Fisi ja Trulli lupaukset, jotka petti?

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Fisicon uraa tarkastellessa huomaa että monesti äijä on ollut tallinsa ykköskuski.
Minardilla Lamyn kanssa oli varmasti tasavertainen kohtelu paitsi että Minardi läpi historiansa suosi maanmiehiään. Jordanilla Ralf Schumacherin kanssa tuli varmastikkin tasavertaista kohtelua mutta toisella stintillä talli panosti selkeästi enemmän Fisiin kuin Satoon ja varsinkin Firmaniin. Puhumattakaan sitten Benetton vuosista jolloin Wurz oli virallisesti Giancarlon aseenkantaja 1998 puolivälin jälkeen. Ja Buttonin saapuessa Benettonille 2001 taisi poika, auton kilpailukyvyttömyyteen pettyneenä, keskittyä aivan muihin asioihin kuin kilvanajoon joten Fisicon paikka tallinjohtajana oli jälleen itsestäänselvyys. Sauberista on vaikea sanoa sillä Peter Sauber suosi jompaakumpaa kuljettajaansa aina tilanteen mukaan läpi tallinsa historian.
Renaultilla taas Fisico on ollut Alonson aseenkantajana viime ja tämän kauden. Ehkä lukuunottamatta kauden alkuja jolloin molemmille on annettu mahdollisuudet taistella voitoista. Alonso on kuitenkin ottanut molemmilla kausilla jo alkukaudesta huomattavan paljon voittoja ja pisteitä ja Fisichella on jäänyt automaattisesti kakkosen asemaan. Aivan kuten Berger vaihtaessaan Ferrarilta McLarenille.
 

mn97

Banned
Liittynyt
25.1.2004
Viestit
1707
Unkarin GP sen näytti...Fisico täysi luuseri
 
Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Moe Szyslak sanoi:
Aika 'ihmeellistä' että Trullia ja Fisiä pidetään pettäneinä lupauksina GP-voittoineen. Samaan aikaan ilmiömäinen lahjakkuus Jenson Button ajaa vissiin toistasadatta GPtä ilman voittoa ja on tunnettu 'pehmeydestään' kisatilanteessa. :eek:

Ja tallissa joka on ollut mm. MM-sarjan kakkonen. :rolleyes:
:eek:
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello


Kysympähän vain että mitä helvettiä tämä mies tekee Formula ykkösissä ? Jos jollain on rahkeita laittaa vasta argumettia kehiin niin kehotan katsomaan eilisen kisan ensin uusintana. Ukko on täydellinen luuseri.

Jos Renault menettää valmistajien mestaruudenkin niin pidän erittäin suurena ihmeenä jos tämä kaveri ensikaudella Kovalaisen parina ajaa. Otteet on täysin luokattomia.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Hermanni sanoi:
Lainaus MTV3 sivustolta....
- 130R on yksi pelottavimmista ja vaikeimmista mutkista maailmassa. Kapea, vasemmalle kääntyvä mutka, joka ajetaan 320 kilometrin tuntinopeudella ja jossa ohittaminen on ollut eiliseen asti mahdotonta. Fernando Alonso kuitenkin teki sen huikean Japanin GP:n 19. kierroksella, ja F1-historian menestyksekkäimmälle kuljettajalle, Michael Schumacherille. Ulkokautta. Uhkarohkea ohitus paikassa, jossa ei ole edes kunnollista turva-aluetta. Vuoden paras ohitus. Tämä oli vain yksi esimerkki uuden maailmanmestarin meille tarjoamasta viihteestä.

Jos joku muistaa tuon ohituksen, on vaikea etsiä hurjempaa ja uhkarohkeampaa ohiusta Kimin, Schumacherin tai Alonson tekemänä...
Tosin saahan sitä katsella sinivalkoisten lasien läpi ja uskotella itselleen ettei muista kuin Kimistä ole rautahermoiseksi kuskiksi radalla, tosin voi kokea ikäviä yllätyksiä silloin....
Valitettavasti vain Suzukan 130R mutkaa voi nykyään vain hädintuskin nimittää mutkaksi. Sitä on loivennettu niin paljon että entisaikojen "hurjuus" loistaa poissaolollaan. Siinä mutkassa ei ole viimeaikoina syyllistynyt ajovirheisiin muut kuin Jacques (yllätys, yllätys) Villeneuve. Turva-alue on asvaltoitu joten siinä voi huoletta laskea leveäksi mikäli tarvetta on..

Toista oli esim. vuonna 2002 kun Allan McNish romutti Toyotansa melkoisen perusteellisesti.. kaidekin katkesi. Silloin siinä oli haastetta ja kuskit arvostivat sen korkealle (mm. Mika Häkkinen ja Michael Schumacher). Mutta juuri tuon onnettomuuden takia mutka raiskattiin... valitettavasti.
 

mn97

Banned
Liittynyt
25.1.2004
Viestit
1707
Sue_me sanoi:
Valitettavasti vain Suzukan 130R mutkaa voi nykyään vain hädintuskin nimittää mutkaksi. Sitä on loivennettu niin paljon että entisaikojen "hurjuus" loistaa poissaolollaan. Siinä mutkassa ei ole viimeaikoina syyllistynyt ajovirheisiin muut kuin Jacques (yllätys, yllätys) Villeneuve. Turva-alue on asvaltoitu joten siinä voi huoletta laskea leveäksi mikäli tarvetta on..

Toista oli esim. vuonna 2002 kun Allan McNish romutti Toyotansa melkoisen perusteellisesti.. kaidekin katkesi. Silloin siinä oli haastetta ja kuskit arvostivat sen korkealle (mm. Mika Häkkinen ja Michael Schumacher). Mutta juuri tuon onnettomuuden takia mutka raiskattiin... valitettavasti.
Miksei samantien tehdä sääntöä, että ratojen tien leveys pitää olla vähintään 165768567km leveä ja jos kuitenkin joku kuljettaja vahingossa pyörähtää radalta ulos kisa keskeytetään? :jaska: :jaska: :jaska:
 
Ylös