IceManFani
Tunari
Näköjään Voima Intiallaki samanlainen moottorikateviritys ku Lotuksella. (Eli toi Mersun viimekauden moottorikate jutska)Keulasta vähnä parempaa kuvaa:
Ei näytä tästä kulmasta enää niin läskiltä kuin ylempää..
Näköjään Voima Intiallaki samanlainen moottorikateviritys ku Lotuksella. (Eli toi Mersun viimekauden moottorikate jutska)Keulasta vähnä parempaa kuvaa:
Ei näytä tästä kulmasta enää niin läskiltä kuin ylempää..
Juu kuten on mainittu edellisellä sivulla...Näköjään Voima Intiallaki samanlainen moottorikateviritys ku Lotuksella. (Eli toi Mersun viimekauden moottorikate jutska)
12:35 Nico Hulkenberg, meanwhile, is sitting in the paddock and eat a bowl of noodles. "Watching is so shit. I would prefer to fly home," grinned the third man at Force India.
Voisko ne olla säätötankoja? Testaavat diffuusoria erilaisilla kulmilla? Ehkä ei kuitenkaanMenikö lujuuslaskenta mönkään, vai mikä mahtaa olla näiden vaijeriviritysten tarina?
Eli siis pakoputket ns. suojaputkien alla pohjalevyn tasossa takarenkaiden tuntumaan ja siitä kaasut diffun laitojen alle. Viisi senttiä pohjan laidoilta keskelle päin olevalle alueelle saa tehdä leikkauksen pohjalevyyn ennen diffua.At the very first test in Valencia Red Bull introduced a new blown exhaust layout. The long flat pipe blows into the area just in front of the rear tyres (see red arrows). In this section (highlighted in yellow) the underbody has been cut away so that the air can blow directly under the side channels of the diffuser. This solution appeared to have been copied by Force India at the most recent test at Barcelona's Circuit de Catalunya.
Ok.Viisi senttiä pohjan laidoilta keskelle päin olevalle alueelle saa tehdä leikkauksen pohjalevyyn ennen diffua.
Jaa. Mun mielestä Intian lipun värin sopivat pirun hyvin tiimille, jonka nimi on Force India. On toi kyllä mun mielestä muutenkin hieno.Rupee kyllä pikkuhiljaa kyllästyttämään toi valko-viher-oranssi väri. :jaska: :yuck:
Lasik-kirurgialla saadaan aika hyviä tuloksia nykyään.En vaan voi sille mitään, mutta herra Sutili on kyllä ilmielävä Agentti 86.
Onhan tuo jo jopa kolmas kausi kun tuo väritys on käytössä, joutais sen jo vaihtaakki. Komee väritys tuo on.Rupee kyllä pikkuhiljaa kyllästyttämään toi valko-viher-oranssi väri. :jaska: :yuck:
Ihan hienohan tuo väritys on , vaikkakin siitä tulee mielleyhtymä karkkipussiin , mutta eihän se huono asia oleRupee kyllä pikkuhiljaa kyllästyttämään toi valko-viher-oranssi väri. :jaska: :yuck:
Minusta Sutil on kyllä 10-ottelija Romain Barrasin kaksoisolento:Lasik-kirurgialla saadaan aika hyviä tuloksia nykyään.
Ero lienee todellinen. Selitys sille saattaa löytyä tolpparatkaisulla tavoitellusta edusta ja (siitä johtuvasta) erilaisesta rakenteesta. Craig Scarborough on käsitellyt asiaa blogissaan.Mun silmään kaikissa kuvissa tämä Forcen lapamalli (Blade like roll-hoop) on vain paljon hoikemman näköinen kuin Lotuksen vastaava...??
Menikö lujuuslaskenta mönkään, vai mikä mahtaa olla näiden vaijeriviritysten tarina?
En noita pakoputkia huomaa, mutta enpä niistä kysykkään. Mikäs ihmeen peräreikä tuolla pohjassa on? :alppu:Formula1.comin mukaan FI on kopioinut RB:n pakoputkiratkaisun:
Ei nyt onnistu kuvan liittäminen, mutta tuollahan nuo pakarit näyttäis takasiiven alaosassa kummallakin puolella diffuusorin päällä.
Näyttäs ne vähän sohottavan diffun laitoja kohti eli idea voi ainakin olla sama. F1.comin juttuhan ei sen tarkemmin osoittanutkaan, että millä laajuudella FI ratkaisun on kopioinut....Ei nyt onnistu kuvan liittäminen, mutta tuollahan nuo pakarit näyttäis takasiiven alaosassa kummallakin puolella diffuusorin päällä.