Annat hiukan tehoja pois, mikäli siis ajelet sillä Tillotsonin 22 millisellä kaasarilla varustettuna kunnon ilmanpuhdistimella, mutta kyllä sillä pitäisi "heittämällä" mennä Yammusta ohitte.
Jos sulla on kierroslukumittari, niin kannattaa laittaa välitykset sellaiseksi, ettei oikeastaan ainakaan ylitä 19000 rpm, sillä silloin alkaa se kiinnileikkautumisen vaara olla lähellä.
Se on totta, että alkuun se koneen ääni tuntuu aina vaan nousevan ja sitä odottaa, että koska "pamahtaa".
Mikäli bensansaanti loppuu juuri suoran päässä, koneen käydessä kovimmilla kierroksilla, niin silloin leikkautumisen vaara suurin. Kannattaa kiristellä ja tarkistella ruuvit aina välillä ja pitää huolta, että bensaa on tankissa.
Sitten, kun alat hakemaan niitä kovimpia kierrosaikoja ja säätelet yläpään seosruuvia suoralla ohkasemmalle, niin tuki kädellä ilmanottoaukko juuri ennen jarrutusta ja kaasun nostoa suoran päässä.
Tällä saat koneen imemään väkisin bensaa ja öljyä sisään ja leikkautumisen vaara pienenee oleellisesti.
Ohuemmalla seoksella saat koneen kiertämään suoralla paremmin, mutta kun nostat kaasun suoran päässä, niin bensan ja voitelun meno koneeseen loppuu sen käydessä tollasilla kierroksilla ja kuumimmillaan, niin se leikkautuminen on taas lähellä.
se kunnon vale