Albert Oil
Hippi ja juntti
Pyttis on jo on the way mutta tilillä ei näy hynkkyä. Vikaa pankkiyhteyksissäköhän?
Saattaisin saada ehkä vanhoillakin tiedoilla tuon 2kk ilmaiseksi, jos saisin täytettyä tuon lomakkeen.
Pitääkö mun nyt tämän takia laittaa valot päälle kämppään? Hankala saada muuten selvää.
Ihmiset on vittu menny kuuhun joskus viiskötluvulla, ja mä joudun vittu venymään!
Jos tämä hihityttää vielä darrassa, niin lisään vuoden kommentti-ketjuun.Lähen tupakille miettimään tätä.
Oman elämänsä Pedro Diniz, kera ajotaitojen.Mitenhän tuo Lance Stroll? Siinä on muuten tulevaisuuden mestari. Voi joutua Boltteri hieman kovemmalle tämän hepun kanssa kuin massan.
Onkohan tuolla Lancella pikkurahasta pula?
Miten niin tulevaisuuden mestari? Kaveri voitti just äsken mestaruuden F3:ssa.Mitenhän tuo Lance Stroll? Siinä on muuten tulevaisuuden mestari. Voi joutua Boltteri hieman kovemmalle tämän hepun kanssa kuin massan.
Onkohan tuolla Lancella pikkurahasta pula?
Mitäpä jos hankkisit kunnossa olevan johdon (ja/tai laturin). Eiköhän piippaus vaientuisi. (ellei cmos.ta löydy jotain asetusta)En oo keksiny millä pirulla tuon piippauksen sais vaiennettua, se kuuluu, vaikka on äänet nollissa.
En mä viittis vielä ostaa, kun suurimman osan ajasta tuo kuitenkin lataa, välillä vaan katkeaa muutamaks sekunniks. Oon mä noita johtoja muutaman kerran ostanu sitten kun joutuu vääntelemään, että yleensäkin saa koneen lataukseen.Mitäpä jos hankkisit kunnossa olevan johdon (ja/tai laturin). Eiköhän piippaus vaientuisi. (ellei cmos.ta löydy jotain asetusta)
Ei liene hyväksi, että tuollaista vaihtelua tulee lyhyen ajansisällä useasti...tai no... joku mekatsu/hardistyyppi tietää parsemmin onko siitä harmia tai tuleeko koneelle saakka esmes jännitevaihteluja.