Albert Oil
Hippi ja juntti
Mikrouuni on Nekalan kierrätyskeskuksessa enkä viitsi sinne asti könytä yhden juustoviipaleen takia.Heitä leivän päälle ja mikrota se ohueksi.
Tai no hitto miks ei.
Mikrouuni on Nekalan kierrätyskeskuksessa enkä viitsi sinne asti könytä yhden juustoviipaleen takia.Heitä leivän päälle ja mikrota se ohueksi.
En liene elämässäni juossut yhteensä 10 kilometriä. Joten homehtunee maitotuote pohjaan ennen sitä.Voit laittaa juustoköntsät myös lenkkikenkiesi pohjallisiksi, jolloin ne toimivat hyvinkin 10 kilsan lenkin ajan geelipohjallisina.
T: Hrza
"Juustokannikan viimeiset hetket" -ketjussa taisi kaksi suosituinta käytäntöä olla mikrottaminen ja koiralle anto.Juustosköntsä on liian ohut höylättäväksi mutta liian paksu leivän päälle sellaisenaankaan lätkäistäväksi.
Ei ole Biafrassa näitäkään kamalia ongelmia, ei.
Minä olen kuutioinut jämäjuuston ihan pieniksi kuutioiksi ja tehnyt lenkinjämälle saman, sekoittanut ne keskenään ja sitten laittanut leivän päälle ja leivän mikroon.Jos sitä juustun jämää ei voi paksuutens' takia leivän päälle laittaa, niin sen voinee kuutioida kuution mallisiksi pieniksi kuutioiksi, ja nauttia ne juustukuutiot hammastikkua työvälineenä käyttäen kuuman ja vastakeitetyn kahavin kera. Varsin hyvä yhdistelmä.
Varsin hyvä vaihtoehto.Minä olen kuutioinut jämäjuuston ihan pieniksi kuutioiksi ja tehnyt lenkinjämälle saman, sekoittanut ne keskenään ja sitten laittanut leivän päälle ja leivän mikroon.
Sait 50% alennuksen. Ei paha.Loput joulunamit olivat lähikaupassa myynnissä puoleen hintaan. Tietäähän sen, miten siinä kävi.
No eiks se tarkoita ihan normaalihintaa muissa kaupoissa.lähikaupassa puoleen hintaan
Ai niin joo...No eiks se tarkoita ihan normaalihintaa muissa kaupoissa.