Tee 'Niitti'. Päästät kakia tulemaan muutaman sentin ulos ja istahda sitten penkille.Istun hädän päällä. Vanha sissikikka Ihantalan ajoilta.
Tee 'Niitti'. Päästät kakia tulemaan muutaman sentin ulos ja istahda sitten penkille.Istun hädän päällä. Vanha sissikikka Ihantalan ajoilta.
Heitä roskiin turhat ruoat.Haluaisin jo tehdä mureketta mutta pitäis syödä tuo paisti pois ensteks. *huoh*
Racer ja Nomi muistelis rintamakokemuksiaan ja ITG kertois että hän ei näihin nykyajan kotkotuksiin, kuten sarjatuliaseet ole tutustunut. Ois huikee toikki.Houkuttaisi perustaa First World War Problems -ketju.
Voitaisiin sitten siellä jutella sinappikaasusta ja kranaatinsirpaleista.
Voi helvetti.. Nyt ei kyllä tiedä mitä tähän sanoisi... tsemmpiä ja koita jaksaa. Oikeesti. :/Ulkonäöltään ja tuntumaltaan parhain mukini ei ole hyvä säilömään kahvin lämpöä, yks toinen paljon rumempi ja huonompi muki pitää paljon paremmin kahvin kuumana.
Mulla ei siis ole lempparikahvimukia.
Otan osaa. Voimia.Ulkonäöltään ja tuntumaltaan parhain mukini ei ole hyvä säilömään kahvin lämpöä, yks toinen paljon rumempi ja huonompi muki pitää paljon paremmin kahvin kuumana.
Voi kamala! Osanotot. Toi voi olla hirveä paikka.Ulkonäöltään ja tuntumaltaan parhain mukini ei ole hyvä säilömään kahvin lämpöä, yks toinen paljon rumempi ja huonompi muki pitää paljon paremmin kahvin kuumana.
Sä et vaan osaa käyttää sitä.Ulkonäöltään ja tuntumaltaan parhain mukini ei ole hyvä säilömään kahvin lämpöä
Löysin optimaalisen maitomäärän tuossa vuosikymmen sitten. Sen koommin en ole maitoa kahviin laittanut.Se kanssa ahdistaa, kun ei optimaalista maitomäärää saa kahviin. Liian täynnä kun muki aluksi, niin siinä tyhjäksi hörppiessä ja pikkuhiljaa lisää liruttaessa päätyy liian maitoiseen ja viileään lopputulokseen.
No niin on mutta jos emme nyt puhuisi Jjusbanin sulkijalihasongelmista tämän enempää tällä erää.Kohta on kaikki lattiat sinapissa...