Albert Oil
Hippi ja juntti
Leipäsiivuja on neljä mutta kinkkuviipaleita vain kolme!
Tee kahdesta leipäsiivusta ja yhdestä kinkkusiivusta kerrosvoileipä. Juhlaa arkeen.Leipäsiivuja on neljä mutta kinkkuviipaleita vain kolme!
Varsinkin niitä ihQuja.Puhelinmyyjiäkin pitää nykyään halata.
Hangossa yks Iltsu eli Ilari söi ruuan kanssa aina leipää. Kerran Texmex-iltaa viettäessä tacojen kanssa livahti 8 viipaletta setsuuria.Jääkaapissa olisi tarjolla leipäaineksia, jauhelihaa ja porkkanaohukaisia, enkä osaa laisin päättää, mitä niistä söisin. On tämä yhtä helskattia!
Ihan vähän aikaa sitten minulle kävi noin sen Mercuryn osan kanssaSitä paitsi toimituskulut 4,90, joten olishan se irstasta, jos toimitettava tavara on halvempi kuin toitskut.
Lukiossa sanoi luokanvalvoja minulle samaa. Lähdin silti mukaan reissuun. Sainkin ylenemiskiellon rangaistukseksi.Saakeli. Kyselin armeijasta helmikuussa voisiko poika päästä lomille syyskuun alussa, jotta päästään katsomaan Kimin jäähyväiskisa Monzassa. Lupailivat ja matka tilattuna. No nyt poika ilmoitti että ovat lomakiellossa tuolloin. :konfjyysd:
Mä kyllä soitan ja pelaan ettekö tiedä kuka olen-kortin.
Kopiksen aikana käytiin viikko Inglesissä. Jonkin aineen opettaja ei antanut tehdä tunteja sisään vaan saatiin siitä rankkua. Tais rehtorikin vielä vittuilla asiasta.Lukiossa sanoi luokanvalvoja minulle samaa. Lähdin silti mukaan reissuun. Sainkin ylenemiskiellon rangaistukseksi.
Siis soitit sinne ja kysyit pojalle lomaa?Saakeli. Kyselin armeijasta helmikuussa voisiko poika päästä lomille syyskuun alussa, jotta päästään katsomaan Kimin jäähyväiskisa Monzassa. Lupailivat ja matka tilattuna. No nyt poika ilmoitti että ovat lomakiellossa tuolloin. :konfjyysd:
Mä kyllä soitan ja pelaan ettekö tiedä kuka olen-kortin.
Kävin.Siis soitit sinne ja kysyit pojalle lomaa?
No jo on kumma, kun Suomen Armeija ei taivu Antsan vaatimalla tavalla. Kait mainitsit, että oot mode?Kävin.
Pääseehän sieltä heinäntekoonkin. Kepuunko tässä pitää liittyä?
Niinjust!No jo on kumma, kun Suomen Armeija ei taivu Antsan vaatimalla tavalla. Kait mainitsit, että oot mode?
Kylhän pojjan pitäisi päästä reissuun, kun pappa betalar! :thumbup:
Seuraavaksi sinun kannattaa kertoa olevasi suuri sotahenkilö.Niinjust!
En maininnut modeuttani, mutta asemani yhteiskunnan tukipilarina tuli hyvinkin selväksi.:frank: