Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ok.Niinjust!
En maininnut modeuttani, mutta asemani yhteiskunnan tukipilarina tuli hyvinkin selväksi.:frank:
Sam:lta tuli hyvä neuvo!
Ok.Niinjust!
En maininnut modeuttani, mutta asemani yhteiskunnan tukipilarina tuli hyvinkin selväksi.:frank:
Siis teittekö tuon itse vai vanhemmatko hoiti asian?Eikö kirjallista loma-anomuskäytäntöä enää ole?
Muistelen vaan omia aikoja, kun loma-anomus tehtiin kirjallisesti ja jos halusi hieman painottaa asiaansa ja sen tärkeyttä, meni lappu kourassa vääpelin juttusille ja selitti naamatusten, mistä on kyse.
Yleensä se riitti ja jos ei riittänyt, sitten ei.
Tietenkin iskä ja äiskä hoiti/hoitaa kaiken. Ihan se ja sama oliko kyse päiväkodista vai armeijasta. Laps on aina laps.Siis teittekö tuon itse vai vanhemmatko hoiti asian?
Sinne meni isä, äiti, äidin puolen suvusta kaksi tätiä sekä serkut ja isän puolen suvusta mummon mies, joka oli sentään korpraali. Siinä vääpelillä parta tärisi, jos olisi ollut parta, joten ei tärissyt.Siis teittekö tuon itse vai vanhemmatko hoiti asian?
Terveisin: Kuljetusmies I/86Seuraavaksi sinun kannattaa kertoa olevasi suuri sotahenkilö.
Haa! Nokitan! Broidi on resärvin lutinaantti!Sinne meni isä, äiti, äidin puolen suvusta kaksi tätiä sekä serkut ja isän puolen suvusta mummon mies, joka oli sentään korpraali. Siinä vääpelillä parta tärisi, jos olisi ollut parta, joten ei tärissyt.
Onpas kyrvänoloinen jätkä.
Aivan. Rullan väärinpäinasettajat ovat yksiselitteisesti väärässä. Vessapaperirullan kehittäjä nimittäin määritteli oikean suunnan alkuperäisessä patentissa jo vuonna 1891.Mie en oikeesti ymmärrä vessapaperirullaa telineessä väärinpäin pitäjiä. Sen tajuan jos asiaan ei viitsi kiinnittää huomiota ja paperit menee miten päin milloinkin pidikkeeseen, mutta jos sata kertaa sadasta se purkautuva pää on seinää vasten tai jopa viitsitään nähdä vaivaa kääntää minun oikein päin laittama rulla toisin, niin siinä, siinä tulee mitta täyteen. On saatana jos fysiikan lait ja terve järki sanovat, että arkista saa paremman otteen kun se on vapaasti roikkumassa ja rulla voittaa seinän aiheuttaman kitkan pienemmällä voimalla kun voiman varsi on mahd. kaukana seinästä, niin kuinka voimakas viehtymys toisenlaiseen rullanasetteluun pitää ihmisellä olla, että se voittaa mm. nämä seikat.
Joku kaunis päivän otan tämän vielä kämppiksen kanssa puheeksi. Ja tarinan lopun voitte sitten lukea Alibista.
:ahem: Siivooja kortistoon.Väär'puolisia vessapaperirullia enemmän mua ärsyttää siivoojat, jotka laittaa tällaiset käsipyyhkeet väärinpäin telineeseen:
Komp.Mie en oikeesti ymmärrä vessapaperirullaa telineessä väärinpäin pitäjiä.
Tuohon antoi jokunen vuosi sitten kommenttinsa joku tutkija, joka kertoi päällimmäiseksi kannattavan laittaa sitä, minkä mausta pitää enemmän. Päällimmäisestä tuotteesta saa makunystyrät enemmän irti.Sama juttu on sen kanssa et "juusto vai kinkku päällimmäiseksi". Joninjoutavaa väittelyä.