kouvotsvoni
Banjottu
Tässä uhmataan matematiikan lakeja nytkylä. Taisit näppäillä alkuasetukseksi 150km/h?250km/h = 41,67m/s => 41,67m/s* 0,002s = 0,083m => 8,3cm
Tässä uhmataan matematiikan lakeja nytkylä. Taisit näppäillä alkuasetukseksi 150km/h?250km/h = 41,67m/s => 41,67m/s* 0,002s = 0,083m => 8,3cm
Jees näin se meni. Tasaista Ferrari vs Red Bull. Viime vuonna Spassakin Trulli jutteli ettei autolle (Toyota) tehty juuri mitään ed. kisan jälkeen mutta todellakin radalta toiselle autojen sopivuus vaihtelee joskus paljonkin.Huomenna sen sitten näkee. Itse en kuitenkaan usko, että Ferrarilla olisi keksitty mitään niin merkittävää, että pystyisivät haastamaan Red Bullin. Eikä oikeen mitkään tekijät viittaa siihen, että Red Bull konttaisi.
Kisa on sitten eri asia, mutta kyllä mä huomenna aion supertriplaan laittaa ykköseks ja kakkoseks red bullit.
Sorry, no bonus:250km/h = 41,67m/s => 41,67m/s* 0,002s = 0,083m => 8,3cm
Noperrr.. sattuuhan näitä.Tässä uhmataan matematiikan lakeja nytkylä. Taisit näppäillä alkuasetukseksi 150km/h?
Silti. Kunnia sille, joka osaa kertoa missä kohtaa tuo ero syntyi.Onhan se vaaksan mitta maalilinjalla noissa vauhdeissa
Muuten nykyistä parempi, mutta olisin 7kurvin päähän jättänyt sen vanhan shikaanin josta ulostulo samanlainen kuin Ost kurvista takaisin stadionille päin. Olisi lähdön jälkeen melkonen surmanloukku tuommoinen neulansilmä, kun parikymmentä autoa tulee 350km/h siihen jarrutukseenIhan jees toi nykyinenkin, mutta näin olisi saatu vähän sitä vanhaa tunnelmaa vaanittua...
Näytä liitetiedosto 12705
Eli siis uusi Mece-areena on purettu, ja Senna shikaanista ajeltaisiin Clarck shikaanille, josta sitten olisi pitkää suoraa old-timer tyyliin viimeiseen mutkaan saakka...
Kaisää huomasit miten päin ne mutkanumerot menee?Muuten nykyistä parempi, mutta olisin 7kurvin päähän jättänyt sen vanhan shikaanin josta ulostulo samanlainen kuin Ost kurvista takaisin stadionille päin. Olisi lähdön jälkeen melkonen surmanloukku tuommoinen neulansilmä, kun parikymmentä autoa tulee 350km/h siihen jarrutukseen
En heti hoksannut Vastapäivään onkin varmasti parempiKaisää huomasit miten päin ne mutkanumerot menee?
Massan vuoro kilkata Alonso.Olin aivan varma, että Alonso ottaa paalun, mutta mahtavaa työtä Vetteliltä. Ja olihan se Alonsokin loistava, kun Massa jäi sen normaalin 4 kymmenystä.
Hurja Startti huomenna. Pääseekö Massa puhtaalta puolelta Alonson ohi ja mitä tekee Webber Alonson takana?
Massa voisi tyrkätä sekä Alonson, että Vettelin radalta ja kurvailla voittoon.Massan vuoro kilkata Alonso.
Olettaen, että ehtii ajaa 3-4 mutkaa tuon jälkeen. Sitten ei voi tulla enää rangaistuksiakaan.Massa voisi tyrkätä sekä Alonson, että Vettelin radalta ja kurvailla voittoon.
Kunhan nyt edes pääsisi ohi.Massa voisi tyrkätä sekä Alonson, että Vettelin radalta ja kurvailla voittoon.
Olisko tuo kummiskin 13.9cm :tongue:Sorry, no bonus:
250km/h:3,6=69,4444444m/s => 69,4m/s*,002s=0,1388m=13,9m
Vetteliä lainaten...Aloso hävisi siis kyrvän mitalla, tai no espajalaisilla on kai pienet... olisko toi ny sitten kuitenkin pippelin mitallaOlisko tuo kummiskin 13.9cm :tongue:
Jep, uskon Alonson saaneen liki kaiken irti autostaan koska se on helppo ajettava tällä radalla. Vettel sensijaan sai taistella mutta onneksi on downforce-tehokkaampi peli alla.Olipahan venyminen Vetteliltä. Ferrari on näyttänyt selvästi vahvimmalta autolta harjoitusten ja Q1 ja Q2 perusteella, ja kun Q3:ssa näytettiin Alonson in-car kuvaa niin auto on aivan USKOMATTOMASSA balanssissa eikä kuskilta vaadita juuri mitään tehdäkseen kovaa aikaa.