foorumin karting kesäkisa 2008!

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tietty radalle mukaan katsomaan vaan! :)
(useampi voorumisti tulee kuitenkin autolla paikalle joissa tilaa on, niin saanette varmaan kyydinkin tarpeen vaatiessa?)

Niin, taisin ehkä saada täytemiehen mukaan, lupasi varmistaa tulonsa heti aamulla aikaisin, eli joudun pitämään teitä jännityksessä asian tiimoilta huomiseen asti... :rolleyes:

Eihän se +9e/nuppi tietty paha ole, mutta eihän sitä mielellään nostais enää kun kerran tapahtumaa varattaessa ilmoitettiin että yli ton 85e ei hinta karkaisi...

Ja sitten surullisempi tiedonanto:
Järjestävien tahojen (minä+jussi) yhteisellä päätöksellä ei loppukauden kisoihin enää thunderia päästetä, tämä oli nyt järjestyksessään toinen kerta kun mies oharit tekee.
Tähän Hyvinkään kisaanhan on lisäksi ollut sitova osallistuminen joka osanottajille on myös selväksi tehty ja täten asian hoitaminen ajoissa olisi vähintäänkin ollut korrektia.
(kuten eräs esimirkillisesti toiminut forumisti todisti alkukuusta peruuttamalla tulonsa)
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tietty radalle mukaan katsomaan vaan! :)
(useampi voorumisti tulee kuitenkin autolla paikalle joissa tilaa on, niin saanette varmaan kyydinkin tarpeen vaatiessa?)
Kyyti ei ole se juttu, vaan oleilu kuumassa monta tuntia, vain katsellen.
En aio ajaa itse, joten mun kohdalla parempi, että tuun suoraan sinne Medicine Maniin.
 

Örfil

Guest
Varmasti pääsee, mutta ei viitsi.. Sori. :D
Mutta tullaanhan mekin syömään! :confused:

Mulla oli viime (firma)kisassa avo katsomassa kisaa kaks tuntia, tosin sehän jännäs mun puolesta mutta sillä ei ole mitään aiempaa kokemusta päristelevistä miehistä. Ja hyvin näytti viihtyvän.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mutta tullaanhan mekin syömään! :confused:

Mulla oli viime (firma)kisassa avo katsomassa kisaa kaks tuntia, tosin sehän jännäs mun puolesta mutta sillä ei ole mitään aiempaa kokemusta päristelevistä miehistä. Ja hyvin näytti viihtyvän.
Silloin aiemmin kun itse buukkasin ajoja Hyvinkään ulkoradalle, kellotin, kuvasin, raportoin ja hengasin, oli jaksaminen ja innostus ihan eri luokkaa.
Kiinnostus on vaan hiipunut. Teidät haluun kyllä nähdä. Medicine Manissa.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Mulla oli viime (firma)kisassa avo katsomassa kisaa kaks tuntia, tosin sehän jännäs mun puolesta mutta sillä ei ole mitään aiempaa kokemusta päristelevistä miehistä. Ja hyvin näytti viihtyvän.
No ei se siitä viihtymisestä ole kiinni. Olinhan mä Tamperemööten yhteydessä katselemassa ajoja, jos saan muistuttaa.. Tällä kertaa jätän kuitenkin väliin tuon.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ja sitten surullisempi tiedonanto:
Järjestävien tahojen (minä+jussi) yhteisellä päätöksellä ei loppukauden kisoihin enää thunderia päästetä, tämä oli nyt järjestyksessään toinen kerta kun mies oharit tekee.
Tähän Hyvinkään kisaanhan on lisäksi ollut sitova osallistuminen joka osanottajille on myös selväksi tehty ja täten asian hoitaminen ajoissa olisi vähintäänkin ollut korrektia.
(kuten eräs esimirkillisesti toiminut forumisti todisti alkukuusta peruuttamalla tulonsa)
Ehdottaisin, että tässä kuitenkin jätettäisiin ns. hyvän syyn optio. Jos Thunder vaikkapa makaa sairaalassa teholla tai jotain muuta vastaavaa, niin mitenkäs hän peruuttaisi tämän? Tai jos on tapahtunut jotain muuta tosi vakavaa niin ehkei karting-ilmoittautumiset tule ihan heti mieleen.
Jostain sairastumisestahan hän taisi mainitakin ennen kuin hiljeni täysin. Eli en nyt ihan noin ehdotonta kieltoa pistäisi. Toki tämä on vain minun mielipiteeni..

Toisaalta.. jos on niin vakavasti sairaana, niin ehkei hän ole ilmoittautumassakaan lähiaikoina.
 

Örfil

Guest
Ja taitaa olla niin että Medicin Manissa olla kisan jälkeen Hikisiä Maneja aika liuta :D Voi meinaa olla paita aika märkä ajamisen jälkeen.

Tarttee varmaan ottaa vaihtokamat mukaan ja iskeä ne raakasti hikien päälle jottaa pääsee edes ravinteliin sisään :eek!:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
No ei se siitä viihtymisestä ole kiinni. Olinhan mä Tamperemööten yhteydessä katselemassa ajoja, jos saan muistuttaa.. Tällä kertaa jätän kuitenkin väliin tuon.
Sulla teki silloin niin kovasti mieli rattiin, että pelkäät nyt, että sut saadaan houkuteltua ajohommiin? ;)
 

Örfil

Guest
Ehdottaisin, etä tässä kuitenkin jätettäisiin ns. hyvän syyn optio. Jos Thunder vaikkapa makaa sairaalassa teholla tai jotain muuta vastaavaa, niin mitenkäs hän peruuttaisi tämän? Tai jos on tapahtunut jotain muuta tosi vakavaa niin ehkei karting-ilmoittautumiset tule ihan heti mieleen.
Jostain sairastumisestahan hän taisi mainitakin ennen kuin hiljeni täysin. Eli en nyt ihan noin ehdotonta kieltoa pistäisi. Toki tämä on vain minun mielipiteeni..

Toisaalta.. jos on niin vakavasti sairaana, niin ehkei hän ole ilmoittautumassakaan lähiaikoina.
Jep, tuo on hyvä pointti eli jos on hyvä syy, asia on ok mutta muussa tapauksessa ei-niin-ok. Toivottavasti silti ei ole mitään sattunut, pienempi pahahan tää on kuin että mies olis henkitoreissaan lasaretissa.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ja taitaa olla niin että Medicin Manissa olla kisan jälkeen Hikisiä Maneja aika liuta :D Voi meinaa olla paita aika märkä ajamisen jälkeen.

Tarttee varmaan ottaa vaihtokamat mukaan ja iskeä ne raakasti hikien päälle jottaa pääsee edes ravinteliin sisään :eek!:
Juomavedellä virkistätte kroppaa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ehdottaisin, että tässä kuitenkin jätettäisiin ns. hyvän syyn optio. Jos Thunder vaikkapa makaa sairaalassa teholla tai jotain muuta vastaavaa, niin mitenkäs hän peruuttaisi tämän? Tai jos on tapahtunut jotain muuta tosi vakavaa niin ehkei karting-ilmoittautumiset tule ihan heti mieleen.
tuo on ainoa syy, tosin oli se privaan vastaaminen tiukassa jo ennen forssaakin, ja jos sen tyrän takia on sairaalaan joutunut, niin senkin tod.näk. on tiennyt etukäteen.
kuten Jussi jo mainitsi, jos on hyvä syy (kuten sairaalassa makaaminen tjsp) niin ok, mutta tuskin se täysin ilman puhelinta sielläkään on ollut ellei teho-osastolle tjsp ole joutunut...
(allekirjoittaneen puh.nrohan on ollu jaossa jo hetken kuitenkin)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sen verran vielä lisäystä, että juuri tämäntyyppisten ongelmien takia nämä järkkärin hommat on perseestä ja hirveen epähaluttuja, hattua on nostettava kaikille muille kuskeille kuluvan "kauden" aikana, maksut & tiedotukset on menneet perille A-luokkaisesti joka puolestaan on helpottanut mun ja Jussin tekemistä, ja saanut vähän lisää ponttakin järkkäilyihin...
thunderin kanssa nyt otetaan hieman tiukempaa linjaa koska kyseessä on jo toinen perättäinen vastaavanlainen tapahtuma...
 

Örfil

Guest
Ja seuraavaa kisaa pitäis alkaa järkkäämään.

Mun kesäloma loppuu tähän viikonloppuun ja ens viikolla on aikaa töissä ;) miettiä seuraavaa sessiota.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Autot ja pyörät voi sit jättää aseman parkkiin, jos ei muualle saa.
 

Örfil

Guest
Meikäläisen reissu alkaa just nyt. Lyön nyt koneen kiinni ja suuntaan kohti FO:n määrittelemää rendez vouz paikkaa.

Edessä on hikinen, mutta antoisa lauantai :ahem:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
ja jobinpostia hieman, ei tuo kysytty kaverikaan pääse lähtemään, syynä ehkä se paras tähänastisista, hyvin menneet treffit ed. iltana kuulemma jatkuu edelleen, ei pääse lähtemään :D
elieli, jos joku vielä jonkun mukaan saa niin ottakaa ihmeessä, mut saa tarvittaessa gsm:llä kiinni :)
mutta nyt Jussia vastaan, morientes!
 
Ylös