Formula 1 2012 - Abu Dhabi: Kisan jälkihehkutukset - VIIMEINKIN KIMI!!!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Säännöt vielä:
riittääkö, että Perez on pisteissä Buttonin edellä vai joudunko määrittelemään mikä on "selvästi"?
Vetoonne en ole mukaan punkemassa koska olen jänheshousu, mutta arvelinpa tässä mielenkiinnosta kysellä onko sulla jäätävä luotto Perezin talenttiin vai nollaluotto Buttoniin?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mä kyllä tuen ja komppaan Meheä mitä tulee Perezin ja Buttonin nokkimisjärjestykseen. Mitä parempi auto McLaren on, sitä paremmin Perez tulee pärjäämään suhteessa Buttoniin. En usko, että hänen tapauksessa on kyse siitä etteikö kupoli kestä paineita kärkiasemassa vaan ennemmin siitä, että haastajan asemassa hän on valmis ottamaan riskejä (hölmöjäkin) ja arviointikykykin vähän pettää. Siihen vähän kehitystä lisää niin avot! Nopeuden puolestahan tuo nyt jo muutenkin pistänee Buttonia pataan..

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Vetoonne en ole mukaan punkemassa koska olen jänheshousu, mutta arvelinpa tässä mielenkiinnosta kysellä onko sulla jäätävä luotto Perezin talenttiin vai nollaluotto Buttoniin?
Mä itse uskon Buttonin päihittävän Perezin selvästi, kokemuksen tuomalla edulla.

turssi

Well-known member
Voihan kyseessa olla myos ns. huono vedonlyoja, eli tapahaviaja.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jänään suuntaan meni kisaketju. Pitäisiköhän kohta oma ketju tehdä aiheelle?

Pereziltä ehkä löytyy sitä nopeutta (hetkittäin), mutta Button kyllä ajaa järjellä maaliin sen mitä pääsee.. Ensi kauden mielenkiintoisin parivaljakko. Fifty-sixty loppukauden pistetilanne on minun veikkaus (se sixty Buttonille).

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Molemmat vaikuttaa asiaan. Perez on todella nopea ja kärkipäästä lähtiessä sekoilut jää väkisin vähemmälle. Button taas on mun kirjoissa varsin keskinkertainen kuski F1-tasolle. Kohtuullinen suorittaja, mutta se ei nyt riitä.

Mangelo

Well-known member
Molemmat vaikuttaa asiaan. Perez on todella nopea ja kärkipäästä lähtiessä sekoilut jää väkisin vähemmälle. Button taas on mun kirjoissa varsin keskinkertainen kuski F1-tasolle. Kohtuullinen suorittaja, mutta se ei nyt riitä.
Buttonia en itsekään erityisnopeana pidä, mutta suorittajana parhaimmistoa. Aika kohtuullisesti pärjännyt kuitenkin sarjan nopeimman kuskin rinnalla. Jos McLaren rakentaa ylivoimaisen auton, Perezillä voisi olla jotain saumoja Buttonin lyömiseen, mutta en usko siihen ja odotan enemmänkin Pereziltä itkua ja romua myös jatkossa. Se ei vielä riitä että vauhti riittää riskillä Buttonin tasolle. Eika epätasaista ollut meno aika-ajossakin.

WebSlave

Trackman
Vettelin nousu (koonnut Brian Lawrence):

Before start - gained one place when DLR failed to start for parade lap.
DLR also started from pitlane, but behind VET.

Lap Pos G/L
================================================
1 20 +3 HUL retired, GRO & DIR pitted
2 18 +2 passed KAR, ROS pitted
3 16 +2 passed SEN & PIC
4 14 +2 passed GLO & PET

7 13 +1 passed KOV

9 12 +1 VER pitted

13 11 +1 passed RIC [during his pitlane entry]

Pitted at end of lap 13 (Safety Car), fitted new nose/f.wing.
Rejoined 21st/last.

15 19 +2 passed DIR & DLR
16 17 +2 passed GRO & PIC

18 15 +2 passed GLO & PET

20 12 +3 passed VER & KOV; HAM retired
21 11 +1 passed SEN

23 10 +1 passed RIC

25 8 +2 passed MSC; KOB pitted
26 7 +1 MAS pitted

29 5 +2 ALO & MAL pitted
30 3 +2 BUT & WEB pitted
31 2 +1 PER pitted

Pitted again at the end of lap 37, rejoining 4th.

52 3 +1 passed BUT
Eli 19 ohitusta, joista GLO, PIC, KOV, PET, SEN ja RIC kahdesti.

Pahkasika

Well-known member
Sijainti
Oulu
Josko nämä "tyhjän radan prinssi" / ei osaa ohittaa -jutut vähitellen kuopattaissiin...
Eräs tiesi kertoa toisaalla, että eipä lasketa tätä kisaa, koska a) "huijaamalla" pelkästään ohittamista varten säädetty auto b) turva-auto ei olisi voinut tulla parempaan aikaan (kahdesti) c) pisteettömät tallit, Toro Rosso ja Webber päästivät hänet heti ohitseen d) paljon keskeytyksiä, ei tarvinnut oikeasti ohittaa ketään e) ja perinteinen Red Bull oli ylivoimaisesti nopein auto. :thumbfh:

Lunssila

Well-known member
Josko nämä "tyhjän radan prinssi" / ei osaa ohittaa -jutut vähitellen kuopattaissiin...
Ota huomioon, että noista 5 oli oikeita ohituksia. Toro Rossot ja "uudet" tallit voi ottaa laskuista pois.

Tai tossahan toi tuli ylempänä. En tosin ainakaan tietoisesti ole eräs toisaalla.