Nicole
Well-known member
Ja tämä on vasta alkua - huomenna saadaan lukea enemmän
Kun on katsonut lajia vuosikymmeniä niin ei siitä kelkasta niin vain hypätä pois. Sen takia viimeisimpiä kausia onkin ollut sydäntä raastavaa seurata sillä veri vetää aina kisasunnuntaisin TV:n ääreen odottamaan josko tänä viikonloppuna kilpailu olisi oikeasti katsomisen arvoinen.Mun pitää yleisesti kysyä kohdistaen tiettyihin kommentteihin että miksi osa porukasta katsoo näitä kisoja? Joka ikisen kisan jälkeen kauhea valitus siitä kuinka tylsää seurattavaa. Noh, näinhän se on ollut jo pitkään joten miksi näitä pitää katsoa jos lopulta on aina negatiivinen fiilis?
Jokaisen pitäisi tietää ettei näissä tule ohituksia ja on aikamoista peräkkäinajelua. Silti aina jaksetaan valittaa kun oli tylsää. Jos formulan katsominen tuntuu elämäntuhlaukselta niin aina voi tehdä jotakin muuta.
Ja tämä on vasta alkua - huomenna saadaan lukea enemmän![]()
Mutta jos Alonso saa ykköskuskin kohtelua niin sitten en voi kannustaa häntä :nope:
Johan on sinulta kumma homma tuommoinen ajattelu tapa:doubtful:
Aamulla jo olin tilaamassa kanavapakettia, mutta nyt kyllä pitää odotella pari kisaa. Jos tästä tulee Ferrarin ja Alonson voittojuhlaa, niin eipä todellakaan kiinnosta katsella koko kautta.
Miten niin?
Mieluiten haluaisin nähdä tasaväkiset taistelut missä molemmille annetaan sama status - tottakai voittaminen on helpompaa kun toinen tekee työtä toisen eteen mutta samalla se vääristää voimasuhteita radalla - kuka sitten on oikeasti maailmanmestari?
Aamulla jo olin tilaamassa kanavapakettia, mutta nyt kyllä pitää odotella pari kisaa. Jos tästä tulee Ferrarin ja Alonson voittojuhlaa, niin eipä todellakaan kiinnosta katsella koko kautta.
Kyllä se kanavapaketti kannattaa tilata, vaikka tulisinkin Alonson voitonjuhlaa tai ei, itselleni Kiinan tai Espanjan gp:hen paketti tulossa.
Aerodynamiikkapaketti?
Näin olisi pitänyt itsekin tehdä.
Viime vuonna näytti menevän F1 parempaan päin kun koko joukko oli 1.5 sekunnin sisällä. Nyt TOP5 ulkopuolella on sama ero.
Toivoin ennen kisaa, että suuret erot johtuisivat taktikoinnista / säädöistä, mutta ei. Pahalta näyttää.
F) Kehuni Kovalaiselle joka voitti Simcan, Dunan ja Arna-Nissanin (???). Nämä uudet tiimit ovat vitsi enkä edes uskalla ajatella mitä Senna ajattelisi omasta veljenpojastaan.