Formula 1 - 2010 - Bahrain: Aika-ajot

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Voin kertoa, että olette molemmat ihan yhtä pihalla, lähditte vaan portilta eri suuntiin. Jatkakaa nyt siellä kimiotsikossa, jooko.
Onneksi tulit tänne jeesustelemaan, niin ymmärretään me joilla ei ole niin avarakatseinen näkemys - kunnioittavasti hiljentyä.
 

teppoil

Moro vaan
Liittynyt
9.12.2008
Viestit
2585
Sitä vaan tässä ihmettelen, kun Alonson aamun harjoituskärkiaika olisi riittänyt tänään paalupaikaan. Että mikäköhän sitten mätti?
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Lisäksi jossain oli maininta, että Alonso oli tehnyt pienen virheen viimeisellä yrityksellään ja tämä luonnollisesti vaikutti aikaan
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Entä sitten?

Sehän vain kertoo sen että Massa on kuskina virheettömämpi ja oli parempi kuin Alonso ;)

Tällä tavalla toimittiin aikaisempinakin vuosina eikä minun mielestäni Alonson tulisi olla mikään poikkeus. Massa oli nopeampi.
No tuo olikin vasta aika-ajo missä Missa Massa ollut muutenkin ihan hyvä, mutta uskoisin kisassa tilanteen kääntyvän toisin päin ja Alonson ollessa maalissa Felipeä ennemmin.
 

Alpertti

Well-known member
Liittynyt
17.3.2009
Viestit
519
Lisäksi jossain oli maininta, että Alonso oli tehnyt pienen virheen viimeisellä yrityksellään ja tämä luonnollisesti vaikutti aikaan
Saas nähdä missä vaiheessa Alonson hermot pettää ja alkaa tulla vielä enemmän ja isompia virheitä...
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Kimitarinat eri otsikon alle. Sen verran sanon kuitenkin, että Massalla on 0 maailmanmestaruutta, Kimillä 1. Ja hitosti Massaa enemmän muutenkin menestystä mitataan sitä pisteillä, podiumeilla tai vaikka nopeimpien kierrosten määrällä.

Turha täällä anti-Kimistien itkeä nyt yhtään enempää, varsinkin kun jarnojen kohde itse keskittyy kilpailemaan jo aivan toisessa lajissa:rolleyes:

Sitten aika-ajoista. Schumi hyvässä vauhdissa, noin pieni ero elämänsä parhaiden vuosien vedossa olevaan Nicoon vaikka ajoi viimeksi F1-kilpailun vuonna 2006 osoittaa ällistyttävää lahjakkuutta:thumbup:

Button juuri niin huono kun hänen olen tiennyt aina olevan. Yksi tuurimestaruus f1-historian ylivoimaisimmalla autolla ei muuta hänen ajajan lahjojaan yhtään mihinkään ja tästä aika-ajosta alkoi sitten virallisesti se koko loppukauden kestävä itku ja poru auton huonoudesta samalla kun tallikaveri painaa sekuntia kovempaa per kierros:eek:

Massa+Alonso+Ferrari= ainekset makoisalle italialaiselle sirkukselle josta ei tulta ja tappuraa tule puuttumaan! Kyllä se Alonso vielä hymyili, mutta niin se teki Larenillakin Hamiltonin kanssa ekoissa kisoissa, vaan kuinkas sitten kävikään. Ja nyt ei ole rauhoittavia Denniksiä ja Haugeja kaitsemassa edes jotenkuten niitä höyryjen purkautumisia, vaan latinot tiiminkin johdossa= Soppa valmis!

Muuten ei juuri yllätyksiä, nuo suuret erot vähän huolestuttavat muuten..Ettei vaan tule kilpailullisesti siinä mielessä tylsä kausi, mutta vielä turha vetää liikoja johtopäätöksiä. Ja tulokastallit voisi vauhdin puolesta kipata suoraan Formula 2000-kisoihin.. Antaisi FIA nyt vähän enemmän saumaa testata edes:nope:
 
Viimeksi muokattu:

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Kimitarinat eri otsikon alle. Sen verran sanon kuitenkin, että Massalla on 0 maailmanmestaruutta, Kimillä 1. Ja hitosti Massaa enemmän muutenkin menestystä mitataan sitä pisteillä, podiumeilla tai vaikka nopeimpien kierrosten määrällä.
No jos Massan ja Alonso suorituksia nyt vertaillaan aiempiin tapahtumiin, niin mitä väliä missä toikissa sitä tehdään.
Turha täällä anti-Kimistien itkeä nyt yhtään enempää, varsinkin kun jarnojen kohde itse keskittyy kilpailemaan jo aivan toisessa lajissa:rolleyes:

Sitten aika-ajoista. Schumi hyvässä vauhdissa, noin pieni ero vaikka ajoi viimeksi F1-kilpailun vuonna 2006 osoittaa ällistyttävää lahjakkuutta:thumbup:
No jos tuo riittää, niin kannattiko palata. Tuolla statuksella olisi kyllä pitänyt tallikaveri päihittää - vähintäinkin.
Button juuri niin huono kun hänen olen tiennyt aina olevan. Yksi tuurimestaruus f1-historian ylivoimaisimmalla autolla ei muuta hänen ajajan lahjojaan yhtään mihinkään ja tästä aika-ajosta alkoi sitten virallisesti se oppukauden kestävä itku ja poru auton huonoudesta samalla kun tallikaveri painaa sekuntia kovempaa per kierros:eek:
Toivon mukaan tämä ei ole Buttonin koko kauden kuva - jota en uskokaan.
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
No jos tuo riittää, niin kannattiko palata. Tuolla statuksella olisi kyllä pitänyt tallikaveri päihittää - vähintäinkin.
Eipä tuo Schumille riitä. Kyllähän kaverin tarkoitus on ensimmäisenä päihittää Nico ja samalla voittaa kilpailuja. Mutta totta kai siihen pitää pari kisaa antaa aikaa.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
No tuo olikin vasta aika-ajo missä Missa Massa ollut muutenkin ihan hyvä, mutta uskoisin kisassa tilanteen kääntyvän toisin päin ja Alonson ollessa maalissa Felipeä ennemmin.
Massahan on vielä toipilas. Saas nähdä miten sitten sujuu, kun Massa pääsee GP-rutiiniin puolen vuoden toipumiseltaan.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Eipä tuo Schumille riitä. Kyllähän kaverin tarkoitus on ensimmäisenä päihittää Nico ja samalla voittaa kilpailuja. Mutta totta kai siihen pitää pari kisaa antaa aikaa.
Ensinmäistä kertaa se Nicokin oli Mersun ratissa GP-viikonloppuna. Vielä yhtään voittoa taskussaan luulen Niconkin edelleen paljon parantavan - etenkin sen jälkeen kun se ensimmäinen voitto sieltä napsahtaa.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Nicole. Jos löytyy hyviä italianherkkuja - niin olisi hienoa jos viitsit kääntää tänne.
 

kessel

Well-known member
Liittynyt
13.1.2001
Viestit
1575
Sijainti
Tampere
Vettel :ahem:
Massa :thumbup:

Lisäksi jossain oli maininta, että Alonso oli tehnyt pienen virheen viimeisellä yrityksellään ja tämä luonnollisesti vaikutti aikaan
:D
Joo kiitos, nyt helpotti. Ei se lonso noin helvetin hidas ehkä ole sittenkään - vähän vaan virheherkkä
 

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
M. Webber ja Sam :thumbup:

Ignorantilta Kimi-fanilta :D
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Ei pitäisi tätä enää jatkaa, mutta kyllä nuo asiat on tälläkin palstalla viime kaudella keskusteltu. Jokainen päivitys.
Eipä tullut tällä foorumilla viime kaudella palloiltua.. :alppu:
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Laitoin vedonlyönnissä rahat Massan paalupaikalle, joten pikkasen jäi harmittaan kun vierestä meni.

Päällimmäisenä jäi kuitenkin mieleen, että onpas isoja eroja kärkikymmenikössä. Huh huh, vähän eri meininkin kuin parina edellisenä vuotena. Niin juu, tietysti vielä isommat erot siellä hännillä.

Tämän viikonlopun isoin voittaja on jo kuitenkin mielestäni HRT. Autolla ekat kierrokset perjantain harkoissa ja toisella vasta aika-ajoissa. Ehtivät kuin ehtivätkin kuitenkin kauden avaukseen. :thumbup:
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Itse asiassa täällä on lähinnä kehuttu Massan aika-ajoa ja oltu tyytyväisiä tämän suorituksesta. :doubtful:

Mitä tulee tuohon "Mestarilliseen Massaan" niin sitä toista nimitystä, jonka perusteella muistaakseni otit tuon "Mestarillinen Massa" -nimen käyttöön ei pikaisen haun perusteella ole käytetty lähes vuoteen. Ja silloinkin allekijoittaneen toimesta :)o) kuvaamaan tiettyjä toistuvia, ja typeriä, nimityksiä kuskeista. Tarkoittaako tuo Mestarillisen Massan käyttäminen nyt sitä, että haluaisit sen toisenkin nimityksen palaavan foorumilla vakituiseen käyttöön? Jotta tasapaino säilyy tms.
Vaikka sanamuodot ja tavat ovatkin "kehittyneet" näiden vuosien aikana, itseainakin otin ton edellä kirjoittavien postit "pahana" eli luin rivien välistä mitä siinä tarkoitettiin haettiin. Suomeksi sanottu itse, joko väärin ymmärtäen tai sitten kirjoittajan toimesta jatkettiin tätä vanhaa sotkua eri sanoin ja tavoin kuten edellä sanoin. Itse toivon, kuitenkin, että olisin ilmeisen väärässä tässä asiassa. Tai sitten olen vain vainoharhainen ja herkkänahkainen enkä siedä mitään kritiikkiä tai normaalia keskustelua näistä aiheista. Itse luulen, että kyseessä on molempia.

Anteeksi sekavasta kirjoittelusta, mutta olen vielä sen verran talvihorroksessa, että sormet eivät saa sitä haluttua ajatusta ruudulle tekstinä.
 
Ylös