistyyppi tietää parsemmin onko siitä harmia tai tuleeko koneelle saakka esmes jännitevaihteluja.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26859
Mitäpä jos hankkisit kunnossa olevan johdon (ja/tai laturin). Eiköhän piippaus vaientuisi. (ellei cmos.ta löydy jotain asetusta)

Ei liene hyväksi, että tuollaista vaihtelua tulee lyhyen ajansisällä useasti...tai no... joku mekatsu/hardistyyppi tietää parsemmin onko siitä harmia tai tuleeko koneelle saakka esmes jännitevaihteluja.
En mä viittis vielä ostaa, kun suurimman osan ajasta tuo kuitenkin lataa, välillä vaan katkeaa muutamaks sekunniks. Oon mä noita johtoja muutaman kerran ostanu sitten kun joutuu vääntelemään, että yleensäkin saa koneen lataukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Jonellahan kävi tässä myös nytkyllä käry! Epänormaalin kovan postausmäärän saavuttamiseksi on käytetty doupinkia.
 
Ylös