Jotenkin liittyi Hamiltonin varikoltatulokierrokseen?Sen kuulin ainakin että charles whiting kanssa pitää jotain keskustella, mutta mistä?.
Jotenkin liittyi Hamiltonin varikoltatulokierrokseen?Sen kuulin ainakin että charles whiting kanssa pitää jotain keskustella, mutta mistä?.
varmaan joutunu olemaan punaisen valon takanaSen kuulin ainakin että charles whiting kanssa pitää jotain keskustella, mutta mistä?.
Hänen ja Montezemolon mielestä on väärin, että tähti ajaa kotikisassaan yhdeksäntenä.Mitä ihmettä Alonso sanoi radioon?
Hänen ja Montezemolon mielestä on väärin, että tähti ajaa kotikisassaan yhdeksäntenä.
Heikin autolla vaan joutuu jarruttamaan aikaisemmin. Minä Wettelinä olisin tarkkaillut vähän että kuinka paljon aiemmin.Aikas hienokseltaan Heikki ajolinjaa vaihtoi. Oliskos Webberillä ollut jarrut kuumina. Tai nuppi.
Hamilton huijas!!! WHäää! Whäää!!! Sitä se valitti.Mitä ihmettä Alonso sanoi radioon?
Nyt Hamiltoa tutkitaan.Hamilton huijas!!! WHäää! Whäää!!! Sitä se valitti.
:ahem:Heikin autolla vaan joutuu jarruttamaan aikaisemmin. Minä Wettelinä olisin tarkkaillut vähän että kuinka paljon aiemmin.
Veikkaan varoitusta...tuleeko hämikselle läpiajorangaistus. saattaapi tulla. Mistä?
Nokuse pilas tähden kisan :yuck:tuleeko hämikselle läpiajorangaistus. saattaapi tulla. Mistä?
Ajaa Valenciassa Alonson edellä.tuleeko hämikselle läpiajorangaistus. saattaapi tulla. Mistä?
Sais kerrankin Hamiltonille tulla läpiajorangaistus, muutama kymmnen kertaa päässy kun kissa veräjästä eri kisa tilanteissa.tuleeko hämikselle läpiajorangaistus. saattaapi tulla. Mistä?
Sitä minäkin olen tässä miettinyt.Hamiltonin ajoa tutkitaan vissiin. Minun mielestä selostajat höpötti jotain, että olisi tehny jotain SC:n aikaan. Mitä tapahtui?
EDIT: vähän hidas olin. Mutta mitä ihmettä se on tehny?