Sikäli kun asiaa tahtoo enempi tonkia, niin scarbsf1.wordpress.com on hyvä paikka aloittaa. En voi sanoa noista itsekään liikaa ymmärtäväni, mutta Scarbs taisi vastikään väittää osan talleista järjestäneen takapään jousituksen siten, että vääntösauvat jäävät pois ja takana on vain yksi kierrejousi (sellainen, joka kolahti Massaa kypärään).
Tuon veto- tai työntötangon löytää siis jousituksesta etsimällä muuhun jousitukseen nähden eri vinkkelissä olevan tangon. Vetotanko kiinnittyy pyöräntuennan ylä- ja rungon alaosaan, työntötanko taas päin vastoin. Etu- ja takapään eroista voisi kai todeta sen, että nykyiset keulat eivät mahdollista vetotankojen laittamista etupäähän, koska voimaa välittävän tangon tulee olla kulmassa ja nykyisillä keuloilla pyöräntuennan yläpäästä rungon alapäähän vedetty tanko tulisi käytännössä suoraan. Työntötankojousituksen väitetään olevan hieman parempi alustan toimivuuden kannalta, mutta käytännössä valinta näiden ratkaisujen välillä on jo pitkään tehty aerodynamiikan perusteella.