5 minuttia ennen starttia se aina käynnistyy.Onko livetimigissä uusi etusivu vai eikö se toimi?
Tai miksi hän ylipäätänsä on F1 varikolla, kun tunnemme hänet paremmin rallin mm-sarjan puolelta. Ei Pulkkinenkaan siellä ralleissa kiertele.Miksei Anette hoida noita hommia? Kaunis nainen saa aina enemmän irti näistä äijistä.
Niin kyllähän Villenöööv ois mukava nähdä lähtöruudukosta ja jos turva-auto tulee radalle Alonso saattaa pelata siinä vaiheessa taas jonkunlaista peliä.Harmi, että Jacques Villeneuve on mukana pelkässä katsojan roolissa. Gilles Villeneuve on hieno rata, Montréal hieno kaupunki ja Notre Dame Pohjois-Amerikan Monaco.
Sadetta toivotaan täällä. Turva-autoja nähtäneen 2-3 ja eniten odotan Kubicalta ja Schumacherilta. Alonsolla on myös ollut pelisilmää turva-autojen kanssa ja hän tuleekin hyötymään niistä kaikkein eniten. Red Bullin kisa ei ole taaskaan ongelmaton ja lähdössä kolisee.
niimpä näkyi tekevän.:ahem:5 minuttia ennen starttia se aina käynnistyy.
Kyllä minä ainakin mieluummin katselen Anettea,kuin Timo "tänk juu veri mats"Pulkkista.Tai miksi hän ylipäätänsä on F1 varikolla, kun tunnemme hänet paremmin rallin mm-sarjan puolelta. Ei Pulkkinenkaan siellä ralleissa kiertele.
No niin minäkin, kuhan kysyin.Kyllä minä ainakin mieluummin katselen Anettea,kuin Timo "tänk juu veri mats"Pulkkista.
Nimenomaan, kyllä ralli-Anette saisi pysyä siellä metsätien varrella minun puolestani, raivostuttava persoona ja todella ärsyttävä ääni.Tai miksi hän ylipäätänsä on F1 varikolla, kun tunnemme hänet paremmin rallin mm-sarjan puolelta. Ei Pulkkinenkaan siellä ralleissa kiertele.
Australian kisan alla oli joku Aneten tekemä haastattelu. Kaikki kysymykset alkoivat "Sou juu aar ö stätistikäl guru..." Joko neito on käynyt Timo Pulkkinen skuul of tänk juu veri matsin tai sitten hän(kään) ei ole ihan tehty noihin töihin.Miksei Anette hoida noita hommia? Kaunis nainen saa aina enemmän irti näistä äijistä.