2007 tuli heti toisessa kisassa kaksoisvoitto, ja ekassakin kisassa oli molemmat autot palkinnoillaMä oon kyllä hyvin luottavainen, että Mclaren nousee kärkeen hyvinkin nopeasti. Joku voi olla eri mieltä, mutta mun mielestä Mclaren on aika usein alottanut kaudet vaisusti ja parantunut sitten nopeasti. Mieleen tulee esim. 2005 tai 2007.
Ajatusvirhe. Tarkoitus oli tietysti sanoa 2009 eikä 2007.2007 tuli heti toisessa kisassa kaksoisvoitto, ja ekassakin kisassa oli molemmat autot palkinnoilla
Kaikki top-kympissä ajoivat supersoftilla paitsi Sutil. Tätä tietoa on ainakin viljelty Atlaksella, mm. RTL:llä näin sanottu.Mutta entäs ne rengasseokset? Maikkarin pojat sivusivat aiheen täysin ja itse olin niin tohkeissani Vettelin vauhdista, että jäi täysin huomaamatta.
Koitin esim. Autosportista katsoa, muttei osunut silmään. Kiinnostaisi tietää millä renkailla kukin kärkikuski ajoi. Kiitos jo etukäteen sille, joka ne löytää ja tänne postaa.
Sutil was third in Q1 and was the only one of the top ten to set his time on the medium tyre, which is a good 6/10ths slower than the super soft.
2 voittoa ja 1 paalupaikka tarkoittaa, että rata ei sovi Alonsolle? Homma selvä.
Mielestäni Buttonin vaisuus on täysin ennakkoarvioiden mukaista, itsekkin täällä (monen muun lisäksi) olen toitotellut miten Lewis jyrää Buttonin ja näin siinä tulee käymään. Buttonin suoritukset tallikavereita vastaan kertoivat jo etukäteen miten hommassa tulee käymään. Veikkaan silti että Buttonin kaudesta tulee parempi kuin Kovalaisen viime vuonna.Päällimmäisinä jäi mieleen aika-ajosta Buttonin vaisuus (vaikka väittääkin huonon tuloksen johtuneen autosta) ja Massan vahva comeback. Button saattaa hyvinkin jatkaa siitä mihin Kovalainen jäi ja Ferrarin kaksikon välille odotan tasaista vääntöä pitkin kautta. Schumi varmasti parantaa otteitaan kauden mittaan ja ennemmin tai myöhemmin Rosbergilla tulee vielä olemaan vaikeaa Rehtorin kanssa. Webber ajanee todennäköisesti tasaisen vahvasti tällä kaudella, mutta Vettel tulee menemään vielä lujempaa.
Itsekin odottelin, että Button ei tule alkuunkaan pärjäämään Hamiltonille, ja näinhän siinä taitaa käydä. Kovalaista parempiin suorituksiin yltäminen ei ole kova vaatimus, mutta saa nähdä, että kuinka käy.Mielestäni Buttonin vaisuus on täysin ennakkoarvioiden mukaista, itsekkin täällä (monen muun lisäksi) olen toitotellut miten Lewis jyrää Buttonin ja näin siinä tulee käymään. Buttonin suoritukset tallikavereita vastaan kertoivat jo etukäteen miten hommassa tulee käymään. Veikkaan silti että Buttonin kaudesta tulee parempi kuin Kovalaisen viime vuonna.
Heikin ongelmat viime kaudella (toisella puoliskolla) tulivat ilmi nimenomaisesti kilpailujen aikana, eivät niinkään aika-ajoissa. Katsotaan nyt ensin ainakin huominen kisa läpi, ennen kuin aletaan ennustella Hamiltonin ja Buttonin välisiä voimasuhteita koko kauden mitalle.Mielestäni Buttonin vaisuus on täysin ennakkoarvioiden mukaista, itsekkin täällä (monen muun lisäksi) olen toitotellut miten Lewis jyrää Buttonin ja näin siinä tulee käymään. Buttonin suoritukset tallikavereita vastaan kertoivat jo etukäteen miten hommassa tulee käymään. Veikkaan silti että Buttonin kaudesta tulee parempi kuin Kovalaisen viime vuonna.
Tai sitten plakkarissa olisi kaksi mestaruutta vuosilta 2007 ja 2008Ehkä ainakin sen verran, että Schumacher olisi viimeisin Ferrarilla maailmanmestaruuteen ajanut kuljettaja.
mutta Ferrarihan vuodesta 08 keskittyi Massaan ja niin kummallista kuin se Kimin mestaruuden jälkeen olikin, niin taustalla oli valtapeli, Alonso Santanderin rahojen kytkynä ja se, että Massa katsottiin Alonson hoviin paremmin sopivaksi kuskipariksi. Saattoi olla jopa Alonson toive että ei Kimin kanssa.Jos Ferrari olisi keskittynyt Massaan, eikä ainoastaan Räikkösen toiveiden toteuttamiseen, niin tilastot näyttäisivät hiukan toisenlaiselta.
Kylläpähän Kimin ailahtelevista suorituksista huolimatta Ferrarin kiinnostukset rajoittuivat ainoastaan auton parantelemiseksi Kimin toiveiden mukaan, vaikka toinen kuljettaja taisteli mestaruudesta. Täysin järjetöntä toimintaa, mutta täyttä totta.mutta Ferrarihan vuodesta 08 keskittyi Massaan ja niin kummallista kuin se Kimin mestaruuden jälkeen olikin, niin taustalla oli valtapeli, Alonso Santanderin rahojen kytkynä ja se, että Massa katsottiin Alonson hoviin paremmin sopivaksi kuskipariksi. Saattoi olla jopa Alonson toive että ei Kimin kanssa.