Suljit väärän paikan! Meinannu päästä töipisteelle tänä aamuna lain..Suljen foorumin 7.1.2015 alkaen.
Suljit väärän paikan! Meinannu päästä töipisteelle tänä aamuna lain..Suljen foorumin 7.1.2015 alkaen.
Ainoastaan Ilves ja Kärpät!Avasin foorumin. Osa olikin näemmä tullut lukituksi sisään. Ette kai kusseet nurkkiin ja paskoneet toikkeihin?
Ei, mutta burbilla ja mulla oli herkkä hetki.Avasin foorumin. Osa olikin näemmä tullut lukituksi sisään. Ette kai kusseet nurkkiin ja paskoneet toikkeihin?
Odottakaa rauhassa, että nalkki laukee.Ei, mutta burbilla ja mulla oli herkkä hetki.
Ei, mutta burbilla ja mulla oli herkkä hetki.Avasin foorumin. Osa olikin näemmä tullut lukituksi sisään. Ette kai kusseet nurkkiin ja paskoneet toikkeihin?
Odotellaan rauhassa, että nalkki laukee.Ei, mutta burbilla ja mulla oli herkkä hetki.
Minä kaivoin itselleni pakotunnelin jonka kautta pääsin pois täältä ja jonka suuaukon piilotin kirjahyllyn taakse jotta kukaan ei löytäisi sitä.Avasin foorumin. Osa olikin näemmä tullut lukituksi sisään. Ette kai kusseet nurkkiin ja paskoneet toikkeihin?
Mikset Rita Hayworthin julisteen taakse?Minä kaivoin itselleni pakotunnelin jonka kautta pääsin pois täältä ja jonka suuaukon piilotin kirjahyllyn taakse jotta kukaan ei löytäisi sitä.
Koska Hartsa halusi kirjahyllyn taakse. Ei Rita Hayworthin julisteen taakse.Mikset Rita Hayworthin julisteen taakse?
Koska Rita Hayworthin julisteen takana on valepakotunneli.Mikset Rita Hayworthin julisteen taakse?