Öh, mitäs sitten jos olisi istunut?Jos Alonsolla keittää näin pahasti jo tämmöisestä Hamitlonin toiminnasta, niin mitähän olisi tapahtunut jos Kimin sijasta Ferrarin ratissa olisi istunut Alonso 2007 Kanadan GP:n varikkostopilla?
Minä veikkaan jotta olutpulloja lentää muuallekin kuin radalle sitten.Tuossa tilanteessa veikkaan mellakkaa.
Öh, öh, öh. Lueppa pari viesti vielä etiäppäin.Öh, mitäs sitten jos olisi istunut?
Ois varmaan keittänyt vähän enämpi...2008Öh, mitäs sitten jos olisi istunut?
Taisi hyöty tästä hirvittävästä rikkeestä olla vähemmän kuin 13 sekuntia?Eli jos olet jo mennyt varikon sisääntulon ohi, kun turva-auto tulee radalle, kannattaa vaan tylysti ajaa turva-auton ohi, ja käydä 20kierrosta jälkeenpäin kärsimässä se 13sekuntia (jonka oot jo voittanut moneen kertaan).
Paska laji
Ei Alonso huijaaminen kiukuta. Hän tietää tarkkaan, että se kannattaa. Mutta kiukuttaa kun ei huomannut ja voinut tehdä itse tuota.Näin se taas nähtiin miten huijaaminen kannattaa. Hamilton ja Alonso ajoivat peräkkäin radalla ---> turva-auto tuli radalle ---> Hamilton ohittaa, Alonso jää kiltisti perään ---> Alonso menettää aikaa, Hamilton ei ---> Hamilton saa rangaistuksen liian myöhään ---> lopputuloksena huijari hyötyi 6 sijaa verrattuna tällä kertaa reilusti toimineeseen kaveriin.
Mitä nää maikkarin jampat taas sekoilee. Kai Alonso käy hermona jos huijaaminen kannattaa noin paljon. Timppa selittää miten pieni rike oli. Jos kuusi sijan hyötyminen radalla jolla ohittaminen on käytännössä mahdotonta on pieni rike niin mikäs siinä.
No ei todellakaan hyötynyt vähemmän kun 13sekuntia. Vertaapa esim. sijoitusta Alonsoon tällähetkellä ja mieti oliko vähemmän, miltä näytti?Taisi hyöty tästä hirvittävästä rikkeestä olla vähemmän kuin 13 sekuntia?
Justhan se Hamiltonkin ohitti turva-auton.Miksi ihmeessä kuskit ohittaessaan ei ossaa ajaa siististi ja normaalisti ohi. Nytkin Glockin piti oikein kääntää Sennan eteen jotta rengas hajuaa, luulis pikkasen leikkaavan nuittenkin nupissa mutta ei. Eivät osaa ohittaa, ei kukaan näköjään..