Taneli
Well-known member
Alonsohan ohitti itse Heikin samalla tavalla SC-linjan jälkeen, oisko Kiinassa ollu. Ei siitäkään mitään penaltia tullu...
No Alonso ja Hamiltonihan kilpailevat eri säännöillä...
Alonsohan ohitti itse Heikin samalla tavalla SC-linjan jälkeen, oisko Kiinassa ollu. Ei siitäkään mitään penaltia tullu...
Heh,Hill tuomarina tutkimassa Schumin ohitusta.![]()
Jotkut ne näkee suosikkinsa tunaroinninkin lisärvona...
Komea ohitus Schumilta :alppu:
Red Bullille ja Webberille etenkin :alppu:
Tässähän tuo vielä niin kauan kuin FIA imuroi pois.
No yks sija sinne tänne.
Thanks.Ihan laillinen ohitus oli ja Nico meinasi myös napata Alonson.
Kuten viime vuodet ovat todistaneet,niin jokainen piste on tärkeä.
Uusien tiimien osalta kukaan ei tullut maaliin asti. Chandhok olisi ilman Trullin typerää ohitusyritystä ottanut itselleen 13 tilan. Tekniset viat näyttävät muodostuvan ongelmaksi Virginin ohella myös Lotukselle. Kovalainen ajoi hyvää kilpailua keskeytykseen asti.
Menee just noin.Niin, Petrovin keskeytyksen myötä Chandhok olisi ollut 13:s. Tällöin Lotuksen ja HRT:n parhaimmat sijoitukset olisivat molemmilla olleet 13, 14 ja 15, mutta HRT:llä myös pari 16. sijaa joita Lotuksella ei, joten olisiko HRT mennyt tallikisassa ohi? Vai miten tuo logiikka menee sijoitusten osalta.
Kysymys: onko täällä kukaan koskaan Alonsoa arvostanut esim mestaruus vuosina tai sitä ennen.
Niin kauan kun itse olen ollut foorumilla, ei oo pahemmin Alonsolle kiitoksia annettuja ja kannatusta![]()
Menee just noin.