Joppe_001
Well-known member
Oletko sanasi mittainen mies, vai pelkkä huutelija?Syön hatullisen paskaa, jos näin käy.
Oletko sanasi mittainen mies, vai pelkkä huutelija?Syön hatullisen paskaa, jos näin käy.
Homma bueno.Pistetään kuitenki ~30€ ja juu pisteissä edellä oleva voittaa.
Bon appetit.Syön hatullisen paskaa, jos näin käy.
Vetoonne en ole mukaan punkemassa koska olen jänheshousu, mutta arvelinpa tässä mielenkiinnosta kysellä onko sulla jäätävä luotto Perezin talenttiin vai nollaluotto Buttoniin?Säännöt vielä:
riittääkö, että Perez on pisteissä Buttonin edellä vai joudunko määrittelemään mikä on "selvästi"?
Mä lupaan taas syödä hyvän pihvin maistuvine lisäkkeineen kera maukkaan punaviinin.Syön hatullisen paskaa, jos näin käy.
Hurja on luotto Pereziin, kun kahdesta jo loppuunajetusta kaudesta toisena Button kepitti Lewisinkin ja saattaa vielä tehdä sen tälläkin kaudella. Perez on Lewisiä parempi?Lyön vetoa, että Perez voitta Buttonin ensi kaudella selvästi.
Mä itse uskon Buttonin päihittävän Perezin selvästi, kokemuksen tuomalla edulla.Vetoonne en ole mukaan punkemassa koska olen jänheshousu, mutta arvelinpa tässä mielenkiinnosta kysellä onko sulla jäätävä luotto Perezin talenttiin vai nollaluotto Buttoniin?
Voihan kyseessa olla myos ns. huono vedonlyoja, eli tapahaviaja.Vetoonne en ole mukaan punkemassa koska olen jänheshousu, mutta arvelinpa tässä mielenkiinnosta kysellä onko sulla jäätävä luotto Perezin talenttiin vai nollaluotto Buttoniin?
Molemmat vaikuttaa asiaan. Perez on todella nopea ja kärkipäästä lähtiessä sekoilut jää väkisin vähemmälle. Button taas on mun kirjoissa varsin keskinkertainen kuski F1-tasolle. Kohtuullinen suorittaja, mutta se ei nyt riitä.Vetoonne en ole mukaan punkemassa koska olen jänheshousu, mutta arvelinpa tässä mielenkiinnosta kysellä onko sulla jäätävä luotto Perezin talenttiin vai nollaluotto Buttoniin?
Jos mielestäsi Button on Lewisia parempi.Hurja on luotto Pereziin, kun kahdesta jo loppuunajetusta kaudesta toisena Button kepitti Lewisinkin ja saattaa vielä tehdä sen tälläkin kaudella. Perez on Lewisiä parempi?
Buttonia en itsekään erityisnopeana pidä, mutta suorittajana parhaimmistoa. Aika kohtuullisesti pärjännyt kuitenkin sarjan nopeimman kuskin rinnalla. Jos McLaren rakentaa ylivoimaisen auton, Perezillä voisi olla jotain saumoja Buttonin lyömiseen, mutta en usko siihen ja odotan enemmänkin Pereziltä itkua ja romua myös jatkossa. Se ei vielä riitä että vauhti riittää riskillä Buttonin tasolle. Eika epätasaista ollut meno aika-ajossakin.Molemmat vaikuttaa asiaan. Perez on todella nopea ja kärkipäästä lähtiessä sekoilut jää väkisin vähemmälle. Button taas on mun kirjoissa varsin keskinkertainen kuski F1-tasolle. Kohtuullinen suorittaja, mutta se ei nyt riitä.
Eli 19 ohitusta, joista GLO, PIC, KOV, PET, SEN ja RIC kahdesti.Before start - gained one place when DLR failed to start for parade lap.
DLR also started from pitlane, but behind VET.
Lap Pos G/L
================================================
1 20 +3 HUL retired, GRO & DIR pitted
2 18 +2 passed KAR, ROS pitted
3 16 +2 passed SEN & PIC
4 14 +2 passed GLO & PET
7 13 +1 passed KOV
9 12 +1 VER pitted
13 11 +1 passed RIC [during his pitlane entry]
Pitted at end of lap 13 (Safety Car), fitted new nose/f.wing.
Rejoined 21st/last.
15 19 +2 passed DIR & DLR
16 17 +2 passed GRO & PIC
18 15 +2 passed GLO & PET
20 12 +3 passed VER & KOV; HAM retired
21 11 +1 passed SEN
23 10 +1 passed RIC
25 8 +2 passed MSC; KOB pitted
26 7 +1 MAS pitted
29 5 +2 ALO & MAL pitted
30 3 +2 BUT & WEB pitted
31 2 +1 PER pitted
Pitted again at the end of lap 37, rejoining 4th.
52 3 +1 passed BUT
Josko nämä "tyhjän radan prinssi" / ei osaa ohittaa -jutut vähitellen kuopattaissiin...Vettelin nousu (koonnut Brian Lawrence):
Eli 19 ohitusta, joista GLO, PIC, KOV, PET, SEN ja RIC kahdesti.
Eräs tiesi kertoa toisaalla, että eipä lasketa tätä kisaa, koska a) "huijaamalla" pelkästään ohittamista varten säädetty auto b) turva-auto ei olisi voinut tulla parempaan aikaan (kahdesti) c) pisteettömät tallit, Toro Rosso ja Webber päästivät hänet heti ohitseen d) paljon keskeytyksiä, ei tarvinnut oikeasti ohittaa ketään e) ja perinteinen Red Bull oli ylivoimaisesti nopein auto. :thumbfh:Josko nämä "tyhjän radan prinssi" / ei osaa ohittaa -jutut vähitellen kuopattaissiin...
Ota huomioon, että noista 5 oli oikeita ohituksia. Toro Rossot ja "uudet" tallit voi ottaa laskuista pois.Josko nämä "tyhjän radan prinssi" / ei osaa ohittaa -jutut vähitellen kuopattaissiin...
Periaatteessa myös GRO kahdesti. :wink:Vettelin nousu (koonnut Brian Lawrence):
Eli 19 ohitusta, joista GLO, PIC, KOV, PET, SEN ja RIC kahdesti.